Ik ga hem trouwens nooit verkopen. Mijn eerste liefde (qua Mac danquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wacht wel tot mijn net gekochte iBook overbodig wordt
Ik ben van plan hem eind juli in mijn vakantie naar de US te kopen, en hoop dat er dan een rev. B uit is, en anders wacht ik nog even af en houd in iedergeval tot die tijd goed de diverse in de gaten op zoek naar kinderziektes in de MacBook Proquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
Is dat wel zo slim of wil je perse zo een MacbookPro hebben.
@ 'Tijn':
Hoe lang heb je deze al?
Ja, hallo,quote:
Ja, m'n laptop is dus stuk, Mike... het gaat allemaal wat minder makkelijk nu. En ik ben al de hele avond spelletjes aan het spelenquote:
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Zeg, waar stonden die foto's van die binnenkant van de iMac ook alweer?
Destructieve Chinezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.html
Morgenochtend is-ie van mij!quote:Apple PowerBook 12"
1.5Ghz 512/60gb
Combo/AP/BT
Hij staat gereserveerd op mijn naam. Niemand zal het lukken om die te raden.quote:
Oh neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij staat gereserveerd op mijn naam. Niemand zal het lukken om die te raden.![]()
quote:Voornaam: Furious
Achternaam: Furious
quote:
Japannersquote:
Schroef 'em eens open.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Japanners
Ik sta nu in Apple Centre CS Amsterdam te spelen met...
Een Intel iMac. En hij is snel![]()
Ik geloof er niets van. Weet je wel zeker dat het ding niet gewoon stiekem aan een Quad G5 gekoppeld staat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Japanners
Ik sta nu in Apple Centre CS Amsterdam te spelen met...
Een Intel iMac. En hij is snel![]()
In System Profiler staat duidelijk Intel vermeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Weet je wel zeker dat het ding niet gewoon stiekem aan een Quad G5 gekoppeld staat?
Daar gaat mijn powerbook! DAMNED!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Furious het volgende:
Ik moet echt geen grappen meer maken over doodgereden worden door een lijnbus.
Ik dacht altijd te weten welk busnummer welke kant op gaat. Dus ik fiets gewoon voor de bus die altijd afslaat. Gaat dat ding opeens rechtdoor.
Het is alsof ze weten dat ik die grap net had gemaakt.
sorry eej. tis de bus toch niet gelukt. heel het plannetje misluktquote:
Ik bel wel wat mensen kennen die mensen kennen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef iDex het volgende:
[..]
sorry eej. tis de bus toch niet gelukt. heel het plannetje mislukt, mischien kunnen we nog een taxicentrale bellen. om het dan zo af te handelen?
Van I-Spy?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef whoops het volgende:
Kwijl kwijl...
http://flickr.com/photos/visualseed/86410009/in/pool-41224503@N00
Hey wat gek! i-Spy heet op flickr weer heel anders johquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef whoops het volgende:
Kwijl kwijl...
http://flickr.com/photos/visualseed/86410009/in/pool-41224503@N00
Volgens mij kan dat niet. Die Apple bolletjes hebben bus power nodig. Daar zorgt die iFire voor. No way dat je dat losstaand voor elkaar krijgt met een iPod Mini.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Furia het volgende:
Weet iemand hier of je op een of andere manier een ipod mini ook aan kunt sluiten op Apple pro speakers? mijn speakers hebben een minijack aansluiting en ik moet nog een ifire kopen, dus ik weet ook niet of het via dat kan.. Zou wel handig zijn, want dan kan ik hem ook als "radio" gebruiken als de computer niet aanstaat.
Alvast bedankt voor antwoorden
Nee da's een professionele fotograaf die pimpt met de foto's van hobbyfotograaf i-spyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:58 schreef whoops het volgende:
WTF.... Die foto's komen van een gast uit NYC volgens mij....
http://flickr.com/photos/visualseed/
Nudity rules...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef tonks het volgende:
anyway, ik wil niet als een rukker overkomen, maar ik heb die visualseed even aan mijn photocasts toegevoegd
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Dus die i-spy is gewoon een vieze liegert!
Wa's dat...?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef tonks het volgende:
anyway, ik wil niet als een rukker overkomen, maar ik heb die visualseed even aan mijn photocasts toegevoegd
Zo iemand noemt met een "pathologisch leugenaar"...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Ik noem zo iemand een persoon met een minderwaardigsheidcomplex. Hij wil het zo graag hebben, dat hij het bij elkaar liegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo iemand noemt met een "pathologisch leugenaar"...
like d'ohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Net zoiets als een podcast maar dan met foto's.quote:
Hier, allemaal zelfgemaakt... Heus waar hoor!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Furious het volgende:
Kan iemand mij even gek maken met zelfgemaakte Powerbook foto's?![]()
zijn dat 20D's?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef nietzman het volgende:
Check ook hier zijn nieuwe Camera's (Canon EOS) terwijl hij in zijn fotoboek met z'n Nikon pimped..
http://hugo.1k.nl/Site/Photos.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Furious het volgende:
Kan iemand mij even gek maken met zelfgemaakte Powerbook foto's?![]()
Leer eens fotograferen, mafketel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://hugo.1k.nl/Site/Photos.html [afbeelding]
Mensen met dat geld, hebben ook wel een 20D back-up body hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
zijn dat 20D's?
De picca van de setup is genomen door een 20D iig zag ik in de exif.![]()
Kick je daar op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus eigenlijk ben ik gewoon de rijkste in dit topic
Ja natuurlijk. Vanavond ga ik al mijn gadgets bij elkaar leggen.quote:
ja ik kan er geen zak van, ik vind er ook geen bal aan eigenlijk, nooit de behoefte gehad om een digicam te kopen zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leer eens fotograferen, mafketel.
zeker doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vanavond ga ik al mijn gadgets bij elkaar leggen.
Dan google ik er nog 10 bij
Dan maak ik een foto

de fotoalbums van o.a. Flickr kan je ook op laten nemen in iPhoto, en dat mapje wordt dan altijd up to date gehouden.quote:
nee, wel mee gekut in de Apple store.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
Niemand die Aperture heeft draaien vroeg ik?![]()
![]()
.
'Maar maar....ik ben schizofreen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
Ben erg benieuwd met welk verhaal hij zich hier weer uit gaat proberen te lullen [afbeelding]
Jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
![]()
.
Op wat voor een systeem draai je het? En werkt het net zo vloeiend als in de Quick Tour?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet alleen nog wel ff de instructie DVD keer goed doornemen om het door te krijgen.
Niets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
ff op der site van LexmarkDell kijken?
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef Furious het volgende:
Weet iemand hoe het volgende zit overigens. We hebben hier een Dell 1700N(etwork) printer staan. Als ik hierop wil printen moet ik voor Windows allerlei software installeren. Op de CD staan in iedergeval geen Mac drivers.
Iemand ervaring hiermee?
Die is me ontgaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef Hugster het volgende:
Daarna ook nog eens een foto van hem die genomen is in een Apple Centre
Hmmm, daar heb je gelijk in. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je voor een netwerk printer drivers nodig hebt. Dellquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printer)
Niet meer, het was niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
Je hebt in ieder geval drivers nodig. Maar waarschijnlijk werkt de standaard postscript driver ook welquote:
Waar kan je die verwijderen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printer)
Of je die printer via een USB poort, via een parallele poort of een netwerkpoort aanspreekt maakt toch geen ruk uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je gelijk in. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je voor een netwerk printer drivers nodig hebt. Dell.
Op een....G3/G4/G5 (en hoeveel geheugen?)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet meer, het was niet vooruit te branden.
Weet ik, maar het lijkt onlogisch. Je zou denken (ik althans) dat het enige wat je verstuurd het commando om te printen. Hell, er zit zelfs een soort webserver in voor status informatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of je die printer via een USB poort, via een parallele poort of een netwerkpoort aanspreekt maakt toch geen ruk uit?
Niks Dell. Ook op Mac OS heb je drivers nodig voor een printer.
Ow die. Sowieso leek die tekst me gephotoshopped eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij beweerde dat dit thuis is, check ook url
Mijn hoofd, wat doe je!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
de fotoalbums van o.a. Flickr kan je ook op laten nemen in iPhoto, en dat mapje wordt dan altijd up to date gehouden.
[afbeelding]
Slarioux's flickr album als voorbeeld
Op een PB G4 1.67 Ghz (laatste rev) en iMac G5 2.0 Ghz beide met 1 gig aan geheugen. Zal straks ff de Quick Tour bekijken and i'll report back 2u.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Op wat voor een systeem draai je het? En werkt het net zo vloeiend als in de Quick Tour?
Ja da's schrikken als je jezelf terug ziet ehquote:
Dank. De Powerbook wordt namelijk hoofdzakelijk fotobewerking on the go, best belangrijk dus dat Aperture er gewoon op draait.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op een PB G4 1.67 Ghz (laatste rev) en iMac G5 2.0 Ghz beide met 1 gig aan geheugen. Zal straks ff de Quick Tour bekijken and i'll report back 2u.
Als je maar niet op een ander forum gaat pimpen dat jij dat bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja da's schrikken als je jezelf terug ziet eh![]()
Je bent inmiddels alweer uit m'n iPhoto verdwenen hoor
Nou, dan denk ik maar dat ik de Powerbook aan jou geef!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef tonks het volgende:
sorry furious ik denk dat je een wat krachtigere nodig hebt

Uuuuhm... ik heb gimp-print gebruikt als ik het me goed herinnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |