Hoi allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef nachtzuster het volgende:
Toen ze buiten lagen hoorde ik Bart tegen Mickey zeggen "ben blij dat met Kelly de kogel door de kerk is"
Zou dat betekenen dat ze weggaat?
Nee ik schakel net pas in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... heeft iemand dat gesprek gevolgd in de tuin tussen Micky en Bart.
Hoorde hem vragen "excuses aanvaard?"waar ging dat over?
Daar ga ik wel vannuit... zou anders een slechte zaak zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Als ze weggaat hoeven we niet te bellen.
zal trouwens de opbrengst van het bellen ook naar het goede doel gaan.
Hoorde ik ook ja, maar geen idee waar dat op sloeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... heeft iemand dat gesprek gevolgd in de tuin tussen Micky en Bart.
Hoorde hem vragen "excuses aanvaard?"waar ging dat over?
Hopen dat de live uitzending een hoop goed maakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Mabelle het volgende:
Ik word zooo moe van die streams... ik vind dit echt zo flauw!
Jij mag vaker komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:38 schreef riri het volgende:
Zo....ze nemen me wel serieus blijkbaar....meteen weer beeld![]()
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraatquote:
Dat zeg ik ook niet... al zal het doorgestoken kaart zijn. In dit geval gaat de opbrengst naar het rode kruis. En als je nu niet hoeft te sms-en, levert dat niks op nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Athalon het volgende:
En jij dacht dat het nog niet bekend was ?????????????????? die smsjes is niets meer dan geld innen, want men laat toch niet degen gaan die leven in de brouwerij brengt, ondanks dat de kijkers anders stemmen.
We krijgen wel een nieuwe bewoner! En een van de andere bewoners gaat dus samen met Kelly exit?quote:Zij zal vanavond vrijwillig het Hotel verlaten. Wie haar plaats als Hotelier inneemt ziet u vanavond in de liveshow.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraat![]()
Tatjanaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jeetje. Ik hoop dat er een leuke gozer voor terug komt.![]()
Sorry verkeerd begrepen en rottig gelezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet... al zal het doorgestoken kaart zijn. In dit geval gaat de opbrengst naar het rode kruis. En als je nu niet hoeft te sms-en, levert dat niks op nu.
Geeft nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:48 schreef Athalon het volgende:
[..]
Sorry verkeerd begrepen en rottig gelezen![]()
ze zullen er wss niet rouwig om zijn als Kelly weg isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:53 schreef Athalon het volgende:
Heb je hem door, kelly in strijd met Monique over de was en iederéén zit met een lichte irritatie
Zit de nokiaman weer achter het raamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraat![]()
Ja, Kelly kreeg onterecht op haar donder van Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:52 schreef riri het volgende:
Ze staan allemaal op ontplofmodus de bewoners![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit de nokiaman weer achter het raam
voor alleen de wasmachine en de droger is er plaats genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen plek waar de was ook nog gedaan kan worden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |