Jelle!quote:
Niet geschikt om op de werkplek te bekijkenquote:
Dank.quote:
Quequote:since i noticed coming second best is close to ideal
nog een rocco fan?quote:
Misschien moet je ook eens een erepenning regelen.quote:
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen of ik het zou vragen of niet.![]()
AirwiN!quote:
verlegen meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef nixxx het volgende:
zij lacht naar mij, ik lach naar haar.. en het is voorjaar
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
verlegen meisjes
het maakt niet uit, al raak ik al mijn tanden kwijt
Kut, ik geloof dat ik nixxx' post verkeerd geïnterpreteerd heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.![]()
lijkt me wel iets voor haar.. allemaal mensen mishandelen die hulpeloos op een stoel liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat twist tandartsassistente was.![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kut, ik geloof dat ik nixxx' post verkeerd geïnterpreteerd heb.![]()
Het was geen verlegenheid maar meer de afweging of het de moeite waard was om de betekenis te weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat je zo'n verlegen meisje bent dat zulke dingen niet durft.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
lijkt me wel iets voor haar.. allemaal mensen mishandelen die hulpeloos op een stoel liggen
heb ik je toch al die tijd goed ingeschatquote:
Niet meer associeren met Jelle ok?quote:
Dat wordt wat moeilijk aangezien mijn oog toch iedere keer wordt aangetrokken door jouw epilepticon... En niet ver daar vandaan staat dan toch weer die naam...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet meer associeren met Jelle ok?
je focus ligt op de avatar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt wat moeilijk aangezien mijn oog toch iedere keer wordt aangetrokken door jouw epilepticon... En niet ver daar vandaan staat dan toch weer die naam...![]()
Je kijkt er moeilijk omheen, is 't niet?quote:
FireFox heeft 1 hele handige optie...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
Je kijkt er moeilijk omheen, is 't niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |