Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Geblancheerde tijgergarnalen even op de grillpan gegooid.
Jummie.![]()
heujj braunquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?
Gegrillde gamba's en tijgergarnalen zijn zo lekker voor 's avonds laat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef BrauN het volgende:
Jullie vreten echt elke avond garnalen zo net voor het slapen gaan, niet?
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bierquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
wij gaan straks ergens een hapje eten
wat is weinigquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bier
vooraf gegartineerde champignons, en een griekse salade
hoofd spare ribs, en schnitzel
heerlijk gegeten en gedronken, voor weinig
da's te doen iddquote:
Oe oe, waar was dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
we moesten langw achten, dus lekker mandje bruin stokbrood met kruidenboter, en veel bier
vooraf gegartineerde champignons, en een griekse salade
hoofd spare ribs, en schnitzel
heerlijk gegeten en gedronken, voor weinig
En ik heb per ongeluk de mie laten aanbranden. Toen heb ik die rotpan met een klap in de wasbak gezet en min of meer expres een bord gebroken dat daar ook nog stond. Maar dat hielp niet: het bleef aangebrand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef NoSigar het volgende:
Zelfgemaakte dubbele eXpresso met amandelkoekjes van de AH.
En vanavond iets met noedels en biefstuk-stukjes, chinese kool, shi takes en nog wat uit de wok.
Wat was dat voor gerechtquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
waarschijnlijk ben ik een dumbass dat ik het uitleg en was je post grappig bedoeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |