Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik zat ook in de beveiligingIk zat bij een hotel en reserveringen enzo zei ik ook altijd bel morgen maar terug
. Hij zei trouwens dat ie hun niet kon bereiken
Lijkt me sterk aangezien er nu als het goed is ook mensen zijn
Morgen zal ik nog eens bellen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
Maar ik kreeg iemand van de beveiliging
Ik moet morgen overdag nog maar een keer bellen over de streams
(gebeld naar endemol dus
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie is Brutus een nieuwe HBB user? Nog nooit gezien?
Ik zou zeggen, bel ze morgen opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kom zeg dan noem je een fictieve naam van een fictief dagblad en je bent er zo door
Whahaha... net of dat zal aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
helaas lacht die draak daar alleen maar omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Gert is ook ongelovelijk liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Die indruk kreeg ik ook zomaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Ja wat was dat nou met Monique? Over onverzorgd, had ik even gemist??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Hoeft niet hoor... vind ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Jou ontgaat ook gewoon helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Geef ze dan maar aan mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neer
wishfull thinking??? dat ze met Bart aan de gang gaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Viola en Gert gaan slapen... Komt Micky te voorschijn... hehehe...
Ik zocht en ik vondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoJe bent wel op de goede weg btw
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |