klinkt goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
De friteuse is weer aangezet voor wat vietnamese loempiaatjes hier.![]()
Uit een blikje of moten?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Chokeme het volgende:
As usual tonijn uit blik met ui en mayoweet iemand nog andere simpele dingen die ik nu evt. met tonijn zou kunnen doen?
Bericht goed over gekomen dusquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bericht goed over gekomen dus![]()
Over en uit (tot wederhoor)
Uit blik. Maar ik ben bang dat ik toch niet verder kom als met ui en mayo aangezien ik niet veel in huis heb.quote:
Je, zou het door een salade kunnen gooien of het verwerken in een pizza. Maar ja dat moet je dan net wel in huis hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:35 schreef Chokeme het volgende:
Uit blik. Maar ik ben bang dat ik toch niet verder kom als met ui en mayo aangezien ik niet veel in huis heb.
Heel herkenbaar maar bij mijn wordt het dan meestal kroekpoek of knoflookolijvenquote:
Die bestandsnamenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef i-spy24 het volgende:
Clicker de Click vanavond bij de Jap.
rijst met vanallesennog wat en miso-soep.![]()
Dark Roastquote:Op zondag 22 januari 2006 11:01 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk wakker worden zo.
Gekookt ei met kaas? Mmmm nog nooit gegeten eet meestal een gekookt ei met ham er onder of een gebakken ei met kaas er op.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Sinaasappelsap
Boterhammetje belegen kaas met een gekookt eitje erboven op![]()
Zometeen een bakkie senseo dark roast
Ja, de kaas wordt dan een beetje warm van het eitje, echt mmmmmmquote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Gekookt ei met kaas? Mmmm nog nooit gegeten eet meestal een gekookt ei met ham er onder of een gebakken ei met kaas er op.
Maar zal het zeker een keer proberen![]()
heb je er een foto van?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Het was het allemaal nét niet
De sushi hebben we nog over voor later, hopelijk smaakt dat wel goed
quote:
ow, dat sucks! Sushiman is blijkbaar geen succes...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Nee.
Bovendien ben ik al de hele tijd vaag misselijk en golfer heeft al een paar keer bezoek gebracht aan het kleine kamertje
De komkommerstukjes en tomatenstukjes die bovenop de rijst lagen smaakten heel ranzigquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef mirugai het volgende:
ow, dat sucks! Sushiman is blijkbaar geen succes...
Hey, da's een goede. Ik doe mee! Ik maak ff. een California roll en pak er een Sapporo (biertje) bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, ik neem nu in ieder geval een lekker biertje om door te spoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |