Mag ik m slaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Jonguh! ik zat net mijn best te doen op een nieuw topic
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaaf. En Speedy; jij laat jouw lens heel ja
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest lachen
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachttequote:
Ik ga je niet 'weer' sponsorenquote:
quote:
Heb je nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachtte. En ik lag met tranen in mijn ogen ;') ;
[..]
Ik ga je niet 'weer' sponsoren
Nou zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, misschien ooit. Maarja, je moet veel liever zijn
We gaan niet rellen hequote:
Helaasquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je Allah aangeroepen tijdens het slachten? anders is het niet halal en moet je het opnieuw doen met een andere
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je dat jammer vindt kan je beter wel gaan geloven!
Last van ochtend misselijkheid??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:21 schreef _moder8or_ het volgende:
GoedenmorgenIk duik gelijk weer mijn bed in...
![]()
![]()
zenuwen voor maandagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik ga vandaag mijn lens ritueel begraven in de vuilnisbakIk zal echter het hoofdgedeelte meenemen naar de meet van 29/1
Xil vertelde gisteren dat hij graag wilde zien hoe de lens intern in elkaar zit
Jullie kunnen dus de 29e lekker doorgaan met slopen
Nu eerst![]()
Ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.
Leuke reportage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |