Nee hoor.. en ik ben maar af en toe wild..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wild girl![]()
3e glas!Ben je niet drank verslaafd
![]()
Ow ja, onze afspraak!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft zin in een lekker warm bedje
* nixxx ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft zin in een lekker warm bedje
Nu wordt het net interessant...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. en ik ben maar af en toe wild..![]()
... En dan ga je weer!quote:* Cara gaat weer verder...![]()
@nixxx-- beterschap!!![]()
hoe kan ik t vergetenquote:
Ik koop het altijd bij de Simon Levelt in Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koop het bij Chinese supermarkten in Rotterdam, maar ze zullen het vast wel op meer plaatsen hebben.
quote:
niet lichtzinnig, wel slaap te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je die massage ook wel vergeten als je er zo lichtzinning mee omgaat...
Sjablonen zijn echt krengen om te bewerken (helemaal als er ook nog onbekende wachtwoorden op de macro's zitten). Eerst maar eens een bak koffie halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ja je weet maar nooit
Voor de rest heb ik een hekel aan sjablonen![]()
Dat gaat er niet beter op worden kan ik je alvast verklappen..quote:
Gewoon niet bewerken danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sjablonen zijn echt krengen om te bewerken (helemaal als er ook nog onbekende wachtwoorden op de macro's zitten). Eerst maar eens een bak koffie halen.
moks moet mij nietquote:
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te latenquote:
dat valt reuze meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat er niet beter op worden kan ik je alvast verklappen..![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te laten.
waarom zit ik hier tevergeefs op mijn verpleegster te wachten?quote:
Die zeuren toch welquote:
Helaas gaat de klant niet accoord met een halve oplossing.quote:
Je was toch ook al bijna door je voorraad messen heen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Litpho het volgende:
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te laten.
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom zit ik hier tevergeefs op mijn verpleegster te wachten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je was toch ook al bijna door je voorraad messen heen?
Zit je niet op 5 hoog ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz.... iemand nog een leuke baan voor me? Ze is nu echt officieel gek geworden![]()
Je teamleidster?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!
Vind je "Secretaresse bij een studievereniging die je alleen betalen in natura" niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz.... iemand nog een leuke baan voor me? Ze is nu echt officieel gek geworden![]()
Ja! Foto's van mij maken vanavond!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
En ze is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja! Foto's van mij maken vanavond!
Voor in Litpho's en Anthraxx' mailbox
foto'squote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja! Foto's van mij maken vanavond!
Voor bij mn essay
zo maar een ingeving, gezien de meets die inteelt fok heeftquote:
ritaquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!
inzepen met tietenquote:
Avondvullende sessies!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
voor dat soort zaken blijf ik graag nog even wakker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |