Mag ik m slaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Jonguh! ik zat net mijn best te doen op een nieuw topic
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaaf. En Speedy; jij laat jouw lens heel ja
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest lachen
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachttequote:
Ik ga je niet 'weer' sponsorenquote:
quote:
Heb je nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachtte. En ik lag met tranen in mijn ogen ;') ;
[..]
Ik ga je niet 'weer' sponsoren
Nou zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, misschien ooit. Maarja, je moet veel liever zijn
We gaan niet rellen hequote:
Helaasquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je Allah aangeroepen tijdens het slachten? anders is het niet halal en moet je het opnieuw doen met een andere
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je dat jammer vindt kan je beter wel gaan geloven!
Last van ochtend misselijkheid??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:21 schreef _moder8or_ het volgende:
GoedenmorgenIk duik gelijk weer mijn bed in...
![]()
![]()
zenuwen voor maandagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik ga vandaag mijn lens ritueel begraven in de vuilnisbakIk zal echter het hoofdgedeelte meenemen naar de meet van 29/1
Xil vertelde gisteren dat hij graag wilde zien hoe de lens intern in elkaar zit
Jullie kunnen dus de 29e lekker doorgaan met slopen
Nu eerst![]()
Ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.
Leuke reportage![]()
Nu kun je d'r in ieder geval een mooie pringlesbusmacrolens van makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik wilde eigenlijk alleen maar kijken of ik zelf die piep eruit kon halen
Wijze les
Ga nooit zelf aan objectieven sleutelen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu kun je d'r in ieder geval een mooie pringlesbusmacrolens van maken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Vigile het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag toegelaten tot de fotoacademie![]()
![]()
Feliquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Vigile het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag toegelaten tot de fotoacademie![]()
![]()
Door een halal lens komt altijd licht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk ben niet gelovig. Ik heb ook geen behoefte aan een halal-lens
Doe mij maar een normale waar licht doorheen komt
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij helemaal niet geslapen
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deurquote:
terwijl die ambtenaren jou natuurlijk even vooraf hadden moeten bellen dat je op de website moest kijken voor de openingstijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deur
Da's ook niet slim van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deur
Ga dan ook een in RAW schieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foto's van zons ondergang gemaakt, allemaal veeeeel te donker terwijl op LCD mooi belicht is...kijk dit bedoel ik nou
Even opladen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Mauro het volgende:
Zeker!
Maar ik ben een beetje dood.
Ik ben doodop.
Maar gelukkig is het weekend
Ik moet eerst voetballenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Koelkast vol bier.
Dus laat het opladen maar beginnen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Eet smakelijk![]()
* PdeHoog zit op kantoor aan de Burger King
Goeienavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Alleen jammer dat ik die burgers niet te eten vind. Maar dat patat is superieur!!
Eerste keer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van Paintballen![]()
dat is echt gaaf
was de eerste keer jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerste keer?
't is echt gaaf idd.
Afgelopen zomer ben ik in konijnenpak getooid achterna gezeten door 10 vrienden. Dat deed best pijn)
Dat heb ik nou andersom. We hebben ooit eens (in het weekeinde) een "oefening" gehouden met paintball-guns bij ons op het onderdeel. Militair stelde het geen ruk voor, maar gelachen dat we hebben!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was nu binnen, ben benieuwd hoe 't buiten is
Op alle aspecten volledig eensch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeienavondMet een collega de kroeg in is best
Enneh...die burgers zijn beter dan bij de mac. De patat daarentegen
Bij de BK horen Twister Fries
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat heb ik nou andersom. We hebben ooit eens (in het weekeinde) een "oefening" gehouden met paintball-guns bij ons op het onderdeel. Militair stelde het geen ruk voor, maar gelachen dat we hebben!
Amen to thatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeienavondMet een collega de kroeg in is best
Enneh...die burgers zijn beter dan bij de mac. De patat daarentegen
Bij de BK horen Twister Fries
![]()
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ga dan ook een in RAW schieten.
Goede avond trouwens.Weekend
Gemail heeft!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
@ -Marjo- : Mail me ff wat je nou precies wil hebben. Ik weet dat het een ab voor een Canon is. En ik dacht deze
Ik ga morgen namelijk even op en neer.
Zijn er nog anderen die iets van Foto konijnenberg moeten hebben? Ik rij morgen toch daarheen!
Mah, volgende week zit het wel goed, daarna wordt het echter wel een beetje onzeker, zo te zien gaan we in begin feb al van start met sneeuw.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef PdeHoog het volgende:
vorst is goed, zolang er maar een strakblauw luchtje aanwezig is
Jij bent er ook vroeg bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:54 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen...
Jaquote:
In ieder geval iets beter. Maarja, nog steeds hoofdpijn, ver achterin mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:56 schreef Esto het volgende:
[..]
JaIk moet vroeg weg vandaag!!! Grrrr...
Hoe is het met jou trouwens?
Kl*te... Hoop dat het steeds ietsje beter wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In ieder geval iets beter. Maarja, nog steeds hoofdpijn, ver achterin mijn hoofd.
Hehe, dat gaat wel lukken. Gisteren was ik dood- en dooziek. Vandaag is het al stukken beter en morgen moet het wel over zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:28 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen allemaal en beterschap aan _mod_
Ik hoop voor je dat als je maandag bij je nieuwe baan moet beginnen dat je opgeknapt bent
Goedenmorgen PDJquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... Ik ben straks in de buurt van Olmen ...maar heb niet de mogelijkheid daar eindelijk eens de witte tijgers te bekijken. Shit dusssssssssssss en balen :-(
quote:
Bel me morgen maar inderdaad...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Anders bellen we morgenochtend nog ff, anders sta ik daar voor lul
Vanaf hoelaat ben je wakker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bel me morgen maar inderdaad...
Jaaaa, zomer wil ik!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef RonaldV het volgende:
Twee dagen bezig geweest met een McAfee Gateway, en nu werkt dat &&%#@** ding nog niet! Kan ik maandag WEER met Ierland in de telefoon gaan hangen...
Kan iemand even zomer regelen? Dan kan ik gaan modelschieten1) op het strand!
1) met de camera dus
Rumor Has It...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:34 schreef Jelleee het volgende:
Gisteravond om 11 voor de TV op mijn kamer in slaap gevallen, word ik snachts om 4 uur wakker door de bliksem op mijn TV van een programma met vissersboten (Deadliest Catch?) en half kussen op-etend, goedemorgen Jelle! x)
Hoi btw![]()
Vanavond mischien naar de film!
Weet iemand hoe die film heet met Jennifer Aniston, met die.. familie?![]()
Jelle
Dan slaap ik zelf nogquote:
Woeiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Mauro het volgende:
Zo.
En ook weer terug van Foto Konijnenberg.
Da's geen winkel om er vaak naartoe te gaan. Dat kost je een godsvermogen.
Ik had mezelf voorgenomen om voor de ab te gaan voor een D70s.
Ik kom dus terug met inderdaad een ab.
En nog een ab voor -Marjo-
En een 67 mm UV filter (voor de kitlens)
En een AF Nikkor 50 mm 1:1.8 D (pea's lens)
Niet te vaak heengaan dus....
Nice shitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:39 schreef Mauro het volgende:
Dank je PdH! Jij ook gefeli met je nieuwe speeltje. Ik geloof trouwens best dat die een stukje stiller is
-Marjo-, ik geloof niet dat het een hoog pimp-gehalte heeft. Zo'n brakke fooncam
En _mod_, het is gewoon een vast-brandpuntsafstand lens van Nikkor. 50 mm brandpunt maar wel heel lichtsterkVoor ¤ 97,- Dus geen macrolens.
Ik wilde wel gaan voor macro maar voor ¤ 70,- heb je alleen nog maar een 72 mm voorzetlens en een convertorring (67 mm naar 72 mm). Dat vond ik dan wel weer zonde.
Dat was ik ook van plan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zoek op de eerstvolgende fotografica-beurs wat +1, +2 en +3-voorzetlensjes erbij voor weinig en je komt een heel eind icm die 50mm(voor het macrowerk dan he
)
Maak een fototje van het lcd-tje met je foonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice shit![]()
Ik heb vandaag weer foto's geschoten van tennissen. Alleen kan ik ze niet bekijken
Houten, in maart weer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan!
Maar zo'n beurs hè. Waar????
Mooi!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Houten, in maart weer!
* Sub verheugt zich nu al
Jep dat gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mooi!
Kunnen we er meteen een meet van maken
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Mauro het volgende:
Ik heb een SD geformatteerd. Hoe kan ik die data terug krijgen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.
Met Smart Recovery van www.pcinspector.de volgens dat artikel.
Leuk dat we een nuttige prijs hebben bij de wedstrijd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.
Met Smart Recovery van www.pcinspector.de volgens dat artikel.
Ik zou het artikel kunnen inscannen voor je...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef Mauro het volgende:
Hij vind alle files. Maar dan moet de data nog terugkomen.
Hoe doe ik dat?
Het zijn nu allemaal bestanden zonder inhoud
Give me a moment...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef Mauro het volgende:
Als je dat zou willen doen
Kan via msn!
Ik heb het proggie getdataback gebruiktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef Mauro het volgende:
Hij vind alle files. Maar dan moet de data nog terugkomen.
Hoe doe ik dat?
Het zijn nu allemaal bestanden zonder inhoud
Woeiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Mauro het volgende:
PC Inspector smart recovery staat te draaien en zet de ene foto na de andere op de harde schijf
Cardreader?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
En toen was de batterij van de camera leeg
En er staan al een paar foto's op de harde schijf
Dus ik zal nog even moeten wachten
Hoezo nadeelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
En toen was de batterij van de camera leeg
En er staan al een paar foto's op de harde schijf
Dus ik zal nog even moeten wachten
Echte bikkels doen aan U-Esbeejenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef -Marjo- het volgende:
Cardreader?
Doe ik ook altijd maar soms is een cardreader handigquote:
Alleen suiker graag!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:01 schreef Mauro het volgende:
Deze foto had ik vandaag bij Konijnenberg gemaakt.
Als testfoto voor die macro voorzetlens.
[afbeelding]
Woeiii...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Mauro het volgende:
En alle foto's zijn terug
Maar een paar foto's zijn beschadigd.
Het overgrote deel is goed.
Foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef Mauro het volgende:
Ik zit nu wat te spelen met mijn nieuw lensje
Wat is dat een fijn dingetje. Snel!
En een mooie scherpte/diepte.
* Ben flieft *![]()
quote:
Tot hoe dichtbij kun je foto's maken met die lens?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Die ga ik hier niet neerzetten.
Bierblikjes, asbakken, lege maaltijdverpakking etc...
Niet echt onderwerpen om hier neer te zetten.
Morgen ga ik 'echte' foto's maken.
En Schanulleke, het is echt een fijne lens
45 centimeter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot hoe dichtbij kun je foto's maken met die lens?
Hmmz okequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
45 centimeter.
Da's dus een grotere afstand dan de kitlens. 38 cm.
Ik zat me al af te vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb geprobeerd een foto te maken van vallende sneeuw
het is niet zo goed gelukt, mijn flash weerkaatste precies op de sneeuw
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen.
Het sneeuwt toch niet?
Maar de foto is van 30 december.
Dat is een hele goede koop!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef corc het volgende:
Ik heb vandaag een echte analoge spiegelreflex gekocht.
Het is een Minolta srT 101.
Met een Rokkor 58 mm lens,
en een Tamron 28 mm macro
en een Rokkor 135 mm telelens
en wat filters, en wat van die toeterachtige lichtkapjes.
Er zat ook een hele leuke Olympus Trip 35 mm bij, met van die cellen langs de lens. Het is niet de halfbeeld, maar de normale. Die lijkt erg op mijn echte camera, dat was een vergelijkbare compactcamera van Rikoh.
Dit zal allemaal in een leren fototas, bij de kringloop in Nootdorp. Voor 25 euro. Is het wat?
Hey, ik was veel eerder met dit idee. Samen kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
Net het bezoek de deur uit gewerkt en dan zo maar eens lekker nog een filmpje aanzetten
Vertelquote:Op zondag 22 januari 2006 00:01 schreef Re het volgende:
beetje rustig hier zeg... ga maar boekje lezen over mijn komende vakantie...
Nope, niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 09:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Esto![]()
![]()
Nog van plan foto's te maken vandaag?
Nou zeg!! Wil geen sorry horen jaquote:
Als het weer goed is ...en het zonnetje komt door, ga ik waarschijnlijk wel de deur uit. Weet alleen nog niet waar heen, of welke kant op. Sinds dat ik regelmatig in Rotterdam te vinden ben, trekt mij water,zand e.d. Ook wil ik nog steeds diverse andere zaken in en om Rotterdam op de foto zetten, maar heb hier geen eigen vervoer ... dus ben wat afhankelijk wat dat betreft.quote:
Foutje is menselijkquote:Op zondag 22 januari 2006 10:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik met mijn domme kop om de maandkaart maandag te laten ingaan ipv vandaag
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Als het weer goed is ...en het zonnetje komt door, ga ik waarschijnlijk wel de deur uit. Weet alleen nog niet waar heen, of welke kant op. Sinds dat ik regelmatig in Rotterdam te vinden ben, trekt mij water,zand e.d. Ook wil ik nog steeds diverse andere zaken in en om Rotterdam op de foto zetten, maar heb hier geen eigen vervoer ... dus ben wat afhankelijk wat dat betreft.
Das waar, maarja. Ik had je al vandaag willen zienquote:Op zondag 22 januari 2006 10:05 schreef Esto het volgende:
[..]
Foutje is menselijkWe hebben nog alle tijd
En 7 dagen duurt niet zo lang meer......
Tuurlijk Esto, tenminste ... als ik ze mooi genoeg vind om te posten.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:06 schreef Esto het volgende:
[..]Leuk!!! Als je weggaat... wel de resultaten posten he
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das waar, maarja. Ik had je al vandaag willen zien![]()
Tuulk wel!quote:Op zondag 22 januari 2006 10:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk Esto, tenminste ... als ik ze mooi genoeg vind om te posten.![]()
![]()
Goeiemorgen Mauro!!!quote:
quote:
Ik heb geen strippenkaart dat is het.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef Mauro het volgende:
Zeg _mod_, wat ben jij een lamzak!
Dat je niet eens een paar euro over hebt om naar Esto te reizen![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is het lastig om de snaren te spannen?![]()
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Mauro,Mod en anderen ... allemaal een zeer goeiebijnamiddag![]()
![]()
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hèquote:Op zondag 22 januari 2006 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.![]()
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begintquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hè).
Enne, hoe is het met je gezondheid gesteld?
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begint![]()
Zoals in: "Hoe gaat het met u?"quote:Op zondag 22 januari 2006 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemandquote:
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Ja dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaat![]()
Ik denk dat het met Usall goed gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoe gaat het met ... Uall :-):-):_)
Ach, je bent in ieder geval goed opgevoed schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Vraag maar aan Modjuh ofzo.. In het begin...
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulairequote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Vraag maar aan Modjuh ofzo.. In het begin...
Daar had Jaques Plaffond (VPRO typetje) toch een mooie oplossing voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulaire![]()
*Esto spreekt PDJ bij deze niet meer met U of Meneer aanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulaire![]()
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef Esto het volgende:
[..]
*Esto spreekt PDJ bij deze niet meer met U of Meneer aan
Lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staan![]()
![]()
Mag ik ook komenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staan![]()
![]()
Hoe wil je de gebouwen nemen? Dichtbij (details) of van veraf?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
kan er soms iemand tips geven om mooie foto's te maken van gebouwen?
ik ben nogal een knoeier op dat vlak
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe wil je de gebouwen nemen? Dichtbij (details) of van veraf?
Let op de vlakverdeling.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
OK, jij ook, moet ik 2 taarten bestellen, ik ben de beroerdste niet. Betekend ook een paar foto's meer.quote:
Korte lens gebruiken of een fish-eyequote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaan
bv de Eifeltoren
Ik? Knoeien? Hoe kom je daar bij!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OkOk ... die krijg je naderhand pas ... maar niet knoeien heh![]()
![]()
ik heb een digitale cameraquote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korte lens gebruiken of een fish-eye
Vriend van me heeft een paar foto's van de Eiffeltoren op zijn site staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaan
bv de Eifeltoren
Vooral niet te dichtbij gaan staan, want dan krijg je vertekende lijnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
Nice picquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Vooral niet te dichtbij gaan staan, want dan krijg je vertekende lijnen.
Even snel een voorbeeldje opgezocht op google...
[afbeelding]
die zijn echt mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een paar foto's van de Eiffeltoren op zijn site staan.
Zoeken op eiffel
http://www.stock-photos.nl/stock-photos/index.html
Das dan jouw schuldquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
We zullen zien, als de slagroom van je gezicht afdruipt ...![]()
![]()
Foto'squote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
We zullen zien, als de slagroom van je gezicht afdruipt ...![]()
![]()
No wayquote:
quote:
Ben er weer, gaat niet doorquote:Op zondag 22 januari 2006 12:10 schreef Esto het volgende:
[..]
Das dan jouw schuld![]()
Btw: Mod, veel kijk plezier!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Re het volgende:
Zo eindelijk kan ik achterstand met foto's gaan inhalen, heb nog 6 fotoshoots die ik moet verwerken,
quote:
Nou hoor....quote:
Jemig!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Re het volgende:
Zo eindelijk kan ik achterstand met foto's gaan inhalen, heb nog 6 fotoshoots die ik moet verwerken,
Ja, ik heb net ontbeten, mekkerquote:
Dan heb je nog ff de tijd om koffie te zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, ik heb net ontbeten, mekker![]()
Moet nu nog 768 mb inlezen in RAW![]()
Koffie staat er al..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan heb je nog ff de tijd om koffie te zetten
Ik heb gisteren geen boodschappen gedaan.quote:
Hey Toffie...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef Xilantof het volgende:
goedemiddag
Pie heeft zich vergist en dus zijn er meer dan 2 taarten afgeleverd ... Esto en anderen... bij deze julie gebak. Niet zeuren over koffie, eerst taart ...dan foto's ... dan koffie.quote:
Zat je te dicht op het scherm?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb mijn nek gister verrekt in een bioscoop.. echt lam![]()
Hallo btw![]()
Als je dit idee nou doorvoert en het onderverdeelt in catagorien zodat je weet wat je te wachten staat vind ik het heel okquote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef Mauro het volgende:
Hallo!
Ik heb net ff snel met fotosoep een kleine site gemaakt!
Gewoon om een paar foto's online te hebben.
Wat vinden jullie ervan?
gewoon hierop klikken: [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/home.gif]afbeelding][/url]
Ziet er leuk uit. Alleen ben ik niet zo gek op flash-achtige dingen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef Mauro het volgende:
Hallo!
Wat vinden jullie ervan?
gewoon hierop klikken: [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/home.gif]afbeelding][/url]
Het was ook om ff snel wat online te zetten.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je dit idee nou doorvoert en het onderverdeelt in catagorien zodat je weet wat je te wachten staat vind ik het heel ok
Te klein om recht te zitten, I guess.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zat je te dicht op het scherm?
Ook hallo
Inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Te klein om recht te zitten, I guess.![]()
![]()
Mooie site trouwens, zitten echt een paar mooie foto's op!![]()
1162 krijgt een mooi effect op de foto als je 'm aanklikt!
Welke film was dat? Dan weet ik dat ik daar niet heen moetquote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb mijn nek gister verrekt in een bioscoop.. echt lam![]()
Hallo btw![]()
Rumor Has It, ik vond de film wel tegenvallen.. zaten best veel stukjes in waar nog wat meer humor in gestopt kon worden, op dat moment..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke film was dat? Dan weet ik dat ik daar niet heen moet
Heujquote:
Mijn favo is die avondfoto met die molen die weerkaatst in het water.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef Mauro het volgende:
Hallo!
Wat vinden jullie ervan?
Sorry ....0366 bedoel ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef Mauro het volgende:
Er staan een paar molens.
Maar ik denk dat je dat plaatje met die twee molens bedoelt?
quote:
Sorryquote:
1. Jij liet me niet stikken.quote:
Thnx Mauro,quote:Op zondag 22 januari 2006 14:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar om de hele molen in reflectie te kunnen zien was niet mogelijk.
Het water hield op namelijk.
Wij stonden op een bruggetje
En dan watquote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef Esto het volgende:
[..]
1. Jij liet me niet stikken.![]()
2. Dit komt niet door jou.![]()
3. Nog 1x Sorry zeggen en dan...![]()
Dan gebeurd er iets wat je niet leuk vindt..quote:
Nix sorry Esto, gewoon toegeven aan heerlijke luiheid ... of ontspannenheid.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:51 schreef Esto het volgende:
[..]
Dan gebeurd er iets wat je niet leuk vindt..denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |