Je wordt marinier, en ze sturen je naar Afghanistan?quote:
Laat maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw en een brandend huis![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je wordt marinier, en ze sturen je naar Afghanistan?![]()
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw en een brandend huis![]()
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuldquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.
Je moet alleen kijken.
Het is echt niet de camera die de foto's maakt. Dat is de fotograaf.
En ik weet ook wel dat ik nog heeeeeeeeeel veel moet leren. Maar dat wil ik. Ik vind foto's maken erg leuk en ik merk dat ik er steeds beter in word.
Dat zal voor jou ook gelden. Als je het nu leuk vind, moet je er eigenlijk mee doorgaan. Het wordt steeds leuker. Althans voor mij!
Nee. Maar je denkt erover om hem te verkopen. Daar krijg je spijt van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuld
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.
Je moet alleen kijken.
Het is echt niet de camera die de foto's maakt. Dat is de fotograaf.
En ik weet ook wel dat ik nog heeeeeeeeeel veel moet leren. Maar dat wil ik. Ik vind foto's maken erg leuk en ik merk dat ik er steeds beter in word.
Dat zal voor jou ook gelden. Als je het nu leuk vind, moet je er eigenlijk mee doorgaan. Het wordt steeds leuker. Althans voor mij!
Maar dan nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuld
Ach, ik heb ook al mijn filmcamera verkochtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee. Maar je denkt erover om hem te verkopen. Daar krijg je spijt van.
Jij moet ook niet al te veel zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar dan nogals je je camera verkoopt dan ben je stom bezig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering zooi!!!!!! ben al mijn foto's kwijt nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstaleert. Op een 1 of andere manier heeft die de D: ook format gegeven. Damn ik kap nu wel met foto's maken, ik heb er geen zin meer in.
Tja, die filmcamera van mij heb ik ook verkocht. Dat wil niet al teveel zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook al mijn filmcamera verkochtIk zit er echt niet mee.
Maar heb niet gezegt dat ik mijn camera ging verkopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij moet ook niet al te veel zeggen.
Ik kan me nog een uitspraak van je herinneren, eerder op de dag.
[..]
We hebben er gelukkig nog éénquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tja, die filmcamera van mij heb ik ook verkocht. Dat wil niet al teveel zeggen.
Nope nog niet .quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
goedenavond, ik kom ook nog ff rondneuzen...is er al een nieuwe mod?
Hup, mailen jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
Nee, maar wel over het kappen van foto's maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar heb niet gezegt dat ik mijn camera ging verkopendenk daar nog maar even over na
Echt niet...ik kom hier voor mijn plezier hoorquote:
Ja klopt, maar nu ik mijn foto's weer heb neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, maar wel over het kappen van foto's maken.
Ik vind je wel een geschikt persoon wmbquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt niet...ik kom hier voor mijn plezier hoor
En ik dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind je wel een geschikt persoon wmb
je kan tot woensdag solliciteren!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
Nog al zoeenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je kan tot woensdag solliciteren!
klinkt bijna als een dreigementquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Speedy: Ik heb een deal
Ik heb net gesolliciteerd als FOT-mod
Als ik mod word: Dan verkoop ik mijn camera niet
Word ik geen mod: Dan pleur ik hem vrijdag (volgende week) op marktplaats
Potverquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb net gesolliciteerd als FOT-mod
Potverquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Potver
Nou moet ik wel sollicteren!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klinkt bijna als een dreigement
"als jullie mij niet nemen hang ik mijn camera aan de wilgen *stamp voet*"
nou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief gesloopt![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
objectief slopen: slopen zonder aanzien des persoons?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
objectief slopen: slopen zonder aanzien des persoons?
Een reportage coming up + Ff de 50mm op de D30 zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Xilantof het volgende:
maar maakt er een foto reportage van ofzo![]()
lijk me wel tof te zien hoe zo'n ding er van binnen uitziet
Goed planquote:ik zou 'm dan echt helemaal slopen gelijk
Zak chips en bier al voor me.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Een reportage coming up + Ff de 50mm op de D30 zetten
[..]
Goed plan
lol. Laat me raden, net buiten je garantie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief geslooptHij maakte bij het scherpstellen een verschrikkelijk irritante piep
Zoeentje als nagels over een krijtbord zeg maar
En ik was nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet. Dus ik heb hem opengeschroefd
Nu heb ik alleen een schroefje dolgedraaid dus ik kom niet meer bij de motor
En eigenlijk ga ik morgen dus maar een nieuwe halen zodat ik volgende week weer naar de dierentuin kan
En dan aankomen bij de reparateur, met een dolgedraaid schroefje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
lol. Laat me raden, net buiten je garantie?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan aankomen bij de reparateur, met een dolgedraaid schroefje.
"Ik heb geen idee hoe dat is gekomen. Echt niet!"![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef pea4fun het volgende:
slopen omdat ie "piept" hm...dan zal ik hier eens aan de deuren beginnen...
ach en je hebt toch geld zat natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het was een tweedehandsje dit
En het idee was eigenlijk om te kijken of ik hem kon fixen
En geloof mij....het piepje was echt irritant
Heb al geprobeerd hem voorzichtig uit te blazen of zo. Misschien dat er zand tussen zit
Maar dat hielp ook niet
En reparatie is vermoedelijk meer dan dat de aankoopprijs
Hij welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ach en je hebt toch geld zat natuurlijk
Dat heb ik dus met mijn 70-300, zodra ik mijn andere lens kan kopen dan zie ik wel hoe lang deze lens het dan nog vol houd :pquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief geslooptHij maakte bij het scherpstellen een verschrikkelijk irritante piep
Zoeentje als nagels over een krijtbord zeg maar
En ik was nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet. Dus ik heb hem opengeschroefd
Nu heb ik alleen een schroefje dolgedraaid dus ik kom niet meer bij de motor
En eigenlijk ga ik morgen dus maar een nieuwe halen zodat ik volgende week weer naar de dierentuin kan
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ach en je hebt toch geld zat natuurlijk
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke is dat ik morgen precies dezelfde ga halen
Ik wil best een dure lens, maar gebruik de zoom te weinig
Hierbij overigens gelijk de reportage
#1 - In den beginne was daar een sigma 70-300 APO F4-F5.6
[afbeelding]
#2 - Hier getoond in volle glorie
[afbeelding]
#3 - En daar gingen de eerste schroefjes
[afbeelding]
#4 - Damn....zo zie je ook geen flikker zeg
[afbeelding]
#5 - Ah...zo al iets meer
[afbeelding]
#6 - Kijk mamma....ze kunnen ook los van elkaar komen
[afbeelding]
#7 - Wow...we kunnen naar binnen kijken (ik dan heIk was te lui om naar binnen te fotograferen
)
[afbeelding]
#8 - Eindresultaat.....tijd om naar de winkel te gaan
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |