Echte liefde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die naam uitgesproken hoor worden door fiool, slaat mijn hart een paar slagen over...
Zou tijd worden, die koffie break van de regie duurve veels te langquote:
Tja, misschien mogen ze niet roken tijdens het werk, en er word wat gepaft in die beroepsgroepquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou tijd worden, die koffie break van de regie duurve veels te lang![]()
Ach wat leuk, ben je zo verliefd op viooltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die naam uitgesproken hoor worden door fiool, slaat mijn hart een paar slagen over...
He? Hoe kwam je dan aan het nummer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
Maar ik kreeg iemand van de beveiliging
Ik moet morgen overdag nog maar een keer bellen over de streams
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
(gebeld naar endemol dus
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat leuk, ben je zo verliefd op viooltje![]()
www.endemol.nl en dan contactquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He? Hoe kwam je dan aan het nummer?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
(gebeld naar endemol dus
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ie smaak heeft. Maar als ik dan weer naar Viool kijk....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
ja kan me daar wel iets bij voorstellen, gelukkig het ik geen Peter, overigens kwam ik er vanavond wel achter dat Viool haar Peter op dezelfde motor rijdt als ik, alleen het classic model.
Moet er toch wel iets leuk aan hem zijn![]()
hele zooi zit gewoon in de kantinequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Zou best kunnen dat ze personeels tekort hebben en de beveiliging gewoon af en toe de streams opslot zet
Mwah ik zat ook in de beveiligingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Zou best kunnen dat ze personeels tekort hebben en de beveiliging gewoon af en toe de streams opslot zet
Hij heeft er echt een handje van om op het juiste moment mensen naar de mond te pratenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Oke Bart doet nu wel erg wereldwijs met zijn "dat bedoel ik" twintig keer, hij weet alles en blaast hij nu Micky af?![]()
![]()
Wie is Brutus een nieuwe HBB user? Nog nooit gezien?quote:
Ja daar liep ze gisteren ook al over te zeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
viool vroeg nog aan Bart of hij de plee rolletjes verkeerd hangt. met het velletje naar voren of zo. Hoe dwangmatig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |