quote:
Ik heb geen strippenkaart dat is het.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef Mauro het volgende:
Zeg _mod_, wat ben jij een lamzak!
Dat je niet eens een paar euro over hebt om naar Esto te reizen![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is het lastig om de snaren te spannen?![]()
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Mauro,Mod en anderen ... allemaal een zeer goeiebijnamiddag![]()
![]()
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hèquote:Op zondag 22 januari 2006 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.![]()
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begintquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hè).
Enne, hoe is het met je gezondheid gesteld?
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begint![]()
Zoals in: "Hoe gaat het met u?"quote:Op zondag 22 januari 2006 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemandquote:
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Ja dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaat![]()
Ik denk dat het met Usall goed gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoe gaat het met ... Uall :-):-):_)
Ach, je bent in ieder geval goed opgevoed schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Vraag maar aan Modjuh ofzo.. In het begin...
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulairequote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Vraag maar aan Modjuh ofzo.. In het begin...
Daar had Jaques Plaffond (VPRO typetje) toch een mooie oplossing voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulaire![]()
*Esto spreekt PDJ bij deze niet meer met U of Meneer aanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK, in sommige gevallen kan het nog vereist zijn of passelijk, maar over het algemeen is het verdwenen uit mijn vocabulaire![]()
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef Esto het volgende:
[..]
*Esto spreekt PDJ bij deze niet meer met U of Meneer aan
Lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staan![]()
![]()
Mag ik ook komenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelukkig maar Esto ... daar ik anders al weer taart voor je klaar had staan![]()
![]()
Hoe wil je de gebouwen nemen? Dichtbij (details) of van veraf?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
kan er soms iemand tips geven om mooie foto's te maken van gebouwen?
ik ben nogal een knoeier op dat vlak
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaanquote:Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe wil je de gebouwen nemen? Dichtbij (details) of van veraf?
Let op de vlakverdeling.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
OK, jij ook, moet ik 2 taarten bestellen, ik ben de beroerdste niet. Betekend ook een paar foto's meer.quote:
Korte lens gebruiken of een fish-eyequote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaan
bv de Eifeltoren
Ik? Knoeien? Hoe kom je daar bij!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OkOk ... die krijg je naderhand pas ... maar niet knoeien heh![]()
![]()
ik heb een digitale cameraquote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Korte lens gebruiken of een fish-eye
Vriend van me heeft een paar foto's van de Eiffeltoren op zijn site staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
het beste zou zijn als de gebouwen er bijna helemaal opstaan
bv de Eifeltoren
Vooral niet te dichtbij gaan staan, want dan krijg je vertekende lijnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef sararaats het volgende:
Nice picquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Vooral niet te dichtbij gaan staan, want dan krijg je vertekende lijnen.
Even snel een voorbeeldje opgezocht op google...
[afbeelding]
die zijn echt mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een paar foto's van de Eiffeltoren op zijn site staan.
Zoeken op eiffel
http://www.stock-photos.nl/stock-photos/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |