Je bent er KLAAR meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goed.. nu ben ik het echt zat.
Dag!
Hoi hoi Hobjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen weg ?? hehe dan ben ik er weer![]()
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste al 2 dagen of meer zelfsEn ik heb er net zelfs over gebeld
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En het is niet eens een mooie tafel![]()
dagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ff terug lezen naar begin dit topivquote:
Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
Ik bedenk morgen wel ietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met Oebele Tjerkstra, van het nieuwsblad van het noorden, er zijn hier inzamelingsacties gaande in het ziekenhuis het GMC en ik wilde nog even een primeur, kan er morgen iemand uit het hotel langs komen??
Probeer dat eens![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dag!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:53 schreef mijn23 het volgende:
zo die bart blijft lang bij mickey
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zal ik dan 2x bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 2e optie meer effect heeft
Jammer had Oebele wel ff willen horenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedenk morgen wel ietsWaarschijnlijk ga ik gewoon naar hummie vragen en haar de huid vol schelden net zolang tot ze ophangt
met tussendoor geklaag over de streams uiteraard
Of
Ik vraag gewoon netjes of ze de streams iets beter kunnen regelenOok 's nachts tot bedtijd enzo
Zou ze dan toch niet door en door slecht zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
Hé, hé eindelijk iets positiefs ontdekt aan dat mens![]()
Helaas is het viola en moet ze er vandaag toch uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Nou, Ik vind wel dat het goed is dat Viola nog eventjes de boel aan kant brengt.
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef cuall het volgende:
Wie is Oebelequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jammer had Oebele wel ff willen horen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze het
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen... meneer?quote:
staat vrolijk een bloemetjes gordijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat voor nut het heeft om midden in de gang een gordijn op te hangen?
[afbeelding]
Ah ik woon in het zuidenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oebele Tjerkstra van het Nieuwsblad van het noorden natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:57 schreef mijn23 het volgende:
[..]
nee ze is zo nieuwsgierig naar waar kelly uithangt,net ook in de eetkamer kijken,daarvoor doet ze het
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef MissHobje het volgende:
Als er iets spannends gebeurd.. Damook tip je dan ff![]()
irc ofzo
![]()
quote:
Dat is alleen maar speculeren met deze klote regiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef mijn23 het volgende:
zou bart er al aan mogen zitten?
Ik voel dat ik moet plassenquote:
Dan kom je vast niet geloofwaardig over als Oebele Tjerkstraquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen... meneer?
Ik voel het ook... dat jij moet plassenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassenEn ook dat ik die niet ken
![]()
Dan heeft ie waarschijnlijk niet aan micky mogen zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Is Bart boos? Lijkt wel zo.
Waarom bel je niet evenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef mijn23 het volgende:
zou bart er al aan mogen zitten?
Dank jequote:
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Ik voel het ook... dat jij moet plassen
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee dit was Oebele, met Willem Nijholt
Oebele is hupsakéé
Oebele is hup falderiere
Oebele is jippie jee
drie maal in de ronte, olé
Was denk vóór jou tijd![]()
was ongeveer rond de intocht van Napoleonquote:
Is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijd![]()
Limburgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan kom je vast niet geloofwaardig over als Oebele Tjerkstra![]()
Dan moet je maar Peer Van der Maes worden of zo, van het Limburgs dagblad![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
Ik voel wel dat ik ook moet pissenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Ik voel het ook... dat jij moet plassen
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heeft ie waarschijnlijk niet aan micky mogen zittenHelaas
en helaas hebben we het ook niet kunnen volgen op de streams
![]()
Welk geluidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zienquote:
Ja MOM, SUPERquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank jePik ook veel van de SC topics als ik niet zelf kan kijken hoor!
Dus allemaal bedankt en ook voor de caps die ik pik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zien![]()
Brabantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
LimburgIk woon in het schone Brabant ja
Oftewel ik zal Hans teeuwen wel na proberen te doen
Ik zou er nu wel in willen en testen of ze mij ziet zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leuk![]()
Nummer hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Bel jij ze even, zijn toch wakker!!!
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kloofje????? Ik zie een afgrond en dan niks meer.... kan de overkant niet eens zien![]()
Of net nietquote:
Nou, dan moet ze niet met hem flirten en masseren!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey ziet Bart niet zitten, vindt hij duidelijk niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:kan iemand even iets aan dat geluid doen?
Als iedereen nou naast het msn adres waar ik gisteren om zeurde ook eens zijn woonplaats in zou vullenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij dan ff voor me, ik heb geen tijd![]()
Nee hoor de duvel is oud, jij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar zo erg is het nou ook weer niet
![]()
quote:
Amsterdam!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als iedereen nou naast het msn adres waar ik gisteren om zeurde ook eens zijn woonplaats in zou vullen
Ik woon daarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er nu leuk aan zuid holland
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
was ongeveer rond de intocht van Napoleon
ik herhaal mijn vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |