Mag ik m slaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Jonguh! ik zat net mijn best te doen op een nieuw topic
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaaf. En Speedy; jij laat jouw lens heel ja
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest lachen
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachttequote:
Ik ga je niet 'weer' sponsorenquote:
quote:
Heb je nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, omdat ik zo'n antwoord verwachtte. En ik lag met tranen in mijn ogen ;') ;
[..]
Ik ga je niet 'weer' sponsoren
Nou zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, misschien ooit. Maarja, je moet veel liever zijn
We gaan niet rellen hequote:
Helaasquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je Allah aangeroepen tijdens het slachten? anders is het niet halal en moet je het opnieuw doen met een andere
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je dat jammer vindt kan je beter wel gaan geloven!
Last van ochtend misselijkheid??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:21 schreef _moder8or_ het volgende:
GoedenmorgenIk duik gelijk weer mijn bed in...
![]()
![]()
zenuwen voor maandagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik ga vandaag mijn lens ritueel begraven in de vuilnisbakIk zal echter het hoofdgedeelte meenemen naar de meet van 29/1
Xil vertelde gisteren dat hij graag wilde zien hoe de lens intern in elkaar zit
Jullie kunnen dus de 29e lekker doorgaan met slopen
Nu eerst![]()
Ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Last van ochtend misselijkheid??![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
P, ondanks dat ik er niet aan moet denken een lens uit elkaar te halen en de foto's aan het hart gaan, kan ik me onder die omstandigheden wel voorstellen dat je die lens ook bekijken wilt ... intern dan dit keer.
Leuke reportage![]()
Nu kun je d'r in ieder geval een mooie pringlesbusmacrolens van makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik wilde eigenlijk alleen maar kijken of ik zelf die piep eruit kon halen
Wijze les
Ga nooit zelf aan objectieven sleutelen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu kun je d'r in ieder geval een mooie pringlesbusmacrolens van maken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Vigile het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag toegelaten tot de fotoacademie![]()
![]()
Feliquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Vigile het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag toegelaten tot de fotoacademie![]()
![]()
Door een halal lens komt altijd licht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk ben niet gelovig. Ik heb ook geen behoefte aan een halal-lens
Doe mij maar een normale waar licht doorheen komt
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij helemaal niet geslapen
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deurquote:
terwijl die ambtenaren jou natuurlijk even vooraf hadden moeten bellen dat je op de website moest kijken voor de openingstijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deur
Da's ook niet slim van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom ik daar door de pokkeregen, veel wind, hagel. Sta ik daar voor een gesloten burgerzaken deur
Ga dan ook een in RAW schieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foto's van zons ondergang gemaakt, allemaal veeeeel te donker terwijl op LCD mooi belicht is...kijk dit bedoel ik nou
Even opladen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Mauro het volgende:
Zeker!
Maar ik ben een beetje dood.
Ik ben doodop.
Maar gelukkig is het weekend
Ik moet eerst voetballenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Koelkast vol bier.
Dus laat het opladen maar beginnen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Eet smakelijk![]()
* PdeHoog zit op kantoor aan de Burger King
Goeienavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Alleen jammer dat ik die burgers niet te eten vind. Maar dat patat is superieur!!
Eerste keer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van Paintballen![]()
dat is echt gaaf
was de eerste keer jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerste keer?
't is echt gaaf idd.
Afgelopen zomer ben ik in konijnenpak getooid achterna gezeten door 10 vrienden. Dat deed best pijn)
Dat heb ik nou andersom. We hebben ooit eens (in het weekeinde) een "oefening" gehouden met paintball-guns bij ons op het onderdeel. Militair stelde het geen ruk voor, maar gelachen dat we hebben!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was nu binnen, ben benieuwd hoe 't buiten is
Op alle aspecten volledig eensch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeienavondMet een collega de kroeg in is best
Enneh...die burgers zijn beter dan bij de mac. De patat daarentegen
Bij de BK horen Twister Fries
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat heb ik nou andersom. We hebben ooit eens (in het weekeinde) een "oefening" gehouden met paintball-guns bij ons op het onderdeel. Militair stelde het geen ruk voor, maar gelachen dat we hebben!
Amen to thatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeienavondMet een collega de kroeg in is best
Enneh...die burgers zijn beter dan bij de mac. De patat daarentegen
Bij de BK horen Twister Fries
![]()
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ga dan ook een in RAW schieten.
Goede avond trouwens.Weekend
Gemail heeft!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
@ -Marjo- : Mail me ff wat je nou precies wil hebben. Ik weet dat het een ab voor een Canon is. En ik dacht deze
Ik ga morgen namelijk even op en neer.
Zijn er nog anderen die iets van Foto konijnenberg moeten hebben? Ik rij morgen toch daarheen!
Mah, volgende week zit het wel goed, daarna wordt het echter wel een beetje onzeker, zo te zien gaan we in begin feb al van start met sneeuw.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef PdeHoog het volgende:
vorst is goed, zolang er maar een strakblauw luchtje aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |