Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik zat ook in de beveiligingIk zat bij een hotel en reserveringen enzo zei ik ook altijd bel morgen maar terug
. Hij zei trouwens dat ie hun niet kon bereiken
Lijkt me sterk aangezien er nu als het goed is ook mensen zijn
Morgen zal ik nog eens bellen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik heb gebeld![]()
![]()
Maar ik kreeg iemand van de beveiliging
Ik moet morgen overdag nog maar een keer bellen over de streams
(gebeld naar endemol dus
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie is Brutus een nieuwe HBB user? Nog nooit gezien?
Ik zou zeggen, bel ze morgen opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kom zeg dan noem je een fictieve naam van een fictief dagblad en je bent er zo door
Whahaha... net of dat zal aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
helaas lacht die draak daar alleen maar omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En nu ga ik mailen of fiool niet meer zo bloot wil zijn, dat schrikt mensen af, is onverzorgd enz![]()
![]()
Gert is ook ongelovelijk liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Die indruk kreeg ik ook zomaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Ja wat was dat nou met Monique? Over onverzorgd, had ik even gemist??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Hoeft niet hoor... vind ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Gert gewoon een hele lieve man(schaam me er bijna voor haha)
Jou ontgaat ook gewoon helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:Ik krijg de indruk dat de kiwi's niet bij de appels gelegd mogen worden van gert..
Geef ze dan maar aan mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kiwi's, leg ze dus ook maar niet bij mij neer
wishfull thinking??? dat ze met Bart aan de gang gaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Viola en Gert gaan slapen... Komt Micky te voorschijn... hehehe...
Ik zocht en ik vondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij/zij ze bellen, maar ws. doen ze dat niet, omdat het niet toegestaan is ofzoJe bent wel op de goede weg btw
![]()
quote:
Gert is ook gewoon een lieve man. Tenminste wel hoe ie daar isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wat was dat nou met Monique? Over onverzorgd, had ik even gemist??
Ja iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kom zeg dan noem je een fictieve naam van een fictief dagblad en je bent er zo door
wel een behoorlijk stille kanjerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zocht en ik vondEn denk ach ik bel gewoon
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... vind ik ook
Frank moet niet zeiken en gewoon lekker onzichtbaar in zijn bed gaan liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
Frank heeft last van een kroketten lucht in de slaapkamer, ws. de kantine van het BB personeel
< Doet er 30 euro Bijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik zou het erg prettig vinden als Viola wat minder boezem laat zien, dat is een eng beeld voor vrouwen die die leeftijd nog moeten bereiken. Ik heb 30 euro over voor een colltrui voor Viola.
Groetjes lizz
De waarheid zullen wij niet weten. Maar zoals hij hier overkomt is het een aardige man vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)![]()
Je hebt het over bart en micky neem ik aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nee, niet aan de gang... Maar een beetje flirten .... Laatste avond ; -)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo'n lieve Opa figuur die helaas zijn kleinkinderen niet (mag) ziet(n)![]()
Gert is De Winnaar als die er kan zijn in deze roedel. Gertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Zal wel een jaloerse vrouw zijn geweest die daarover klaagdequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.
Kan me voorstellen ja, als er één altijd verzorgd rondloopt is zij het wel! Krullers erin, make up op, kleding toppie, hoe durven ze!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Monique had gehoord, via de telefoon geloof ik, dat ze niet altijd even verzorgd overkwam op de uitzending. Hier was ze pissed over.
Ja vind ik ook. Hij is heel attend en voorkomendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gert is ook gewoon een lieve man. Tenminste wel hoe ie daar is![]()
Kijk dat schiet opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
< Doet er 30 euro Bij
Nu al 60 euro !! ;![]()
Hij is niet voor niks bekeerd, ik ken het helaas vanuit mijn directe omgevingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)
Ik think ook wishfull in dat gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
wishfull thinking??? dat ze met Bart aan de gang gaat?![]()
Te laat, je kan wel mee bieden voor een colltrui, we zitten nu op 2x 30 euriquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja zeg maar dat ik ook vind dat het véél te ver gaat
Dat u de onschuldige dromen van een newbie mag dromenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mooi geweest, ik check out...
Slaap wel allen.
Sorryquote:
Slaap lekker gastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Slaap wel allen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Slaap wel allen.
Ja het zat haar behoorlijk dwars, ze was in staat om op te stappen, was niet de afspraak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja, als er één altijd verzorgd rondloopt is zij het wel! Krullers erin, make up op, kleding toppie, hoe durven ze!Niet aan Monique komen! Ook al zo iemand waarvan ik mijn mening bij moest stellen
Altijd een feest met je Bong... slaap lekker en droom fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat slapen, de rest ook en de stream ging weer 3sec dicht, dus ik geloof het wel en sluit ook de boel af
Het was erg gezellig vanavond met jullie en ik ben er straks weer![]()
Doeg doeg
Slaap lekker BONGquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat slapen, de rest ook en de stream ging weer 3sec dicht, dus ik geloof het wel en sluit ook de boel af
Doeg doeg
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. kheb laatst een documantaire gezien waarin zijn dochters vertelden over hun jeugd... Werd je niet echt heel vrolijk van hoor (overigens kwam daar die incest-beschuldiging niet in terug)
Byebye, trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
Het matras in de eetzaal is leeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zag Kelly ff heel snel in de dbk zitten
Hij komt in het hotel iig stukken beter over dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensen
OK, ik heb er wel ¤10.00 voor over om die tieten niet meer te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Te laat, je kan wel mee bieden voor een colltrui, we zitten nu op 2x 30 euri![]()
Viool, je gaat nu de plee schoonmaken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef teamlead het volgende:
ik hoop echt op Rob als big boss volgende weekFiool rent binnen een dag hysterisch jankend het huis uit
Dat is toch echt bart hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gert is De Winnaar als die er kan zijn in deze roedel. Gert![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Fiool blieft geen roomboter, omdat ze cholestorol gevaarlijk vindt.....
Vandaar dat zo zorgvuldig afgetrainde lijf natuurlijk....
Voordeel van de twijfel gun ik hem nog steeds niet, laat het voorlopig maar in het midden...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Weet ik ook wel en ken het ook wel van dichtbij en weet dat je zo'n man niet kan beoordelen op hoe hij nu overkomt, weet ook niet wat ik verwacht had. Ze komen ook vaak als de liefste papa's en opa's over.... helaas.... maar laten we Gert het voordeel van de twijfel geven? Tenminste ik wel, ik heb genoeg negatieve publiciteit van hem gelezen, zie graag het goeie in de mensen
Met dank aan TLquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Newsflash: BBH heeft 80.346 euiro opgebracht... Fokkers doneerden dat bedrag als Viola de rest van de tijd een coltrui burka aan trekt.. ( tot net onder de neus... boven haar schedel )
Neeeee, hoor, ik ben er nogquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen weg ?? hehe dan ben ik er weer![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef mijn23 het volgende:
zag ik bart nu bij mickey op de kamer????????
Seg Fiool.. sal ik jou us fertelluh hoe ik mijn been ben kwijt geraakt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool, je gaat nu de plee schoonmaken...
Viool: ja maar...
Rob: Niks maar.... KLAAR![]()
Hobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Hoi MissHobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat jij zou gaan slapen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Begin me nu toch echt te ergeren aan de regie.. stelletje amateurs.. !!
Waar zijn ze nu bang voor, ik scheld zelden.. maar nu vind ik het toch echt een stelletje pisnichten !!
Helaas schakelen ze meteen weer over naar de eettafelquote:
Slaap lekker BONGquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg doeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan slapen?
En het geluid weg?????????quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef mijn23 het volgende:
zag ik bart nu bij mickey op de kamer????????
En het is niet eens een mooie tafelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helaas schakelen ze meteen weer over naar de eettafel
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Begin me nu toch echt te ergeren aan de regie.. stelletje amateurs.. !!
Waar zijn ze nu bang voor, ik scheld zelden.. maar nu vind ik het toch echt een stelletje pisnichten !!
Dat is helaas de waarheidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel gun ik hem nog steeds niet, laat het voorlopig maar in het midden...
maar moet zeggen dat m'n mening over Gert wel behoorlijk is bijgesteld. Vind hem echt heel lief en zorgzaam overkomen. Had ik vantevoren dus echt nooit verwacht.
Helaas zijn het inderdaad juist de mannen waar je het niet van verwacht![]()
O ja? en wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsEn ik heb er net zelfs over gebeld
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En het is niet eens een mooie tafel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |