Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik zat ook in de beveiligingIk zat bij een hotel en reserveringen enzo zei ik ook altijd bel morgen maar terug
. Hij zei trouwens dat ie hun niet kon bereiken
Lijkt me sterk aangezien er nu als het goed is ook mensen zijn
Morgen zal ik nog eens bellen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
Maar ik kreeg iemand van de beveiliging
Ik moet morgen overdag nog maar een keer bellen over de streams
(gebeld naar endemol dus
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie is Brutus een nieuwe HBB user? Nog nooit gezien?
Ik zou zeggen, bel ze morgen opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kom zeg dan noem je een fictieve naam van een fictief dagblad en je bent er zo door
Whahaha... net of dat zal aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
helaas lacht die draak daar alleen maar omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Gert is ook ongelovelijk liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Die indruk kreeg ik ook zomaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Ja wat was dat nou met Monique? Over onverzorgd, had ik even gemist??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Hoeft niet hoor... vind ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Jou ontgaat ook gewoon helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Geef ze dan maar aan mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neer
wishfull thinking??? dat ze met Bart aan de gang gaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Viola en Gert gaan slapen... Komt Micky te voorschijn... hehehe...
Ik zocht en ik vondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoJe bent wel op de goede weg btw
![]()
quote:
Gert is ook gewoon een lieve man. Tenminste wel hoe ie daar isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wat was dat nou met Monique? Over onverzorgd, had ik even gemist??
Ja iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kom zeg dan noem je een fictieve naam van een fictief dagblad en je bent er zo door
wel een behoorlijk stille kanjerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zocht en ik vondEn denk ach ik bel gewoon
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... vind ik ook
Frank moet niet zeiken en gewoon lekker onzichtbaar in zijn bed gaan liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
Frank heeft last van een kroketten lucht in de slaapkamer, ws. de kantine van het BB personeel
< Doet er 30 euro Bijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik zou het erg prettig vinden als Viola wat minder boezem laat zien, dat is een eng beeld voor vrouwen die die leeftijd nog moeten bereiken. Ik heb 30 euro over voor een colltrui voor Viola.
Groetjes lizz
De waarheid zullen wij niet weten. Maar zoals hij hier overkomt is het een aardige man vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)![]()
Je hebt het over bart en micky neem ik aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee, niet aan de gang... Maar een beetje flirten .... Laatste avond ; -)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)![]()
Gert is De Winnaar als die er kan zijn in deze roedel. Gertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Zal wel een jaloerse vrouw zijn geweest die daarover klaagdequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.
Kan me voorstellen ja, als er één altijd verzorgd rondloopt is zij het wel! Krullers erin, make up op, kleding toppie, hoe durven ze!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.
Ja vind ik ook. Hij is heel attend en voorkomendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gert is ook gewoon een lieve man. Tenminste wel hoe ie daar is![]()
Kijk dat schiet opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
< Doet er 30 euro Bij
Nu al 60 euro !! ;![]()
Hij is niet voor niks bekeerd, ik ken het helaas vanuit mijn directe omgevingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)
Ik think ook wishfull in dat gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
wishfull thinking??? dat ze met Bart aan de gang gaat?![]()
Te laat, je kan wel mee bieden voor een colltrui, we zitten nu op 2x 30 euriquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja zeg maar dat ik ook vind dat het véél te ver gaat
Dat u de onschuldige dromen van een newbie mag dromenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mooi geweest, ik check out...
Slaap wel allen.
Sorryquote:
Slaap lekker gastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Slaap wel allen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Slaap wel allen.
Ja het zat haar behoorlijk dwars, ze was in staat om op te stappen, was niet de afspraak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja, als er één altijd verzorgd rondloopt is zij het wel! Krullers erin, make up op, kleding toppie, hoe durven ze!Niet aan Monique komen! Ook al zo iemand waarvan ik mijn mening bij moest stellen
Altijd een feest met je Bong... slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat slapen, de rest ook en de stream ging weer 3sec dicht, dus ik geloof het wel en sluit ook de boel af
Het was erg gezellig vanavond met jullie en ik ben er straks weer![]()
Doeg doeg
Slaap lekker BONGquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat slapen, de rest ook en de stream ging weer 3sec dicht, dus ik geloof het wel en sluit ook de boel af
Doeg doeg
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)
Byebye, trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
Het matras in de eetzaal is leeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zag Kelly ff heel snel in de dbk zitten
Hij komt in het hotel iig stukken beter over dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensen
OK, ik heb er wel ¤10.00 voor over om die tieten niet meer te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Te laat, je kan wel mee bieden voor een colltrui, we zitten nu op 2x 30 euri![]()
Viool, je gaat nu de plee schoonmaken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
ik hoop echt op Rob als big boss volgende weekFiool rent binnen een dag hysterisch jankend het huis uit
Dat is toch echt bart hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gert is De Winnaar als die er kan zijn in deze roedel. Gert![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Fiool blieft geen roomboter, omdat ze cholestorol gevaarlijk vindt.....
Vandaar dat zo zorgvuldig afgetrainde lijf natuurlijk....
Voordeel van de twijfel gun ik hem nog steeds niet, laat het voorlopig maar in het midden...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensen
Met dank aan TLquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Newsflash: BBH heeft 80.346 euiro opgebracht... Fokkers doneerden dat bedrag als Viola de rest van de tijd een coltrui burka aan trekt.. ( tot net onder de neus... boven haar schedel )
Neeeee, hoor, ik ben er nogquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen weg ?? hehe dan ben ik er weer![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef mijn23 het volgende:
zag ik bart nu bij mickey op de kamer????????
Seg Fiool.. sal ik jou us fertelluh hoe ik mijn been ben kwijt geraakt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool, je gaat nu de plee schoonmaken...
Viool: ja maar...
Rob: Niks maar.... KLAAR![]()
Hobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Hoi MissHobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat jij zou gaan slapen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Begin me nu toch echt te ergeren aan de regie.. stelletje amateurs.. !!
Waar zijn ze nu bang voor, ik scheld zelden.. maar nu vind ik het toch echt een stelletje pisnichten !!
Helaas schakelen ze meteen weer over naar de eettafelquote:
Slaap lekker BONGquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan slapen?
En het geluid weg?????????quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef mijn23 het volgende:
zag ik bart nu bij mickey op de kamer????????
En het is niet eens een mooie tafelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas schakelen ze meteen weer over naar de eettafel
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Begin me nu toch echt te ergeren aan de regie.. stelletje amateurs.. !!
Waar zijn ze nu bang voor, ik scheld zelden.. maar nu vind ik het toch echt een stelletje pisnichten !!
Dat is helaas de waarheidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel gun ik hem nog steeds niet, laat het voorlopig maar in het midden...
maar moet zeggen dat m'n mening over Gert wel behoorlijk is bijgesteld. Vind hem echt heel lief en zorgzaam overkomen. Had ik vantevoren dus echt nooit verwacht.
Helaas zijn het inderdaad juist de mannen waar je het niet van verwacht![]()
O ja? en wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsEn ik heb er net zelfs over gebeld
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En het is niet eens een mooie tafel![]()
Je bent er KLAAR meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goed.. nu ben ik het echt zat.
Dag!
Hoi hoi Hobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsEn ik heb er net zelfs over gebeld
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En het is niet eens een mooie tafel![]()
dagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ff terug lezen naar begin dit topivquote:
Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ik bedenk morgen wel ietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:53 schreef mijn23 het volgende:
zo die bart blijft lang bij mickey
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zal ik dan 2x bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeft
Jammer had Oebele wel ff willen horenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zou ze dan toch niet door en door slecht zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
Hé, hé eindelijk iets positiefs ontdekt aan dat mens![]()
Helaas is het viola en moet ze er vandaag toch uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Wie is Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jammer had Oebele wel ff willen horen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze het
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen... meneer?quote:
staat vrolijk een bloemetjes gordijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat voor nut het heeft om midden in de gang een gordijn op te hangen?
[afbeelding]
Ah ik woon in het zuidenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oebele Tjerkstra van het Nieuwsblad van het noorden natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze het
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef MissHobje het volgende:
Als er iets spannends gebeurd.. Damook tip je dan ff![]()
irc ofzo
![]()
quote:
Dat is alleen maar speculeren met deze klote regiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef mijn23 het volgende:
zou bart er al aan mogen zitten?
Ik voel dat ik moet plassenquote:
Dan kom je vast niet geloofwaardig over als Oebele Tjerkstraquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen... meneer?
Ik voel het ook... dat jij moet plassenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassenEn ook dat ik die niet ken
![]()
Dan heeft ie waarschijnlijk niet aan micky mogen zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Is Bart boos? Lijkt wel zo.
Waarom bel je niet evenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef mijn23 het volgende:
zou bart er al aan mogen zitten?
Dank jequote:
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Ik voel het ook... dat jij moet plassen
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee dit was Oebele, met Willem Nijholt
Oebele is hupsakéé
Oebele is hup falderiere
Oebele is jippie jee
drie maal in de ronte, olé
Was denk vóór jou tijd![]()
was ongeveer rond de intocht van Napoleonquote:
Is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijd![]()
Limburgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan kom je vast niet geloofwaardig over als Oebele Tjerkstra![]()
Dan moet je maar Peer Van der Maes worden of zo, van het Limburgs dagblad![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
Ik voel wel dat ik ook moet pissenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Ik voel het ook... dat jij moet plassen
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heeft ie waarschijnlijk niet aan micky mogen zittenHelaas
en helaas hebben we het ook niet kunnen volgen op de streams
![]()
Welk geluidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zienquote:
Ja MOM, SUPERquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jePik ook veel van de SC topics als ik niet zelf kan kijken hoor!
Dus allemaal bedankt en ook voor de caps die ik pik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zien![]()
Brabantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
LimburgIk woon in het schone Brabant ja
Oftewel ik zal Hans teeuwen wel na proberen te doen
Ik zou er nu wel in willen en testen of ze mij ziet zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leuk![]()
Nummer hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Bel jij ze even, zijn toch wakker!!!
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zien![]()
Of net nietquote:
Nou, dan moet ze niet met hem flirten en masseren!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
Als iedereen nou naast het msn adres waar ik gisteren om zeurde ook eens zijn woonplaats in zou vullenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijd![]()
Nee hoor de duvel is oud, jij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar zo erg is het nou ook weer niet
![]()
quote:
Amsterdam!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als iedereen nou naast het msn adres waar ik gisteren om zeurde ook eens zijn woonplaats in zou vullen
Ik woon daarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er nu leuk aan zuid holland
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
was ongeveer rond de intocht van Napoleon
ik herhaal mijn vraagquote:
oooooooooooo....... je mag helemaal geen tel. nummers plaatsen hier. Foeiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef DaMook het volgende:
Voor degene die morgen willen klagen over de streamsEndemol Nederland is ook telefonisch te bereiken via
Bellen dus
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* cuall wordt nu toch wel een beetje verdrietig
Je bent toch niet oud! ben je gek!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar zo erg is het nou ook weer niet
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor de duvel is oud, jij niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Moderators zijn ook niet meer wat ze geweest zijn![]()
oooooooooooo van wie nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oooooooooooo....... je mag helemaal geen tel. nummers plaatsen hier. Foei![]()
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de streams is jouw schuld jij noemde tel nummers en nu alles weer doodquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal zo de heibel eens gaan lezenDat is het maandblaadje van de KPJ Dommelen
(Katholieke
Plattelands
Jongeren
Dommelen
) Vooral een zuip groepje dus ondertussen
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef DaMook het volgende:
Voor degene die morgen willen klagen over de streamsEndemol Nederland is ook telefonisch te bereiken via laat ze dat maar zelf opzoeken dan
Bellen dus
Dan krijg ik weer die beveiliger die zegt dat ik morgen moet bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de streams is jouw schuld jij noemde tel nummers en nu alles weer dood![]()
Bel ze dan![]()
![]()
![]()
ow.. was ik niet snel genoeg?quote:
Endemol Nederland is ook telefonisch te bereiken viaquote:
Dat helpt nu toch niet ?? was toch alleen bewaking ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Endemol Nederland is ook telefonisch te bereiken via
Graag gedaan
En daar laat jij je door afschrikkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer die beveiliger die zegt dat ik morgen moet bellen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je bent toch niet oud! ben je gek!
mailtje gelezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je bent toch niet oud! ben je gek!
Mag ik daar niet aan meedoen gezien jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal zo de heibel eens gaan lezenDat is het maandblaadje van de KPJ Dommelen
(Katholieke
Plattelands
Jongeren
Dommelen
) Vooral een zuip groepje dus ondertussen
)
Ik heb waarschijnlijk meer ervaring in de beveiliging als hijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar laat jij je door afschrikken![]()
Neh dat hoopt ie alleen maar, leuk rokken enzo, zeer grote onderbroeken met een stukje kantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:19 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
TL denkt dat ik uit de Tijd van Napoleon kom.![]()
Op stream 1quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:15 schreef mijn23 het volgende:
kelly en viola praten en kelly lacht,verdomme waar is dat geluid!!
Als je een katholieke plattelands jongere bent welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik daar niet aan meedoen gezien je????
![]()
Dat zie je zelf wel lijkt mequote:
Kijk nou ben je goed bezigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk meer ervaring in de beveiliging als hijNee dus
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neh dat hoopt ie alleen maar, leuk rokken enzo, zeer grote onderbroeken met een stukje kant![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neh dat hoopt ie alleen maar, leuk rokken enzo, zeer grote onderbroeken met een stukje kant![]()
Hij komt uit Limburg, denk naquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Wordt hij daat opgewonden van, denk je?
neuh... t was de moeite van een note niet waardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zie je zelf wel lijkt me
Heb ik nu 4 ipv 3 notes
quote:
Ik ben altijd goedquote:
Dat is eigenlijk nog gemenerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh... t was de moeite van een note niet waard
Vooral die bangmaker is een aanrader hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Wordt hij daar opgewonden van, denk je?
Jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh... t was de moeite van een note niet waard
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Wordt hij daar opgewonden van, denk je?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
NOTES
Net alsof die andere ergens op slaan
Ja vooral die vanslarioux is serieusquote:
Nee en nooit geweest ook, mag ik dan nooit mee naar zoiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je een katholieke plattelands jongere bent wel![]()
psssstttt... je bent ineens weg?quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en nooit geweest ook, mag ik dan nooit mee naar zoiets?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vooral die bangmaker is een aanrader hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vooral die vanslarioux is serieus![]()
Die bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwd
Die andere 2 zijn trouwens ook bullquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwd
Zitten ook heerlijk, buik hangt helemaal vrij, kont zwiebert lekker mee alleen op je dijen voel je een stiekiequote:
quote:
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?quote:
quote:
Was dat maar waar Snaptnix. Daar zou ik heel wat voor over hebben..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?![]()
Nee johquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?![]()
4. DaMook nog even zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker
2. Schoolopdracht
3. Nachtploeg
![]()
Bart en Gert hebben het over etenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
Mensen kunnen we het ook nog over HBB hebben
Nou ja zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
d8 ik ook van jou. je vindt ons de moeite niet![]()
Vooral die 2e redenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker![]()
2. Schoolopdracht![]()
![]()
![]()
3. Nachtploeg
![]()
Precies, wij worden genegerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
d8 ik ook van jou. je vindt ons de moeite niet![]()
Nu zou ik maar niks meer voor school doen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker
2. Schoolopdracht
3. Nachtploeg
![]()
Kijk dat vink gezellie en een goeie reden om morgen me nest niet uit te komenquote:
Wist je dat nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
Micky is mede oprichter van de Supperclub die ook een boot hebben die in Amsterdam over het IJ varen en omstreken! Zie je wel!!! Ik had gelijk!![]()
en zie dat ding regelmatig vanuit mijn raam vertrekken hier
Hou je je hakken aan, zometeen in bed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk dat vink gezellie en een goeie reden om morgen me nest niet uit te komen
![]()
Het is nu goed te volgen. Gesprek tussen Gert en Bartquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb muziek aan, had ff compleet de balen van die streams met dat kutgeluid![]()
Ik niet iigquote:
best link in een waterbed hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Hou je je hakken aan, zometeen in bed?![]()
bronquote:Wat vind je van Hotel Big Brother? Vind je het een goed doel waar hun het geld voor inzamelen?
Ik vind het huis echt mooi geworden...ik zal je een geheimpje vertellen...de oud-bewoners gaan binnenkort ook even langs om te lunchen!!... Ik vind het een goed initiatief om voor zo'n goed doel geld in te zamelen. Hopelijk dat er genoeg mensen langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |