ik verveel me niet op fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
bash.org is erg goed voor de verveel-uurtjes
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[insert verpleegstersstem] "Trek uw broek maar uit meneer. [/insert verpleegstersstem]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks eens een belletje jouw kant op ga doen.
Ik verplichtquote:
Dat dan weer niet, maarja... heb dan alsnog 50 dagen staan voor dit jaarquote:
Je staat toch in mijn MSN-lijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
het is ook zeikweerquote:
kijk de liefde!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
ben ik wel eens onlinequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je staat toch in mijn MSN-lijst.![]()
En dat is erg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, iedereen heeft gegevens van elkaar![]()
*kras
gij kloon!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
Wat zul jij je thuis voelen dan!quote:
Pst! Dat is Q!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Kheb weer een spook-MSN-er erbij
nope, ik sta op een zeer select lijstje van mensen, die kan ik op 1 hand tellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Over MSN-lijsten gesproken: heet iemand van jullie Gerwin afkomstig uit Utrecht?
Da's geen spook, da's Qquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
Deze overdreven reactie komt nogal ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef dawg het volgende:
Plato!! Kerel!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |