niet hierquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:
ah
alicey reageert traagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef nixxx het volgende:
sex met neanderthalers!
en je hebt je rubberduckie thuis gelaten hoop ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is niet in verpleegsterdress, maar wel in rokje
kun je liplezen bij jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je hebt je rubberduckie thuis gelaten hoop ik...
Normaal wel dan?quote:
lol, neejquote:
Je maakt GF z'n dag weer goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
juist nietquote:
of je bent thuis....quote:
valt mee, er zijn geen picsquote:
Tsss, wat is er mis met pinguins?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je bent thuis....
mwa het kan erger.. het had een pinguin kunnen zijn
Ik ben bang dat ik je even helemaal kwijt ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
zo maar een ingeving, gezien de meets die inteelt fok heeft
we gaan geen kloon worden van een ander SEX topic hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[insert verpleegstersstem] "Trek uw broek maar uit meneer. [/insert verpleegstersstem]
Dat kan niet, iedereen die mij (of mijn ingehuurde acteur) irl gezien heeft reageert daarna andersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je even helemaal kwijt ben.
Maar ik vind je eigenlijk best lief hoor!
rubber pinguins....quote:
Nee hoor... dat ging heeeeel anders!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
we gaan geen kloon worden van een ander SEX topic he
zuigenquote:
Ik kom nooit in de intertoysquote:
ik zou het daadwerkelijk niet weten, ik volg geen ontopic slowchatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor... dat ging heeeeel anders!
god wat ben je subtiel. maar ze snapt t niet hequote:
daar verkopen ze die speeltjes nietquote:
jij moet niet nadenkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Hoi. Ik heb er eens over nagedacht. De OP riekt verdacht veel naar kliekvorming.
en nee, ik hoef er niet in
Nu hebben we het over sara neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
god wat ben je subtiel. maar ze snapt t niet he
hoe weet jij dat zo goed?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu hebben we het over sara neem ik aan?![]()
ze keken me zo geschokt aan toen ik het vroeg...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Hoi. Ik heb er eens over nagedacht. De OP riekt verdacht veel naar kliekvorming.
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
Kliekjes zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef dawg het volgende:
quote:[+Freeder] The Angry Dragon
[+Freeder] Immediately after you blow your load in a girl's mouth, smack the back of her head and make it come out her nose. When she gets up she'll look like an angry dragon.
ik zou het niet weten.. maar het regent welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef Pheno het volgende:
Is het al licht?
ik verveel me niet op fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
bash.org is erg goed voor de verveel-uurtjes
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[insert verpleegstersstem] "Trek uw broek maar uit meneer. [/insert verpleegstersstem]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doen.
Ik verplichtquote:
Dat dan weer niet, maarja... heb dan alsnog 50 dagen staan voor dit jaarquote:
Je staat toch in mijn MSN-lijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
het is ook zeikweerquote:
kijk de liefde!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
ben ik wel eens onlinequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
En dat is erg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
gij kloon!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
Wat zul jij je thuis voelen dan!quote:
Pst! Dat is Q!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Kheb weer een spook-MSN-er erbij
nope, ik sta op een zeer select lijstje van mensen, die kan ik op 1 hand tellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Da's geen spook, da's Qquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Deze overdreven reactie komt nogal ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
en lees nu nog eens goed wat je net gezegd hebtquote:
Ik zou die gast meteen blocken als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Arme jij!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
nope, ik sta op een zeer select lijstje van mensen, die kan ik op 1 hand tellen
Ik zeg wel vaker rare dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef nixxx het volgende:
en lees nu nog eens goed wat je net gezegd hebt
Ze hebben teveel gedronken denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
bash.org is erg goed voor de verveel-uurtjes
Sommige FOK-kers zijn echt desperatequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou die gast meteen blocken als ik jou was.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
ik zit aan mijn 2de halve liter theequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben teveel gedronken denk ik
Ik bijvoorbeeld, maar ik heb Mokster nog niet aan m'n MSN toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sommige FOK-kers zijn echt desperate
Ze hebben een kater dus, en teveel gedronken gisterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben teveel gedronken denk ik
ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld, maar ik heb Mokster nog niet aan m'n MSN toegevoegd.![]()
Blijkbaar is hij met een charme offensief begonnen. Ik ben op vergelijkbare wijze aan zijn lijst toegevoegd afgelopen week...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Sommigen doen alsof ze wanhopig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zit aan mijn 2de halve liter thee
Zeikerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zit aan mijn 2de halve liter thee
*check*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sommigen doen alsof ze wanhopig zijn.
De echte?quote:
Ik heb'em al eeuwen in m'n lijstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij met een charme offensief begonnen. Ik ben op vergelijkbare wijze aan zijn lijst toegevoegd afgelopen week...
hoofdpijn is ook bijna weg..alleen het snot nog nietquote:
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |