Briljant plan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het gaat over fok![]()
En daar heb ik veel info over![]()
Smakelijk Nixxx! Ik ga vandaag maar eens op een houtje bijten denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef nixxx het volgende:
bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van een briljant nieuw concept in de kunst van het tostimaken.
smeerkaas sambal met schwarwalder ham
Bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef nixxx het volgende:
bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van een briljant nieuw concept in de kunst van het tostimaken.
smeerkaas sambal met schwarwalder ham
Mijn salaris is binnen, dus ik ga zo meteen uitgebreid lunchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Smakelijk Nixxx! Ik ga vandaag maar eens op een houtje bijten denk ik.
Kan ik ook wel gaan doen, maar dan moet ik mijn computer helemaal inpakken en mee nemen,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn salaris is binnen, dus ik ga zo meteen uitgebreid lunchen.![]()
hey.. dan is het mijne er denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn 'salaris'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik laat mijn boeken gewoon in de bieb liggen, gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gaan doen, maar dan moet ik mijn computer helemaal inpakken en mee nemen,.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. dan is het mijne er denk ik ook.. ff checken
Als je er van af wilt mag je het ook naar mij over maken hoorquote:
Dat valt best mee, want je hebt vannacht veel geld verzopen zei je net.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn 'salaris'komt over 3 dagen en m'n salaris komt over twee weken
Maar ja, heb alweer twee weken geen pieken meer
Ik al jaren niet meer. Eigenlijk sinds de invoering van de euro al niet meer.quote:
quote:
Geld dat ik niet heb hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, want je hebt vannacht veel geld verzopen zei je net.
Gebruik gewoon LaTeXquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
[frustratie] Wat is Word toch ook een achterlijk baggerpakket[/frustratie]
* Frezer bevestigd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
Ik snap er werkelijk geen barst van... Of heb je het weer over die studielening?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geld dat ik niet heb he
Ik kan ook op water en brood gaan leven (letterlijk) dan houd ik misschien weer eens geld over. Het geld IS er wel, maar is niet van mij. Jammer dan![]()
Ik moet een standaard sjabloon aanpassen. Alles werkt, maar 1 instelling wordt steevast niet meegenomen. Is overigens niet voor mezelf, maar voor de klant...quote:
quote:
ah.. moks is dus onderwegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
Pauze!
Verder geen kater?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Tjee ik heb me al de hele dag een dorst..dat was een straf wijntje gisteren.. had ik beter niet kunnen doen..![]()
Nog maar een glas water dan..![]()
Al mijn posts zijn nuttigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
Goh, je produceert een nuttige post,.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik al jaren niet meer. Eigenlijk sinds de invoering van de euro al niet meer.
Al zouden er hier en daar nog wel wat dubbeltjes of stuivers rond kunnen zwerven in de bank ofzo.
Ow .. dan hoef ik dus geen thee voor jou te zetten.. dat wordt al geregeld?quote:
De MacOS versie van Word is anders geniaal goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
je mag ook wel een aspirientje van mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Tjee ik heb me al de hele dag een dorst..dat was een straf wijntje gisteren.. had ik beter niet kunnen doen..![]()
Nog maar een glas water dan..![]()
Ctrl + Squote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik moet een standaard sjabloon aanpassen. Alles werkt, maar 1 instelling wordt steevast niet meegenomen. Is overigens niet voor mezelf, maar voor de klant...
Ben je mal.. ik heb nooit een kater..zoveel drink ik niet.. maar dat 3e glas had ik toch beter niet kunnen doen..quote:
Wild girlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je mal.. ik heb nooit een kater..zoveel drink ik niet.. maar dat 3e glas had ik toch beter niet kunnen doen..![]()
ik vrees van nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow .. dan hoef ik dus geen thee voor jou te zetten.. dat wordt al geregeld?![]()
bah ranzigquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wild girl![]()
3e glas!Ben je niet drank verslaafd
![]()
Maar sommigen zie ik liever niet.quote:
Ik koop het bij Chinese supermarkten in Rotterdam, maar ze zullen het vast wel op meer plaatsen hebben.quote:
T is een bigtasty met bacon menu gewordenquote:
Nee hoor.. en ik ben maar af en toe wild..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wild girl![]()
3e glas!Ben je niet drank verslaafd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |