ja sorry, maar ik heb maar twee pluspunten te geven iedere dag, maar ik zal aan je denken, wordt dan wel vrijdag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.![]()
* LeBeau maakt een notitie voor vrijdag.quote:
Hoe bedoel je niet geëdit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Huillie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef sbientje het volgende:
volgens mij moet globe in jouw lijst 9 hebben superhero...
-2 superhero, wel opletten umbri!![]()
[
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder weg![]()
4. Don't call me Umbri! en ook geen umbroquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor je
OK, met deze opmerking zal ik jouw minpunten-bepalen ongetwijfeld alsnog bemoeilijken (quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:49 schreef Dizer het volgende:
Waarom lig ik er nog niet uit verdommeHeb het inmiddels gehad met dit spel
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat danquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, je hoeft niet mee te stemmen noch het topic te volgen hoor.![]()
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet gevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ssssht... das strategisch aanpak.. ik probeer iedereen in te palmen dat ze me zo irritant vinden met het roepen dat ik eruit moet.. dat ze p me gaan stemmen om te blijven! Snap dat dan
Dat is z'n tactiek nou juistquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik niet meer of ik je plus of minpunten moet geven![]()
Dan laat ik je gewoon aan de genade van de rest over.![]()
Met je kut dubbele signalen!
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is z'n tactiek nou juist. Als hij geen plus danwel minpunten krijgt blijft ie steken op 4 en zal hij dus ALTIJD winnen
.
Slimme gozer, die Dizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |