Ja vooral die vanslarioux is serieusquote:
Nee en nooit geweest ook, mag ik dan nooit mee naar zoiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je een katholieke plattelands jongere bent wel![]()
psssstttt... je bent ineens weg?quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee en nooit geweest ook, mag ik dan nooit mee naar zoiets?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vooral die bangmaker is een aanrader hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vooral die vanslarioux is serieus![]()
Die bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwd
Die andere 2 zijn trouwens ook bullquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die van Highlander is ook erg goed onderbouwd
Zitten ook heerlijk, buik hangt helemaal vrij, kont zwiebert lekker mee alleen op je dijen voel je een stiekiequote:
quote:
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?quote:
quote:
Was dat maar waar Snaptnix. Daar zou ik heel wat voor over hebben..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?![]()
Nee johquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon gaan slapen als je dat wil?![]()
4. DaMook nog even zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker
2. Schoolopdracht
3. Nachtploeg
![]()
Bart en Gert hebben het over etenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef DaMook het volgende:
Mensen kunnen we het ook nog over HBB hebben
Nou ja zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
d8 ik ook van jou. je vindt ons de moeite niet![]()
Vooral die 2e redenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker![]()
2. Schoolopdracht![]()
![]()
![]()
3. Nachtploeg
![]()
Precies, wij worden genegerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
d8 ik ook van jou. je vindt ons de moeite niet![]()
Nu zou ik maar niks meer voor school doen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:33 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh
1. Klaarwakker
2. Schoolopdracht
3. Nachtploeg
![]()
Kijk dat vink gezellie en een goeie reden om morgen me nest niet uit te komenquote:
Wist je dat nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef SuperMOM het volgende:
Micky is mede oprichter van de Supperclub die ook een boot hebben die in Amsterdam over het IJ varen en omstreken! Zie je wel!!! Ik had gelijk!![]()
en zie dat ding regelmatig vanuit mijn raam vertrekken hier
Hou je je hakken aan, zometeen in bed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk dat vink gezellie en een goeie reden om morgen me nest niet uit te komen
![]()
Het is nu goed te volgen. Gesprek tussen Gert en Bartquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb muziek aan, had ff compleet de balen van die streams met dat kutgeluid![]()
Ik niet iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |