Misschien wel Jamaiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Vooral die slotact maakt me benieuwd...
Fransje, Froger, Meeuwis... Wie o wie???
Hijs leuk hequote:
O ja, dat is ook altijd lachen met die persooneelsfeesten... Beloven ze een spetterend iets, staat ineens Country Wilma of John Spencer op het podiumquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel Jamai![]()
![]()
Het is in ieder geval niet Country Wilma, die komt naar het HBB
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en lekker simpel doen
Kijk dan ook eens naar de regulier, het is echt even goed als BB5 hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond voor het eerst kijken, als ik het dan niks vind dan blijft het bij die keer![]()
Ik wil het nu ook een keer zelf zien
Die persoon heet Boet Schouwink geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar de regulier, het is echt even goed als BB5 hoor
Erg vermakelijke beelden, en de commentaarstem raakt ook steeds meer op dreef
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik leuk aan 'm vind.... Als ie er is wil ik natuurlijk ook met 'm op de foto.. Dat snap je wel
Ok, ga ik doen, maak er een HBB avond van. Ik heb het nu alleen van horen zeggen en het is natuurlijk ook goed om het zelf ook te bekijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach wij kregen ooit als grote verrassing BZNquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, dat is ook altijd lachen met die persooneelsfeesten... Beloven ze een spetterend iets, staat ineens Country Wilma of John Spencer op het podium![]()
![]()
Doei Bong, veel plezier met je moedertje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik moet (helaas) weer gaan, mijn moeder komt gezellig langs en die moet ik ophalen van het station, dus ik ben er niet echt meer vandaag, nouja hier en daar eenen een
maar dat is het wel zo'n beetje
Ik zal iig mijn best doen om de streams in de gaten te houden en als er iets heel bijzonders gebeurd dan meld ik het wel ff
Bye bye![]()
Heb er 2 keer naar gekeken en 2x uitgezet. Kijk wel naar de streams (voor zover als we die hebben dan tenminste)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |