quote:
Ik heb geen strippenkaart dat is het.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:12 schreef Mauro het volgende:
Zeg _mod_, wat ben jij een lamzak!
Dat je niet eens een paar euro over hebt om naar Esto te reizen![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is het lastig om de snaren te spannen?![]()
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Mauro,Mod en anderen ... allemaal een zeer goeiebijnamiddag![]()
![]()
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur tot de middag officieel begint. Alles goed PDJ?
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hèquote:Op zondag 22 januari 2006 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Alles kits aan deze kant en inderdaad ...nog ff wachten voor dat het middag is.![]()
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begintquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Das mooi om te horen PDJ (zo mag ik je toch wel noemen hè).
Enne, hoe is het met je gezondheid gesteld?
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon PieDobbelJoe of PDJ of pdj of pie ....is allemaal goed. Zo lang je maar niet met U begint![]()
Zoals in: "Hoe gaat het met u?"quote:Op zondag 22 januari 2006 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik met een U beginnen dan?
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemandquote:
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Ja dat welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Netjes dat die beleefdheidsvorm nog bestaat![]()
Ik denk dat het met Usall goed gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoe gaat het met ... Uall :-):-):_)
Ach, je bent in ieder geval goed opgevoed schatquote:Op zondag 22 januari 2006 11:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Hihi..... Moest even blozen over dat 'U' gedoe.. Zo praat ik meestal wel tegen iemand![]()
Vraag maar aan Modjuh ofzo.. In het begin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |