quote:
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je wilt er echt niet bij zijn als Ynske zich niet gedraagt.![]()
Als je dat programma niet aanzwengeld krijg je natuurlijk ook geen MSN lijst opvulling,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja! Het is een cirkel: niemand wilt mij spreken->dus niemand voegt me toe op msn->daarom verveel ik de mensen maar op een forum->niemand wilt me spreken->....
*kras
Om te voorkomen dat ze erachter komt dat je zo'n gruwelijk koosnaampje voor haar hebt?quote:
Gelukkig niet nee... Maar ik heb verhalen gehoord.quote:
quote:
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee... Maar ik heb verhalen gehoord.![]()
Als je maar niet vergeet om de notulen na afloop hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!
Je hebt ze mezelf grotendeels verteld.quote:
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm op de lijst van gespreksonderwerpen voor onze aankomende ontmoeting!
Dan moet je ook werk zoeken waarbij je kunt fokken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef coz het volgende:
holy shit , ga ook even werken hoor
meteen 3 SC's verder!
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet om de notulen na afloop hier te plaatsen.
Film de ontmoeting maar gewoon van begin tot eind, lijkt me het beste voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.
Situatieschetsen, verzekeringsrapporten, the works.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
voorzien van de broodnodige visualisaties, aangezien sommige dingen niet onder woorden te brengen zijn.
Vergeet de systeemeisen niet te vermelden, want het zal best een behoorlijke machine vereisen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie".
hoop voor je dat je 5 min vol krijgtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ynske's misdragingen door de jaren heen, nu ook als powerpointpresentatie".
Misschien kunnen we er het land mee in, een soort van theatertournee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de systeemeisen niet te vermelden, want het zal best een behoorlijke machine vereisen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt me horen praten en nog twijfel je daaraan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop voor je dat je 5 min vol krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |