niet hierquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:
ah
alicey reageert traagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef nixxx het volgende:
sex met neanderthalers!
en je hebt je rubberduckie thuis gelaten hoop ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is niet in verpleegsterdress, maar wel in rokje
kun je liplezen bij jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je hebt je rubberduckie thuis gelaten hoop ik...
Normaal wel dan?quote:
lol, neejquote:
Je maakt GF z'n dag weer goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
juist nietquote:
of je bent thuis....quote:
valt mee, er zijn geen picsquote:
Tsss, wat is er mis met pinguins?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je bent thuis....
mwa het kan erger.. het had een pinguin kunnen zijn
Ik ben bang dat ik je even helemaal kwijt ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
zo maar een ingeving, gezien de meets die inteelt fok heeft
we gaan geen kloon worden van een ander SEX topic hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[insert verpleegstersstem] "Trek uw broek maar uit meneer. [/insert verpleegstersstem]
Dat kan niet, iedereen die mij (of mijn ingehuurde acteur) irl gezien heeft reageert daarna andersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je even helemaal kwijt ben.
Maar ik vind je eigenlijk best lief hoor!
rubber pinguins....quote:
Nee hoor... dat ging heeeeel anders!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
we gaan geen kloon worden van een ander SEX topic he
zuigenquote:
Ik kom nooit in de intertoysquote:
ik zou het daadwerkelijk niet weten, ik volg geen ontopic slowchatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor... dat ging heeeeel anders!
god wat ben je subtiel. maar ze snapt t niet hequote:
daar verkopen ze die speeltjes nietquote:
jij moet niet nadenkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Hoi. Ik heb er eens over nagedacht. De OP riekt verdacht veel naar kliekvorming.
en nee, ik hoef er niet in
Nu hebben we het over sara neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
god wat ben je subtiel. maar ze snapt t niet he
hoe weet jij dat zo goed?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu hebben we het over sara neem ik aan?![]()
ze keken me zo geschokt aan toen ik het vroeg...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Hoi. Ik heb er eens over nagedacht. De OP riekt verdacht veel naar kliekvorming.
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Kliekjes zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
quote:[+Freeder] The Angry Dragon
[+Freeder] Immediately after you blow your load in a girl's mouth, smack the back of her head and make it come out her nose. When she gets up she'll look like an angry dragon.
ik zou het niet weten.. maar het regent welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef Pheno het volgende:
Is het al licht?
ik verveel me niet op fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
bash.org is erg goed voor de verveel-uurtjes
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[insert verpleegstersstem] "Trek uw broek maar uit meneer. [/insert verpleegstersstem]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doen.
Ik verplichtquote:
Dat dan weer niet, maarja... heb dan alsnog 50 dagen staan voor dit jaarquote:
Je staat toch in mijn MSN-lijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
het is ook zeikweerquote:
kijk de liefde!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
ben ik wel eens onlinequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
En dat is erg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
gij kloon!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
Wat zul jij je thuis voelen dan!quote:
Pst! Dat is Q!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Kheb weer een spook-MSN-er erbij
nope, ik sta op een zeer select lijstje van mensen, die kan ik op 1 hand tellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Da's geen spook, da's Qquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Deze overdreven reactie komt nogal ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
en lees nu nog eens goed wat je net gezegd hebtquote:
Ik zou die gast meteen blocken als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Arme jij!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
nope, ik sta op een zeer select lijstje van mensen, die kan ik op 1 hand tellen
Ik zeg wel vaker rare dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef nixxx het volgende:
en lees nu nog eens goed wat je net gezegd hebt
Ze hebben teveel gedronken denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
bash.org is erg goed voor de verveel-uurtjes
Sommige FOK-kers zijn echt desperatequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou die gast meteen blocken als ik jou was.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
ik zit aan mijn 2de halve liter theequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben teveel gedronken denk ik
Ik bijvoorbeeld, maar ik heb Mokster nog niet aan m'n MSN toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sommige FOK-kers zijn echt desperate
Ze hebben een kater dus, en teveel gedronken gisterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben teveel gedronken denk ik
ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld, maar ik heb Mokster nog niet aan m'n MSN toegevoegd.![]()
Blijkbaar is hij met een charme offensief begonnen. Ik ben op vergelijkbare wijze aan zijn lijst toegevoegd afgelopen week...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Sommigen doen alsof ze wanhopig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zit aan mijn 2de halve liter thee
Zeikerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zit aan mijn 2de halve liter thee
*check*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sommigen doen alsof ze wanhopig zijn.
De echte?quote:
Ik heb'em al eeuwen in m'n lijstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij met een charme offensief begonnen. Ik ben op vergelijkbare wijze aan zijn lijst toegevoegd afgelopen week...
hoofdpijn is ook bijna weg..alleen het snot nog nietquote:
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....quote:
is dit een verkapte golden-shower-aanvraag?quote:
Blijkbaar heeft hij toch behoefte aan vers vlees...quote:
lol dat is bij mij na 2 weken beide nog niet wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoofdpijn is ook bijna weg..alleen het snot nog niet
Ik moet genoegen nemen met waterige automatenrommelquote:
jegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dit een verkapte golden-shower-aanvraag?
Ik heb je inderdaad al lang niet meer aangesproken op MSN bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....
*kras
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?quote:
Dat doet niemand, op de vrouw na als ze niet bij mij isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad al lang niet meer aangesproken op MSN bedenk ik me nu.![]()
"De vrouw"... Je klinkt nu als een Drentse boer van 74 jaar oud.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet niemand, op de vrouw na als ze niet bij mij is![]()
* Ynske stelt een lijstje opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?![]()
thee is ook geel ...quote:
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?![]()
Ik zie 'm wel verschijnen in de mail...quote:
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"De vrouw"... Je klinkt nu als een Drentse boer van 74 jaar oud.![]()
Autobar chocomelquote:
Het geruchtencircuit doet uitermate goed zijn werk hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.![]()
Ivm bepaalde verjaardagen wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij toch behoefte aan vers vlees...![]()
Hoe groot is jouw mailbox?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 'm wel verschijnen in de mail...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik moet genoegen nemen met waterige automatenrommel
Hm, ik neem m'n woorden terugquote:
Maar waarom heb je eigenlijk met Ynske afgesproken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het geruchtencircuit doet uitermate goed zijn werk hoor!![]()
Dit kan ik bevestigen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
vooral veel glazen van tafeltjes afstoten bij het naar het toilet gaan
Jij wil het ook niet weten?quote:
daar was jij idd niet bijquote:
Ik kan ook zeggen een vrouw, maar dat is vreemder, het is "mijn" vrouw. "het" vrouw is het niet, dus "de" vrouw. Dat jij alles met het oosten des lands wilt kelineren is jouw probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"De vrouw"... Je klinkt nu als een Drentse boer van 74 jaar oud.![]()
quote:
Als ze een niet al te groot font gebruikt, moet 't wel passen...quote:
hier niet,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen een vrouw, maar dat is vreemder, het is "mijn" vrouw. "het" vrouw is het niet, dus "de" vrouw. Dat jij alles met het oosten des lands wilt kelineren is jouw probleem.
EN FOK REAGEERT ERG KUTTERDEKUT TRAAG!
Hij's best ok. De koffie drink ik alleen nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's bah..
De echte is veul lekkerder
Hij wilt nuecken, dp het liefst, Ynske zorgt voor de andere lulquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je eigenlijk met Ynske afgesproken?![]()
Verdana 6ptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze een niet al te groot font gebruikt, moet 't wel passen...
Om nader kennis te maken met de persoon achter de nick natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je eigenlijk met Ynske afgesproken?![]()
België of die andere kroeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar was jij idd niet bij
maar dat was wel in datzelfde cafe met die vreselijke trap naar t toilet
quote:
Die fout heb ik bij Pheno ook gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om nader kennis te maken met de persoon achter de nick natuurlijk!
Ah, webspider komt ook op haar uitnodiging?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt nuecken, dp het liefst, Ynske zorgt voor de andere lul
het kan niet aan mij liggen, ik ben geen internetverbinding/serverquote:
die andere!quote:
when your girlfriend 's got a penis, something's wrongquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt nuecken, dp het liefst, Ynske zorgt voor de andere lul
meerdere keren zelfs. En er zijn er meer ingetrapt, ik doe het niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die fout heb ik bij Pheno ook gemaakt.![]()
Hier werkt het ook uitstekend, maar vanochtend waren er wel wat haperingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
het kan niet aan mij liggen, ik ben geen internetverbinding/server
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om nader kennis te maken met de persoon achter de nick natuurlijk!
wat ik zie is dat de verbinding vooral op images.fok..... moet wachten. Irritantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier werkt het ook uitstekend, maar vanochtend waren er wel wat haperingen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, webspider komt ook op haar uitnodiging?![]()
jah maar dat is al dik een week dikkeshitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik zie is dat de verbinding vooral op images.fok..... moet wachten. Irritant
quote:
quote:
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.![]()
Als je dat programma niet aanzwengeld krijg je natuurlijk ook geen MSN lijst opvulling,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....
*kras
Om te voorkomen dat ze erachter komt dat je zo'n gruwelijk koosnaampje voor haar hebt?quote:
Gelukkig niet nee... Maar ik heb verhalen gehoord.quote:
quote:
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee... Maar ik heb verhalen gehoord.![]()
Als je maar niet vergeet om de notulen na afloop hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!
Je hebt ze mezelf grotendeels verteld.quote:
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!
Dan moet je ook werk zoeken waarbij je kunt fokken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef coz het volgende:
holy shit , ga ook even werken hoor
meteen 3 SC's verder!
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet om de notulen na afloop hier te plaatsen.
Film de ontmoeting maar gewoon van begin tot eind, lijkt me het beste voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.
Situatieschetsen, verzekeringsrapporten, the works.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.
Vergeet de systeemeisen niet te vermelden, want het zal best een behoorlijke machine vereisen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie".
hoop voor je dat je 5 min vol krijgtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie".
Misschien kunnen we er het land mee in, een soort van theatertournee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de systeemeisen niet te vermelden, want het zal best een behoorlijke machine vereisen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt me horen praten en nog twijfel je daaraan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop voor je dat je 5 min vol krijgt![]()
Alleen geschikt voor 18 jaar en ouder he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er het land mee in, een soort van theatertournee.
En dan Ynske, the musical natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er het land mee in, een soort van theatertournee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt me horen praten en nog twijfel je daaraan?.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan Ynske, the musical natuurlijk!![]()
Op de waarheid berust... Dat moet lukken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm, jah, vooral omdat t op zijn minst op de waarheid berust moet zijn en geen aftreksel van, met eigen inbreng
Nee nee, slechts een korte samenvatting van mijn eigen kennis omtrent jou, niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm, jah, vooral omdat t op zijn minst op de waarheid berust moet zijn en geen aftreksel van, met eigen inbreng
En daarna gaan we internationaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan Ynske, the musical natuurlijk!![]()
waarom zou iemand dat willen?quote:
Die komen niet vanzelf, mensen moeten je op hun lijst willenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je dat programma niet aanzwengeld krijg je natuurlijk ook geen MSN lijst opvulling,.
Barbra Streisandneusje en een Kristoffersonkloon erbij en je zit gebakken.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee nee, slechts een korte samenvatting van mijn eigen kennis omtrent jou, niet meer.
* noteert *.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Ynske het volgende:
zolang je dat rare mens van bij t poolen er maar niet in gaat betrekken
je vangt alles zelf op en vertroetelt ze?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom zou iemand dat willen?
every sperm is sacred!!
Thanks! Dat scheelt mij weer...quote:
Nu wordt het interessant.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]howly shit ik houd mijn hart vast
zolang je dat rare mens van bij t poolen er maar niet in gaat betrekken
nee, ik post random quotes uit nummers die ik luisterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vangt alles zelf op en vertroetelt ze?
raar mensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant.![]()
Dus: Welk raar mens? Wat heb je met hem/haar gedaan? Wat had je met hem/haar willen doen?![]()
Nou, ik heb mijn best gedaan hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komen niet vanzelf, mensen moeten je op hun lijst willen
Ik gebruik msn om te zien dat er geen nieuwe emails op mijn hotmailaccount zijn, dus als iemand het zou willen dan zou ik het wel merken
quote:Ik ben overigens de enige spamvrije hotmailuser denk ik
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
every sperm is sacred!!
Beter afstemmen op elkaar dan...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef nixxx het volgende:
ik pak nog 1 keer die glazen en gooi ze nog eens vol
teveel rocco films...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Beter afstemmen op elkaar dan...![]()
Niet eens! Maar ik kom dan ook niet op pr0nsites, don't need thosequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Frezer het volgende:, das idd een unicum! Je hebt waarschijnlijk een andere email account die je achterlaat op invulformulieren enz.?
Heb je Moks nu al gedate?quote:
Wie zegt dat invulformulieren altijd betrekking op pornosites hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens! Maar ik kom dan ook niet op pr0nsites, don't need those![]()
De belastingdienst, makkelijker kunnen we het niet makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat invulformulieren altijd betrekking op pornosites hebben?![]()
Ik durf het bijna niet te vragen gezien de woorden "sperm", "glazen vol" etc gevallen zijn, maar who the fuck is rocco?quote:
Neequote:
Mensen die maar aan één ding kunnen denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
gezien ik invulformulieren met mijn hotmail account gebruik en geen spam krijg, trek ik de conclusie dat ik op de wel betrouwbare sites kom, die geen verwantschap met viagra en consorten hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Yorin FM rules! En Marvin Gaye ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen gezien de woorden "sperm", "glazen vol" etc gevallen zijn, maar who the fuck is rocco?
*Marvin Gaye - Sexual Healing luistert....![]()
Roccoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen gezien de woorden "sperm", "glazen vol" etc gevallen zijn, maar who the fuck is rocco?
*Marvin Gaye - Sexual Healing luistert....![]()
moks is niet te daten...quote:
Da's de verkeerde Canadees.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee
the only thing that looks good on me .. is you
Da's een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
gezien ik invulformulieren met mijn hotmail account gebruik en geen spam krijg, trek ik de conclusie dat ik op de wel betrouwbare sites kom, die geen verwantschap met viagra en consorten hebben![]()
En DeVreij University,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien ik invulformulieren met mijn hotmail account gebruik en geen spam krijg, trek ik de conclusie dat ik op de wel betrouwbare sites kom, die geen verwantschap met viagra en consorten hebben![]()
Hmm dat word moks dan eens uithorenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
moks is niet te daten...
Grappig dat zij de enige is die me in werkelijkheid kent/heeft gedaan
Wat te denken van aandelen en namaakartikelen?quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat het ook meer over de porno-variant gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef stijgende_ster het volgende:
*jaar HBOV gedaan en verpleegsters zijn nietmaar
.
althans, leeuwendeel
Ik ga hier niet eens op doorklikken vermoed ik....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Rocco
yeah its you, it could only be you
Dat zal behoorlijk NSFW zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga hier niet eens op doorklikken vermoed ik....
tuurlijk wel.. je nieuwsgierigheid is sterker! [NSFW]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op doorklikken vermoed ik....
Ja, daar gaat mijn fantasie..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het ook meer over de porno-variant gaat.![]()
not suitable for workquote:
Ik denk het ookquote:
sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, daar gaat mijn fantasie..![]()
Jelle!quote:
Niet geschikt om op de werkplek te bekijkenquote:
Dank.quote:
Quequote:since i noticed coming second best is close to ideal
nog een rocco fan?quote:
Misschien moet je ook eens een erepenning regelen.quote:
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen of ik het zou vragen of niet.![]()
AirwiN!quote:
verlegen meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
zij lacht naar mij, ik lach naar haar.. en het is voorjaar
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
verlegen meisjes
het maakt niet uit, al raak ik al mijn tanden kwijt
Kut, ik geloof dat ik nixxx' post verkeerd geïnterpreteerd heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.![]()
lijkt me wel iets voor haar.. allemaal mensen mishandelen die hulpeloos op een stoel liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kut, ik geloof dat ik nixxx' post verkeerd geïnterpreteerd heb.![]()
Het was geen verlegenheid maar meer de afweging of het de moeite waard was om de betekenis te weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
lijkt me wel iets voor haar.. allemaal mensen mishandelen die hulpeloos op een stoel liggen
heb ik je toch al die tijd goed ingeschatquote:
Niet meer associeren met Jelle ok?quote:
Dat wordt wat moeilijk aangezien mijn oog toch iedere keer wordt aangetrokken door jouw epilepticon... En niet ver daar vandaan staat dan toch weer die naam...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet meer associeren met Jelle ok?
je focus ligt op de avatar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt wat moeilijk aangezien mijn oog toch iedere keer wordt aangetrokken door jouw epilepticon... En niet ver daar vandaan staat dan toch weer die naam...![]()
Je kijkt er moeilijk omheen, is 't niet?quote:
FireFox heeft 1 hele handige optie...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
Je kijkt er moeilijk omheen, is 't niet?
het trekt wel de aandachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kijkt er moeilijk omheen, is 't niet?
ALT-F4?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
FireFox heeft 1 hele handige optie...
OMG! Dit is te erg!quote:
CTRL-W werkt prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:51 schreef AirwiN het volgende:
ALT-F4?
* nixxx vraagt zich af hoeveel noobs zometeen komen klagenquote:
Er zijn ook een paar users waarbij ik erg gelukkig ben met die optie. En nee, MissMSXquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
FireFox heeft 1 hele handige optie...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
moks is niet te daten...
Grappig dat zij de enige is die me in werkelijkheid kent/heeft gedaan
Hoe betrouwbaar Joey blijkt te zijn.quote:
En?quote:
Zo beter?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt wat moeilijk aangezien mijn oog toch iedere keer wordt aangetrokken door jouw epilepticon... En niet ver daar vandaan staat dan toch weer die naam...![]()
Stukken rustiger, maar wel ontzettend klef...quote:
Wat lief ende schattig!quote:
Geheel volgens verwachtingen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken rustiger, maar wel ontzettend klef...![]()
Ga gewoon neuken met hem, iedereen tevreden, op misschien jezelf na als hij er niets van baktquote:
Ja, dat past niet echt bij me he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken rustiger, maar wel ontzettend klef...![]()
Zeg, kan jij niet BttD's persoonlijke coach worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga gewoon neuken met hem, iedereen tevreden, op misschien jezelf na als hij er niets van bakt
Ik zit me suf te prakkizeren of ik recentelijk een Joey heb geneukt, maar er wil nog niets dagen...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga gewoon neuken met hem, iedereen tevreden, op misschien jezelf na als hij er niets van bakt
Het was die gast die steeds vroeg of je al gekomen was:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakkizeren of ik recentelijk een Joey heb geneukt, maar er wil nog niets dagen...
Nee, je horken attitude staat je beter!quote:
Heb je je administratie weer niet op orde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakkizeren of ik recentelijk een Joey heb geneukt, maar er wil nog niets dagen...
Sinds wanneer ben jij zo begaan met de lotgevallen van BttD?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, kan jij niet BttD's persoonlijke coach worden?.
Ik wil m'n epilepticon terugquote:
Je weet mijn uurloon nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, kan jij niet BttD's persoonlijke coach worden?.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je je administratie weer niet op orde?![]()
Ik ben mn neuk-lijstje kwijt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je je administratie weer niet op orde?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was die gast die steeds vroeg of je al gekomen was:
"En?"
the horror! niets vermoedend misschien wel degene geneukt van wie Joey een kloon is.. the ironyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je horken attitude staat je beter!
Nu die AirwiNquote:
quote:
Die uitdrukkingsloze eendagsvlieg?quote:
Ik vind AirwiN beter staanquote:
Je staat in de fokinteelt lijst, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu die AirwiNnog pleitos en dan vermoedt helemaal niemand meer iets...
![]()
Hij kan wel pijltjes gooien en hij heeft een erepenningquote:
Your wish is my commandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu die AirwiNnog pleitos en dan vermoedt helemaal niemand meer iets...
![]()
Ik maak vanaaf nog wel ff een topic report aan. Dergelijke vuilspuiterij ben ik niet van gediend. En van een mod verwacht ik toch een wat gepaster post gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat in de fokinteelt lijst, wat denk je zelf?
TRUquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak vanaaf nog wel ff een topic report aan. Dergelijke vuilspuiterij ben ik niet van gediend. En van een mod verwacht ik toch een wat gepaster post gedrag.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
Ik maak vanaaf nog wel ff een topic report aan. Dergelijke vuilspuiterij ben ik niet van gediend. En van een mod verwacht ik toch een wat gepaster post gedrag.
I know!quote:
Sinds ik denk dat Pheno's vaste hand hem goed zou doen. Alleen uiteraard niet op mijn kosten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo begaan met de lotgevallen van BttD?![]()
Ik wil helemaal niet weten wat Pheno's vaste handen bij BttD kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds ik denk dat Pheno's vaste hand hem goed zou doen. Alleen uiteraard niet op mijn kosten.
I'm with stupid!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten wat Pheno's vaste handen bij BttD kunnen doen.![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
TRUquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten wat Pheno's vaste handen bij BttD kunnen doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |