Nee dit is zeker niet te donker! Qua belichting ziet het er zelfs erg goed uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz oke bedankt.
Daarnaast LCD schermpje niet echt lekker qua belichting, ene keer is hij te donker, op de pc is hij dan veel licht....ik maar bij stellen, foto maken, te licht op LCD, te donker op mijn PC...mja..
[afbeelding]
Eens kijken of jullie dit te donker vinden, ik kan het wel gaan belichten maar dan wordt de lucht ook te licht
Oja sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee dit is zeker niet te donker! Qua belichting ziet het er zelfs erg goed uit.
In het Help hier mijn foto verbeteren topic zijn dergelijke vragen overigens beter op hun plek.
Wat verstandig. Ik probeer in het komende half uur net zo verstandig te zijn.quote:
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
het blijft een b-tje dood hier
Om 18 uur ben ik nog niet thuisquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doen![]()
![]()
Klopt, het is te bewolkt om die verschijnsel te krijgen, als je dit wilt zien dan moeten er opklaringen zijn anders kun je het vergetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef Mauro het volgende:
Nou, vanmorgen niks gezien van die parelmoeren lucht
Portret van collega's??quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
Ik stond al helemaal klaar.
Statief uitgeklapt met de camera erop.
Stond naast mijn bureau. Iedereen maar vragen waarom
Ja en ik stond om kwart voor 8 al in de weilanden, rond 8 uur begon het te regenen en toen wist ik het al.... heb gelijk spul maar weer ingepakt en weer naar huis toe gegaan, helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
Ik stond al helemaal klaar.
Statief uitgeklapt met de camera erop.
Stond naast mijn bureau. Iedereen maar vragen waarom
Ik en portrettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef -Marjo- het volgende:
Portret van collega's??
Kan ook natuurlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Portretten vind ik echt helemaal niks aan.
Auwquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering zooi!!!!!! ben al mijn foto's kwijt nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstaleert. Op een 1 of andere manier heeft die de D: ook format gegeven. Damn ik kap nu wel met foto's maken, ik heb er geen zin meer in.
Idd, zorgen dat je in de tussentijd niks naar D schrijft dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat doe ik altijd mja daar heb ik nog maar weinig aan, misschien kan ik ze nog terug halen met een programma.
En je had je foto's ook niet meer op C staan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu snap ik het helemaal, ivp de C: pakt hij de D: , en daar staat nu mijn windows opgoddomme.
Helaas niet, normaal gesproken moet hij gewoon die windows op de C gooien, maar blijkbaar heeft hij dat vertikt, waarom, sla me dood.....daarnaast kan ik mijn windows niet eens activeren omdat die produckt key limiet overscheden is terwijl dit mijn 1ste keer isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En je had je foto's ook niet meer op C staan?
Ga je wat eten.quote:
mijn pa komt zo thuis, en die kooktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga je wat eten.
Inmiddels bezig met scannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |