Wan'n kletsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef i-spy24 het volgende:
Clicker de click voor een buitenhap vanavond.
Is een portie nasi met kip sate gewordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Zit nu aan de cola light eet straks na het sporten pas
quote:
klinkt goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
De friteuse is weer aangezet voor wat vietnamese loempiaatjes hier.![]()
Uit een blikje of moten?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Chokeme het volgende:
As usual tonijn uit blik met ui en mayoweet iemand nog andere simpele dingen die ik nu evt. met tonijn zou kunnen doen?
Bericht goed over gekomen dusquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bericht goed over gekomen dus![]()
Over en uit (tot wederhoor)
Uit blik. Maar ik ben bang dat ik toch niet verder kom als met ui en mayo aangezien ik niet veel in huis heb.quote:
Je, zou het door een salade kunnen gooien of het verwerken in een pizza. Maar ja dat moet je dan net wel in huis hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:35 schreef Chokeme het volgende:
Uit blik. Maar ik ben bang dat ik toch niet verder kom als met ui en mayo aangezien ik niet veel in huis heb.
Heel herkenbaar maar bij mijn wordt het dan meestal kroekpoek of knoflookolijvenquote:
Die bestandsnamenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef i-spy24 het volgende:
Clicker de Click vanavond bij de Jap.
rijst met vanallesennog wat en miso-soep.![]()
Dark Roastquote:Op zondag 22 januari 2006 11:01 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk wakker worden zo.
Gekookt ei met kaas? Mmmm nog nooit gegeten eet meestal een gekookt ei met ham er onder of een gebakken ei met kaas er op.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Sinaasappelsap
Boterhammetje belegen kaas met een gekookt eitje erboven op![]()
Zometeen een bakkie senseo dark roast
Ja, de kaas wordt dan een beetje warm van het eitje, echt mmmmmmquote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Gekookt ei met kaas? Mmmm nog nooit gegeten eet meestal een gekookt ei met ham er onder of een gebakken ei met kaas er op.
Maar zal het zeker een keer proberen![]()
heb je er een foto van?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Het was het allemaal nét niet
De sushi hebben we nog over voor later, hopelijk smaakt dat wel goed
quote:
ow, dat sucks! Sushiman is blijkbaar geen succes...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Nee.
Bovendien ben ik al de hele tijd vaag misselijk en golfer heeft al een paar keer bezoek gebracht aan het kleine kamertje
De komkommerstukjes en tomatenstukjes die bovenop de rijst lagen smaakten heel ranzigquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef mirugai het volgende:
ow, dat sucks! Sushiman is blijkbaar geen succes...
Hey, da's een goede. Ik doe mee! Ik maak ff. een California roll en pak er een Sapporo (biertje) bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, ik neem nu in ieder geval een lekker biertje om door te spoelen
Wij ookquote:
Zo, dat klinkt lekkerquote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef Serendips het volgende:
Risotto met mango en gorgonzola/mascarpone saus met geroosterde walnoten. En vino rosso...
Waar haal je die aardappeltaartjes? Ik ben gek op alles wat van aardappel is én makkelijk isquote:Op maandag 23 januari 2006 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt lekker
Vanavond eten we :
Tartaartjes
Aard. taartjes (diepvries---voor in de oven)
Worteltjes
Het is geworden;quote:Op maandag 23 januari 2006 10:12 schreef Little_Angel het volgende:
Momenteel drink ik een powerdrink.
En vanavond eten we aardappelsalade met kibbeling![]()
. Onwijs veel zin in
.
Jij schelden en vloeken natuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Het is geworden;
Schnitzel met gebakken aardappeltjes en sla.
Dan kun je die light ook wel achterwege laten. Ik moet altijd zo lachen om mensen die bij de mc donalds een big mac menu, cheeseburger en een cola light bestellen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Cola light en een stuk roomboterkoek![]()
haha wat muj dan braunquote:
Doe ik ook. Heeft niets met 'light' te maken. Ik drink al zo lang light, dat ik de normale cola gewoon niet meer lekker vind en te zoet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan kun je die light ook wel achterwege laten. Ik moet altijd zo lachen om mensen die bij de mc donalds een big mac menu, cheeseburger en een cola light bestellen.
quote:
Diepvries, 4 kleine aardappel-rondjes per pak, room-gedoe. Bij de Dekamarkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Serinde het volgende:
Waar haal je die aardappeltaartjes? Ik ben gek op alles wat van aardappel is én makkelijk is![]()
In die vieze mensa? Succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef BrauN het volgende:
Frieten met Vlaams stoofvlees op de uni.![]()
Zijn gehaktballen geworden.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef Raissa het volgende:
Vanochtend: 2 croissantjes
Vanmiddag: broodje unox
Vanavond: Aardappels, worteltjes, en het vlees gaan we straks nog halen (vergeten)
Wij hebben geen Dekamarkt in Nijmegenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Diepvries, 4 kleine aardappel-rondjes per pak, room-gedoe. Bij de Dekamarkt.
Best lekker en weer eens wat anders
Als ik weer in die supermarkt ben zal ik ff opschrijven van welk merk het is en hoe het precies heet, de verpakking ligt namelijk nu ergens onderin de vuilnisbakquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben geen Dekamarkt in NijmegenIs het van het eigen merk of zou ik het ook ergens anders kunnen vinden?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
er staan nu appelbollen in de oven
Jammiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
Er liggen nu gamba's met knoflook onder de grill.
Nog even snoepen voor het slapen gaan.![]()
gamba'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:22 schreef golfer het volgende:
Er liggen nu gamba's met knoflook onder de grill.
Nog even snoepen voor het slapen gaan.![]()
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Atnuk het volgende:
vanavond gemengde sla met pijnboompitjes en brie, flinke kogelbief met pepersaus en zelfgemaakte frietjes, als nagerecht ga ik een lekkere cake maken met abrikoosjes en chocolade!!
die fotoposter is weg maar misschien kun jij het overnemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:06 schreef BrauN het volgende:
Ik heb het plan om deze er straks maar eens in te mikken:
[afbeelding]
5 minuten lopen dan kun je meteen die qp erbij nemenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:52 schreef Essi22 het volgende:
ik heb zin in friet
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef golfer het volgende:
Even nu tussendoor ontbijkoek wegwerken.
Collega van je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef Xennia het volgende:
Mihoen op het werk
Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Geblancheerde tijgergarnalen even op de grillpan gegooid.
Jummie.![]()
heujj braunquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?
Gegrillde gamba's en tijgergarnalen zijn zo lekker voor 's avonds laat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef BrauN het volgende:
Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bierquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan straks ergens een hapje eten
wat is weinigquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bier
vooraf gegartineerde champignons, en een griekse salade
hoofd spare ribs, en schnitzel
heerlijk gegeten en gedronken, voor weinig
da's te doen iddquote:
Oe oe, waar was dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bier
vooraf gegartineerde champignons, en een griekse salade
hoofd spare ribs, en schnitzel
heerlijk gegeten en gedronken, voor weinig
En ik heb per ongeluk de mie laten aanbranden. Toen heb ik die rotpan met een klap in de wasbak gezet en min of meer expres een bord gebroken dat daar ook nog stond. Maar dat hielp niet: het bleef aangebrand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef NoSigar het volgende:
Zelfgemaakte dubbele eXpresso met amandelkoekjes van de AH.
En vanavond iets met noedels en biefstuk-stukjes, chinese kool, shi takes en nog wat uit de wok.
Wat was dat voor gerechtquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
waarschijnlijk ben ik een dumbass dat ik het uitleg en was je post grappig bedoeld![]()
beterschapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef NoSigar het volgende:
Niets, ik hou niks binnen, ben weer ziek
Heb je daar een recept van? Ik heb het namelijk nog nooit opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Sylvana het volgende:
hokkien mie
Maaltijdpak van de Conimexquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je daar een recept van? Ik heb het namelijk nog nooit op![]()
O, vandaarquote:
t was lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
er staat al bijna een uur een braadslee in de oven, met daarin 3 aangebraden kippenbouten, water, ketjap, tomaat, ui, knoflook, champignons. gaat vast lekker worden
leker straks opeten met lontong
En nou heb ik weer trek gekregen daardoorquote:
Waar heb je die gehaald? Bij de toko?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Friteuse weer aangezet.
Gooi er zo Hai Kim in: gevulde krabpootjes uit de diepvries.![]()
Hoe zo niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |