Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
Fuck Dizer.quote:
1. Dit is geen msn.. hier hebben we andere afkortingen voor smilies!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Tonie- het volgende:
:S wat een bleghhhh programma
quote:U hebt gezocht op bleghhhh:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Dit is een verborgen super geheim berichtje alleen voor <b>jou!</b>
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Och, mag best, je mag iig wel een poging wagen ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Dit is geen msn.. hier hebben we andere afkortingen voor smilies!
2. Ga janken..maar doe dat aub in het andere topic.
3. Zie hieronder:
[..]
Waarom 'Lushje'. Spot jij ok al met mijn lengte?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Reageer dan nog even op mijn laatste post
Nee het was ipv Kusje... Lushje snap je hemquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom 'Lushje'. Spot jij ok al met mijn lengte?.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het was ipv Kusje... Lushje snap je hem![]()
![]()
Als je hapte was het leuker geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou vraag ik me eigenlijk alleen nog af waar het op slaat
Ik hoopte toch zo dat niemand dat zou zien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef WithMe het volgende:
Dizer is vanmiddag 2 punten vergeten eraf te halen bij Andiyan.
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVOquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
TheVulture, krijg ik die punten nog van je terug of hoe zit dat
had t toch goedgemaakt?![]()
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVO
ja sorry, maar ik heb maar twee pluspunten te geven iedere dag, maar ik zal aan je denken, wordt dan wel vrijdag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.![]()
* LeBeau maakt een notitie voor vrijdag.quote:
Hoe bedoel je niet geëdit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Huillie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef sbientje het volgende:
volgens mij moet globe in jouw lijst 9 hebben superhero...
-2 superhero, wel opletten umbri!![]()
[
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder weg![]()
4. Don't call me Umbri! en ook geen umbroquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor je
OK, met deze opmerking zal ik jouw minpunten-bepalen ongetwijfeld alsnog bemoeilijken (quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:49 schreef Dizer het volgende:
Waarom lig ik er nog niet uit verdommeHeb het inmiddels gehad met dit spel
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat danquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.![]()
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet gevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat dan
Dat is z'n tactiek nou juistquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet geven![]()
Dan laat ik je gewoon aan de genade van de rest over.![]()
Met je kut dubbele signalen!
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is z'n tactiek nou juist. Als hij geen plus danwel minpunten krijgt blijft ie steken op 4 en zal hij dus ALTIJD winnen
.
Slimme gozer, die Dizer.
Gaat niet werken.quote:
Nee, want ik ben erg spontaan enzo als het op stemmen aankomt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, met deze opmerking zal ik jouw minpunten-bepalen ongetwijfeld alsnog bemoeilijken (![]()
![]()
luv you
![]()
![]()
), but here goes:
Bedenktijd is natuurlijk prima, maar die kun je toch ook gewoon nemen VOORDAT je aankondigt te gaan stemmen?!![]()
Je bedoelt dat je erg spontaan bent als het op het aankondigen van stemmen aankomtquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, want ik ben erg spontaan enzo als het op stemmen aankomt.
Nou en... GEEF ME DAN MINPUNTEN OM HET TE BEWIJZEN DAT HET NIET WERKTquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je erg spontaan bent als het op het aankondigen van stemmen aankomtBij het stemmen zelf is er van enige spontaniteit klaarblijkelijk geen sprake meer en moet opeens elk voor- en nadeel tegen elkaar worden afgewogen. Het zou mij niets verbazen als je op al je stembeurten ook gelijk maar een
SWOT-analyse
loslaat.
![]()
That's why I love you.
![]()
Nee, meer zoiets:quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]SWOT-Analyse
Sterke Kansen: Ik kan minpunten geven
Zwakke Kansen: Ik kan pluspunten ontvangen
leuk argument..quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Ayaxola het volgende:
--Globe-- -2: Tja...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen. Natuurlijk is de Survival Game leuk en gezellig en levert het gespreksstof op. Dat is ook helemaal niet erg, maar het moet niet te gek worden. En Sven en ik vinden dat het nu toch een beetje teveel slowchat begint te worden, terwijl we daar al onze ontzettend toffe Blueroom-reeks voor hebben!
Dus probeer het hier een beetje binnen de perken te houden..
.
Eergister stond ik nog op 17, nu lig ik er bijna uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
-2: Superhero87, omdat ik geen man ben(nee grapje, maar je bent concurrentie sorry)
quote:
en bedankt... al m'n getuigen weg......quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bedankt... al m'n getuigen weg......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
superhero87
Superhero moest zonodig weer een keer zijn krachten bewijzen. I-Jay probeerde zijn krachten uit te schakelen met zijn superionische stem maar superhero had gelukkig oude kaas in zijn oren gestopt om dat tegen te houden. Helaas voor hem kwam SuperJerny erachteraan met haar Botox-pistool en versloeg hem in een keiharde battle. Superhero overleed aan zijn verwondingen. Na de autopsie bleek dat oude kaas in combinatie met botox een chemische reactie veroorzaakte en superhero is totaal verstijfd. Rust in Vrede
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Zhenar het volgende:
En wat zijn wij dan: denkbeeldige users?!![]()
![]()
Ik twijfel nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SHO-maffia geht's los?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, ik ga ook niet editten, alles verwijderd.
En nu zijn we weer een grote Tros-familie vol gezellige mensen..
Vuurwerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik gemist?!?(.
Je was er niet eens bij, aansteller..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef BVO het volgende:
-- CDP: Babetje een hoer noemen pik ik niet.
Dus? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je was er niet eens bij, aansteller..
![]()
Jawel, want nu ben ik er bij en dan kan ik ook meegenietenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, we gaan nou niet weer beginnen natuurlijk..
Komt doordat de finale in aantocht isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
wat een grimmig sfeertje hier ineens
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef migebiggie het volgende:
+2 Voor svensational omdat ze marescha leuk vind!!
Grimmig... lollig... it's all the same to mequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
wat een grimmig sfeertje hier ineens
Nee haar stemmen tellen niet want ze staat niet in de beginlijst. Heb het net even gecheckt! Dus vanaf NU houden we deze lijst aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heb je ooit wel in de lijst gestaan Mige, dus dat je mag stemmen?
Haha, t wordt serieus steeds leuker nu!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grimmig... lollig... it's all the same to me![]()
Sven is ook best een vrouwlijke naam natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
Bij iedereen hij of zij maar bij mij gewoon "ze".
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee haar stemmen tellen niet want ze staat niet in de beginlijst. Heb het net even gecheckt! Dus vanaf NU houden we deze lijst aan!
LeBeau 25
Tom_Tom- 23
Svensational 22
BVO 21
WithMe 21
sbientje 20
TheVulture 17
Ayaxola 15
Cee 15
-Vaduz- 15
CrazyDutchPunk 15
Charmed_angel 14
Zhenar 13
Andiyan 13
shiNinG_staR 11
Woelli 7
PeRi 7
Dizer 6
--Globe-- 5
Insomaniac 3
Mee eens iedereen?
Jij doet net alsof die niet mogen stemmen, maar dat mag natuurlijk welquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zoek je er zelf maar bij..... die stonden er ook niet bij de laatste lijst bij![]()
jah omdat het jou goed uitkomt! Het telt gewoon nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet net alsof die niet mogen stemmen, maar dat mag natuurlijk wel.
Zhenar had het over de afvallers die wél in de OD staan, die mogen wel meestemmen maar die had jij er niet bijgezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah omdat het jou goed uitkomt! Het telt gewoon niet
Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!
ooooooooooow ik bedoel met die lijst, dat het die lijst was die klopte....quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had het over de afvallers die wél in de OD staan, die mogen wel meestemmen maar die had jij er niet bijgezet.
Blij dat dat opgehelderd is.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
WhitME -- Waarom staat ze zo hoog? Is deze user zo bijzonder? 028. 0192 WithMe En deze user staat boven diegene die het meest posten hier? Weird
Je mag natuurlijk nog wel stemmen, ik zou zeggen, pak iedereen terug die jou eruit heeft gewerktquote:
Ow dat mag nog?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk nog wel stemmen, ik zou zeggen, pak iedereen terug die jou eruit heeft gewerkt.
effe slijmen. Ik had jou 2 punten beloofd, maar die andere hadden je er al uitgekicktquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ow dat mag nog?Iedereen die op mij gestemd heeft: Wees voorbereid
![]()
Ben ik blij dat ik je alleen een keer pluspunten heb gegevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Maar denk er dan wel bij na waarom mensen jou minpunten hebben gegevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef superhero87 het volgende:
Lol, ga maar door met jullie geslijm![]()
Om 24.00 ga ik weer stemmen![]()
Neuh dat maakt niks meer uit nu ik eruit lig,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef --Globe-- het volgende:
Zet nu je rijtje er maar eens naast wie jij minpunten hebt gegeven
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Neuh dat maakt niks meer uit nu ik eruit lig,
Ik heb jou de meeste minpunten gegeven![]()
Ik heb niks tegen je, maar ook niks tegen anderen hier in het forum, maar jij zat steeds bij mij in de buurt in de lijst, dus ik moest je eigenlijk zien kwijt te raken.quote:
Ah wat lief.... dank je welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
+2 voor Charmed_angel... is erg enthousiast, doet leuk mee en heb ik nog helemaal geen + gegeven.
toch niet de juiste tactiekquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, maar ook niks tegen anderen hier in het forum, maar jij zat steeds bij mij in de buurt in de lijst, dus ik moest je eigenlijk zien kwijt te raken.
Lukte niet echt![]()
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
toch niet de juiste tactiek![]()
niet dat ik het nog lang vol houd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users:
1. Zoveel mogelijk slijmen bij iedereen
2. Zoveel mogelijk op de achtergrond blijven en vooral niet je mening geven
3. Wees een mod en je krijgt automatisch punten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende tactieken die gebruikt worden door de users:
1. Zoveel mogelijk slijmen bij iedereen
2. Zoveel mogelijk op de achtergrond blijven en vooral niet je mening geven
3. Wees een mod en je krijgt automatisch punten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef superhero87 het volgende:
Ik weet al wel wie ik minpunten ga geven![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
...
Alle vier en een half?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
leuk idee maar volgens mij is t niet te doen qua hoeveelheid werk'
Al die topics bij langs..
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
-2 ...en hier maak ik vast geen vrienden mee![]()
Graag gedaan hoor, die punten van gisteren.quote:voor WithMe en sbientje, omdat ik hen voor users die zo hoog staan te nietszeggend vindt.
leuk idee. als je hety op woensdag had voorgesteld had ik er wel even tijd in willen steken. Maar nu ? pfffffffff. geen tijd.... hoewel het me wel leuk lijkt om te zien jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de stats wat betreft: wie heeft allemaal + en - aan wie gegeven. Zo zie je wie het veiligste en wie het meest risicovolle spel speelt: iemand die zijn plussen spreidt en minnen concentreert speelt op redelijk safe, maar maakt wel een paar hardnekkige vijanden, terwijl het omgekeerde een erg risicovolle tactiek is, maar ook voordelen kan hebben omdat je niemand echt hard aanpakt.
BVO, heb je toevallig alles in excel?![]()
![]()
Ja nog bedankt daarvoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, die punten van gisteren..
BVO, hup jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
posts bedoel ik![]()
maar wie t wil moet t vooral gaan doen
Ik ga het nog wel doen denk ik. Als ik mij echt ontzettend verveel op het werk ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuk idee. als je hety op woensdag had voorgesteld had ik er wel even tijd in willen steken. Maar nu ? pfffffffff. geen tijd.... hoewel het me wel leuk lijkt om te zien jah![]()
wij hebben geen internet op me werk.... ik heb genoeg tijd somsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel doen denk ik. Als ik mij echt ontzettend verveel op het werk ofzo.
Ik ben heel efficiënt als ik het wil. Tja en dan houd je soms wat tijd overquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben geen internet op me werk.... ik heb genoeg tijd soms![]()
Goh waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben heel efficiënt als ik het wil. Tja en dan houd je soms wat tijd over![]()
![]()
Heb net even m'n gegeven en ontvangen stemmen doorgenomen om te kijken wie er nog wat van me tegoed krijgt. Maakt het makkelijker om de plus- en minpunten weg te geven ZODAT IK ER NIET ZO LANG OVER DOE!!11!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de stats wat betreft: wie heeft allemaal + en - aan wie gegeven. Zo zie je wie het veiligste en wie het meest risicovolle spel speelt: iemand die zijn plussen spreidt en minnen concentreert speelt op redelijk safe, maar maakt wel een paar hardnekkige vijanden, terwijl het omgekeerde een erg risicovolle tactiek is, maar ook voordelen kan hebben omdat je niemand echt hard aanpakt.
![]()
2 keer, en ik jou 2 keer minpunten. Daar klopt dus iets niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
Ik heb jou al 2 of 3 keer pluspunten gegeven geloof ik!
Op mij neem ik aanquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Waarom zou je daar niet op kunnen danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon op FOK kan!op mijn werk!
[..]
Bij ons zijn heel veel sites geblokkeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet op kunnen dan. Waar internet is, is Fok
.
Jij mag, ik bewaar het nog even denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ga je dat NU doen? anders ga ik![]()
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
Dan is het nog altijd Sonnyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)![]()
Die zijn we al gepasseerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oja! Ik doelde op de workshops![]()
Dat waren er 15 toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.quote:
Op die manier klopt het wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.
En bij idols waren er vanaf de wildcardronde ook nog 18 over.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon ........ Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Davide en Sonny
Ik weet al wie de Dávide isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.
En bij idols waren er vanaf de wildcardronde ook nog 18 over.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon ........ Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Davide en Sonny
Huh?quote:
Woelli bedoelt op het moment dat bekend was wie er op mochten treden tijdens de wildcardshow. Toen waren dus de toen al bekende finalisten + die 6 nog over.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Woelli bedoelt op het moment dat bekend was wie er op mochten treden tijdens de wildcardshow. Toen waren dus de toen al bekende finalisten + die 6 nog over.
Ik zat op de fiets en toen dacht ik: "Kut, er klopt iets niet, ik kan helemaal niet gelijk met LeBeau staan."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef BVO het volgende:
Sven jij hebt 24 punten hoor ipv 23.
Ja! Ik krijg 50 pluspunten en de rest 10 minpunten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ga je de regels nog veranderen, Inso?
Ik zit ook al erg te twijfelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zal ik vanacht/morgen eens ++ geven? Ik weet het niet meer.... Vind wel dat CDP erg laag staat
thxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2 voor je pluspuntjesen een bedankje nog voor de kaartjes vd workshopronde, dat had ik nog niet gezegd.
Spanning is overgewaardeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef Andiyan het volgende:
BVO -2, omdat je het kunt missen*spanning bovenaan*
dankjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
shiNinG_staR wordt ook ondergewaardeerd.
Net als Zhenar.
Zo wil ik ook sterven!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Andiyan zit op een van de drie gevreesde krukken tijdens de live-show. Als Chantal haar borsten weer eens extra naar voren priemt om de afvaller bekend te maken, stoot ze Andiyan van de kruk....
Ik quote even mezelf en doequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
Andiyan -2; Jelle is cool, Brabant is cool, icons zijn cool maar Den Bosch ligt toch iets te ver van Tilburg.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
PeRi -1, kun je je weer helemaal op SHO richten
Jij gaf me minpunten met de reden: Tja..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal minpunten om van die domme redenen![]()
![]()
Ik had het dan ook niet om die van jou hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jij gaf me minpunten met de reden: Tja..![]()
Ik wist ook wel dat het niet om die van mij ging, maar om even te laten zien dat wat jij zegt dat anderen bij jou doen, jij zelf ook doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet om die van jou hèWant toen moest ik iemand minpunten geven, en wist niet wie. Eerst dacht ik dat ik misschien wel geen eens ging stemmen daarom
![]()
Denk je nog aan je prono?!?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga stemmen!
Ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in jouw sig komquote:
Het enige wat je moet doen om in mijn sig te komen is een complete randjosti zijn, dus hoef je niet bang te zijn dat je er in komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel voorkomen dat ik in jouw sig kom.
Wou jij nog winnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer, ik wou CDP nog pluspunten geven. Maar ik ben te laat.
It's all in the gamequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een beetje jammer en onterecht hoe hij er door jullie wordt uitgewerkt, that's all.
Ja maar dat is nou het spel... samenzweringen... bloed, tranen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een beetje jammer en onterecht hoe hij er door jullie wordt uitgewerkt, that's all.
Dat is toch de hele bedoeling van het spel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hij is er officieel nog niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |