Blijkbaar heeft hij toch behoefte aan vers vlees...quote:
lol dat is bij mij na 2 weken beide nog niet wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoofdpijn is ook bijna weg..alleen het snot nog niet
Ik moet genoegen nemen met waterige automatenrommelquote:
jegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dit een verkapte golden-shower-aanvraag?
Ik heb je inderdaad al lang niet meer aangesproken op MSN bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....
*kras
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?quote:
Dat doet niemand, op de vrouw na als ze niet bij mij isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad al lang niet meer aangesproken op MSN bedenk ik me nu.![]()
"De vrouw"... Je klinkt nu als een Drentse boer van 74 jaar oud.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet niemand, op de vrouw na als ze niet bij mij is![]()
* Ynske stelt een lijstje opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?![]()
thee is ook geel ...quote:
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je liever niet doet op onze afspraak?![]()
Ik zie 'm wel verschijnen in de mail...quote:
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"De vrouw"... Je klinkt nu als een Drentse boer van 74 jaar oud.![]()
Autobar chocomelquote:
Het geruchtencircuit doet uitermate goed zijn werk hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.![]()
Ivm bepaalde verjaardagen wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij toch behoefte aan vers vlees...![]()
Hoe groot is jouw mailbox?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 'm wel verschijnen in de mail...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Ynske op afspraken met Fokkers allemaal probeert te doen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik moet genoegen nemen met waterige automatenrommel
Hm, ik neem m'n woorden terugquote:
Maar waarom heb je eigenlijk met Ynske afgesproken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het geruchtencircuit doet uitermate goed zijn werk hoor!![]()
Dit kan ik bevestigen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
vooral veel glazen van tafeltjes afstoten bij het naar het toilet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |