Je bent er KLAAR meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goed.. nu ben ik het echt zat.
Dag!
Hoi hoi Hobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen weg ?? hehe dan ben ik er weer![]()
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsEn ik heb er net zelfs over gebeld
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En het is niet eens een mooie tafel![]()
dagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ff terug lezen naar begin dit topivquote:
Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ik bedenk morgen wel ietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:53 schreef mijn23 het volgende:
zo die bart blijft lang bij mickey
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zal ik dan 2x bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeft
Jammer had Oebele wel ff willen horenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zou ze dan toch niet door en door slecht zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
Hé, hé eindelijk iets positiefs ontdekt aan dat mens![]()
Helaas is het viola en moet ze er vandaag toch uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Wie is Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jammer had Oebele wel ff willen horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |