Jij bent er ook vroeg bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:54 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen...
Jaquote:
In ieder geval iets beter. Maarja, nog steeds hoofdpijn, ver achterin mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:56 schreef Esto het volgende:
[..]
JaIk moet vroeg weg vandaag!!! Grrrr...
Hoe is het met jou trouwens?
Kl*te... Hoop dat het steeds ietsje beter wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In ieder geval iets beter. Maarja, nog steeds hoofdpijn, ver achterin mijn hoofd.
Hehe, dat gaat wel lukken. Gisteren was ik dood- en dooziek. Vandaag is het al stukken beter en morgen moet het wel over zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:28 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen allemaal en beterschap aan _mod_
Ik hoop voor je dat als je maandag bij je nieuwe baan moet beginnen dat je opgeknapt bent
Goedenmorgen PDJquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... Ik ben straks in de buurt van Olmen ...maar heb niet de mogelijkheid daar eindelijk eens de witte tijgers te bekijken. Shit dusssssssssssss en balen :-(
quote:
Bel me morgen maar inderdaad...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef Esto het volgende:
[..]
Anders bellen we morgenochtend nog ff, anders sta ik daar voor lul
Vanaf hoelaat ben je wakker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bel me morgen maar inderdaad...
Jaaaa, zomer wil ik!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef RonaldV het volgende:
Twee dagen bezig geweest met een McAfee Gateway, en nu werkt dat &&%#@** ding nog niet! Kan ik maandag WEER met Ierland in de telefoon gaan hangen...
Kan iemand even zomer regelen? Dan kan ik gaan modelschieten1) op het strand!
1) met de camera dus
Rumor Has It...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:34 schreef Jelleee het volgende:
Gisteravond om 11 voor de TV op mijn kamer in slaap gevallen, word ik snachts om 4 uur wakker door de bliksem op mijn TV van een programma met vissersboten (Deadliest Catch?) en half kussen op-etend, goedemorgen Jelle! x)
Hoi btw![]()
Vanavond mischien naar de film!
Weet iemand hoe die film heet met Jennifer Aniston, met die.. familie?![]()
Jelle
Dan slaap ik zelf nogquote:
Woeiiiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Mauro het volgende:
Zo.
En ook weer terug van Foto Konijnenberg.
Da's geen winkel om er vaak naartoe te gaan. Dat kost je een godsvermogen.
Ik had mezelf voorgenomen om voor de ab te gaan voor een D70s.
Ik kom dus terug met inderdaad een ab.
En nog een ab voor -Marjo-
En een 67 mm UV filter (voor de kitlens)
En een AF Nikkor 50 mm 1:1.8 D (pea's lens)
Niet te vaak heengaan dus....
Nice shitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:39 schreef Mauro het volgende:
Dank je PdH! Jij ook gefeli met je nieuwe speeltje. Ik geloof trouwens best dat die een stukje stiller is
-Marjo-, ik geloof niet dat het een hoog pimp-gehalte heeft. Zo'n brakke fooncam
En _mod_, het is gewoon een vast-brandpuntsafstand lens van Nikkor. 50 mm brandpunt maar wel heel lichtsterkVoor ¤ 97,- Dus geen macrolens.
Ik wilde wel gaan voor macro maar voor ¤ 70,- heb je alleen nog maar een 72 mm voorzetlens en een convertorring (67 mm naar 72 mm). Dat vond ik dan wel weer zonde.
Dat was ik ook van plan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zoek op de eerstvolgende fotografica-beurs wat +1, +2 en +3-voorzetlensjes erbij voor weinig en je komt een heel eind icm die 50mm(voor het macrowerk dan he
)
Maak een fototje van het lcd-tje met je foonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice shit![]()
Ik heb vandaag weer foto's geschoten van tennissen. Alleen kan ik ze niet bekijken
Houten, in maart weer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan!
Maar zo'n beurs hè. Waar????
Mooi!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Houten, in maart weer!
* Sub verheugt zich nu al
Jep dat gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mooi!
Kunnen we er meteen een meet van maken
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Mauro het volgende:
Ik heb een SD geformatteerd. Hoe kan ik die data terug krijgen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.
Met Smart Recovery van www.pcinspector.de volgens dat artikel.
Leuk dat we een nuttige prijs hebben bij de wedstrijd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In Zoom van januari staat er een heel stuk over.
Met Smart Recovery van www.pcinspector.de volgens dat artikel.
Ik zou het artikel kunnen inscannen voor je...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:03 schreef Mauro het volgende:
Hij vind alle files. Maar dan moet de data nog terugkomen.
Hoe doe ik dat?
Het zijn nu allemaal bestanden zonder inhoud
Give me a moment...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef Mauro het volgende:
Als je dat zou willen doen
Kan via msn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |