Waarom kijk je niet eens voor een 400m prime ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
Die lijst is er wel, maar die kan je dus pas inzien als je het doosje thuiskrijgt.
En ik heb geen enkel objectief van het lijstje...
Ik ga ze gewoon weer vriendelijk vragen of ik hem nog een maal kan omruilen en dan laat ik dat hele teleconverter verhaal lekker zitten.
Ik heb eens zitten kijken naar hun objectieven, en bij gebrek aan betaalbare objectieven met een zoombereik groter dan 300 mm ga ik denk ik maar voor een sigma macro lensje
ERg tevredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
best wel tevreden of tevreden?
Had ik op zich ook wel gewild, maar omdat ik een beetje (boel) loop te kneuzen met mijn gebrek aan kennis over teleconverters zit ik nu vast aan het assortiment van cameranu, en die hebben gewoon weinig van dat spul.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens voor een 400m prime ofzo?
Ik heb zelf een hele oude 300mm kachelpijp. Je moet alles handmatig doen (zelfs het diafragma sluiten voor je de foto maaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Had ik op zich ook wel gewild, maar omdat ik een beetje (boel) loop te kneuzen met mijn gebrek aan kennis over teleconverters zit ik nu vast aan het assortiment van cameranu, en die hebben gewoon weinig van dat spul.
Als of je een emmer leeg gooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef Gizz het volgende:
6x 1.5mm 80x120cm euro passe partout karton (wit)
4x 1.7mm 82x112cm Moorman passe partout karton (zwart/wit)
9x 0,6mm 70x100cm grijsbord
10x reserve mesjes voor m'n PPT liniaal
1x tape
Totaal: ¤84.43
Om m'n foto's een mooi jasje te geven
Nee, de DSC-R1.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef Robertje het volgende:
828? gefeliciteerd met je aankoop, daar ga je veel plezier van beleven hoop ik
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef pleon het volgende:
Ik heb me de Nikon D50 laatst gekocht, met 1 gig geheugen, tasje erbij etc.
En ik ben lid geworden van dit forum, dat telt toch zeker ook of niet![]()
Waarom zoiets eigenlijk? Voor hetzelfde geld heb je een Canon eos 300D/10D met een leuk lensje (of 2).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef audi80 het volgende:
[..]
Nee, de DSC-R1.
De opvolger van de 828.
Een dSLR heb ik ook overwogen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Gizz het volgende:
[..]
Waarom zoiets eigenlijk? Voor hetzelfde geld heb je een Canon eos 300D/10D met een leuk lensje (of 2).
Just curious
Veel plezier en succes en zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft haar Powershot A610 binnen en gaat er vandaag maar eens wat plaatjes mee schieten.
Wel hier laten zien hè!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft haar Powershot A610 binnen en gaat er vandaag maar eens wat plaatjes mee schieten.
Ik heb eergisteren ook een Powershot A610 gekochtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef Jojogirl het volgende:
Hadden ze die nog meer? en wat kost ie?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef Ynske het volgende:
een nieuwe tas
een rugtas, waar ik ook mijn 70-300 lens op mijn body kan laten zitten, goed toegankelijk!
en batterijen 2packs plus oplader voor mijn flitser.
[afbeelding]
eigenschapjes:
Kleine draagtas met afsluitbare organizer aan de voorkant en hoofdcompartiment afsluitbaar via ritssluiting. Geschikt voor een reflextoestel met verschillende objectieven en accessoires. Comfortabele rug. Elegant tweekleurig waterbestendig materiaal en zachte tricot voering.
Afmetingen: (zet om in imperiaal - inches)
binnenkant
buitenkant
inhoud
gewicht 26 cm x 9.5 cm x 25 cm
30 cm x 15 cm x 26 cm
6.2 ltr
0.68 kg
Moet ik vaker doen, kwam in de fotozaak, bleken ze 40% opruimingskorting te hebben. dan is t altijd leuk.
Mochten er nog mensen spullen nodig hebben, en in de buurt van Gulpen (zuid limburg) wonen is het de moeite waard om even bij Gulikers in de passage daar langs te gaan. ze hebben nog een heleboel en alles met fikse kortingen
Hier dus nu nog een tas in de aanbieding
iemand interesse in een Lowepro, Nova 1AW?
ongeveer 5 mnd gebruikt. Geen schade, op een paar vlekjes aan de onderkant.
Het is een schoudertas.
[afbeelding]
hij is helemaal zwart, en heeft een regenjasje erbij
- Binnen maat 19.5 x 10 x 16.5cm
Origineel issie 46,95 euro
iemand toevallig interesse erin voor 22 euro excl verzenden?
ze hadden er gister nog 3 staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hadden ze die nog meer? en wat kost ie?Ik zoek ook nog een tas waar ik de 70-300 aan mijn body kan laten zitten
Kom jij ook naar die meet volgende week?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden er gister nog 3 staan.
origineel was ie iets van 45 euro en nu voor 27.
dus voor mij echt de moeite waard.
ze hadden nog een zwarte met grijs, en een zwarte met lichtblauw
ikzelf heb de zwarte met rood
Weet je toevallig of ze deze ook nog hadden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef Ynske het volgende:
Moet ik vaker doen, kwam in de fotozaak, bleken ze 40% opruimingskorting te hebben. dan is t altijd leuk.
Mochten er nog mensen spullen nodig hebben, en in de buurt van Gulpen (zuid limburg) wonen is het de moeite waard om even bij Gulikers in de passage daar langs te gaan. ze hebben nog een heleboel en alles met fikse kortingen
Yepz die hadden ze ook nog, geloof origineel 54 eur, tel uit je winst met 40% kortingquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze deze ook nog hadden?
[afbeelding]
http://www.delseycamerabags.be/view_product.php?productid=16
Want dan moet ik morgenmiddag ook even dringend naar Gulpen![]()
jah daar kom ik naartoe, maar vertrek vandaag weer naar Utrecht toe...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kom jij ook naar die meet volgende week?![]()
Ok, tnx. Ik probeer er morgenmiddag even langs te gaan. Ben al tijdje op zoek naar een rugzak waar zowel laptop als camera in kunnen, eindelijk gevonden en dan ook nog voor zo'n prijsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yepz die hadden ze ook nog, geloof origineel 54 eur, tel uit je winst met 40% korting
stond er nog 1 van
ik denk t wel. aangezien vandaag niet open was en ik gister vlak voor sluitingstijd wegging daarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]
Ok, tnx. Ik probeer er morgenmiddag even langs te gaan. Ben al tijdje op zoek naar een rugzak waar zowel laptop als camera in kunnen, eindelijk gevonden en dan ook nog voor zo'n prijs![]()
Hopelijk hebben ze 'm morgen nog........
Dat is nou jammer, om nou 100nogwat kilometer te gaan rijden om een tas te kopen zie ik ook niet zitten eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah daar kom ik naartoe, maar vertrek vandaag weer naar Utrecht toe...
Weet je heel toevallig of die winkel uberhaupt open is op maandag?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk t wel. aangezien vandaag niet open was en ik gister vlak voor sluitingstijd wegging daar
nee weet ik niet, maar je kunt natuurlijk nog altijd ff bellenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Stephanie_l het volgende:
[..]
Weet je heel toevallig of die winkel uberhaupt open is op maandag?
Kan nergens openingstijden vinden![]()
je gaat je zuurverdiende salaris aan fotografiespul spenderen?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb vanaf maandag weer werk, even kijken wat ik nog voor mijn camera kan kopen
Beter dan een vriendinquote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat je zuurverdiende salaris aan fotografiespul spenderen?
Goed idee!![]()
Dat heet een balgapparaat...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef corc het volgende:
Ik heb vandaag een echte analoge spiegelreflex gekocht.
Het is een Minolta srT 101.
Met een Rokkor 58 mm lens,
en een Tamron 28 mm macro
en een Rokkor 135 mm telelens
{knip}
Ik ben nu aan het experimenteren met die Macro toeter (hoe heet dat eigenlijk?). Insecten vangen!
kameraexpress is heel raar bezig, ik wou een 350d kopen en die was ook heel slecht leverbaar en ze wistten ook niet hoe lang het ging duren. maar ik moest maar een mailtje sturen en dan zouden zij bellen of mailen als ie binnen was... Dik 3 weken geleden, nog steeds niet gehoord. ik ben ondertussen maar naar fotokonijnenberg gereden en alles daar gehaald.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef lotje11 het volgende:
Bweegh, ff klagen over mijn fotografische aankoop...... bestel 10 januari rolletjes kodak tri-x en fuji superia film bij kameraexpress, week later nog niks binnen, ff mailen, ja mevrouw, de kodak films zijn op het moment slecht leverbaar, en we hebben geeeeeeen idee hoe lang het gaat duren...
k*t zooi!
Lief van jequote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee weet ik niet, maar je kunt natuurlijk nog altijd ff bellen
(043) 450 35 17
misschien dat je dan meteen Pea4Fun een plezier kunt doen.
anders Pea4fun, ik weet natuurlijk niet hoelang ze nog open zijn, maar zou ik eventueel kunnen gaan kijken in t weekend na de meet of ze er nog hebben, en dat je die mits je wel eens in Utrecht komt daar bij me kunt ophalen.
Probeer Foto Konijnenberg idd eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef lotje11 het volgende:
Bweegh, ff klagen over mijn fotografische aankoop...... bestel 10 januari rolletjes kodak tri-x en fuji superia film bij kameraexpress, week later nog niks binnen, ff mailen, ja mevrouw, de kodak films zijn op het moment slecht leverbaar, en we hebben geeeeeeen idee hoe lang het gaat duren...
k*t zooi!
Onder de EUR 50 slechts EUR 6,50quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:10 schreef lotje11 het volgende:
Ja, oke, maar daar zijn de verzendkosten weer zo belachelijk duur dat ik ze beter hier in de winkel kan halen
Feliquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef Jelleee het volgende:
2 kopspiegellampen heb ik sinds 4 minuten! moet zelf nog wel 'ff bedraden..
[afbeelding]
Het is in ieder geval beter dan 1 bureaulamp en 1 sfeerlamp met vertschillende sterktes, en 1 met kap en een zonder
Blijjjjj!![]()
![]()
Nice, wat heeft 'ie gekost?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:52 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Een voor mij nieuwe Tokina AT-X Pro 80-200 2.8.
Eerlijk gezegd vind ik investeringen leuker om te lezen dan verbruiksartikelen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
Een pak Ilford 30 bij 40 Multigrade IV papier, 10 vel.
Gefeliciteerd! En veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef Quinazoline het volgende:
![]()
IK HEB HEM!!!
![]()
![]()
De Nikon D50 met dubbele kit, dus 18-55 f/3.6-5.6 en de Nikkor 55-200 f/4-5.6
Met een extra accu, een tas erbij, voor allebei de lenzen een UV filter en natuurlijk een 1 GB geheugenkaart.
Ik ben nu aan het wachten tot mn accu voor \'t eerst is opgeladen.
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En veel plezier ermee!
Laat je regelmatig wat van de resultaten zien?
¤275, maar ik ga 'm nog wel even wegsturen om te laten servicen. De foto's die ik er tot nu toe mee heb gemaakt zijn in ieder geval lekker scherpquote:
Prettig glaswerk!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:52 schreef MacroTough het volgende:
[afbeelding]
Een voor mij nieuwe Tokina AT-X Pro 80-200 2.8.
Dan lees je het niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef RonaIdV het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik investeringen leuker om te lezen dan verbruiksartikelen...
A4 is ong. 21 bij 29cm. Er bestaan wel speciale A4-passepartouts hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:47 schreef blackbully het volgende:
vanmiddag nog maar een snijmachine gehaald.
een A4 past dus niet in een 20-30 fotolijst
en nog een showmap met A4 insteekvellen.
ben de printer al lekker aan het misbruiken.
kan dus vast volgende week de eerste inkt gaan vervangen
dat het te krijgen is daar ben ik me van bewust.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
A4 is ong. 21 bij 29cm. Er bestaan wel speciale A4-passepartouts hoor
De kop is een Manfrotto 322RC2 en daaronder staat een Manfrotto 055MF4(MagFiber). Het is een erg fijne en vooral snelle en lichte combinatiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:25 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Maarre... welk statief en kop heb jij onder je camera hangen?
en te kort, 3 mmquote:
Laten we dan ook alle filmrolletjes die gekocht worden hier gaan melden. En batterijen. En nieuwe flessen ontwikkelaar. Ow, en blikjes cola, want zonder kan ik echt geen foto's maken.quote:
meeste printers kunnen tegenwoordig aflopend printenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
en te kort, 3 mm
21 x 29,7 om precies te zijn
kweenie of die printer tot op de rand kan printen anders gaat er nog een stuk af
Fotopapier is voor mij een investering in mijn studie (ik studeer fotografie). Zoals je wellicht bekend is, hebben studenten geen geld om elke maand een telelens te kopen. en nogmaals: ik hou geen AK47 op je smoel en dwing je het te lezen. Lange tenen hier soms zeg...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we dan ook alle filmrolletjes die gekocht worden hier gaan melden. En batterijen. En nieuwe flessen ontwikkelaar. Ow, en blikjes cola, want zonder kan ik echt geen foto\'s maken.
30 bij 40 formaat verkopen ze niet in 100 vel, knurftquote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef lostminds het volgende:
dat maakt het eigenlijk des te erger als jij iedere keer als je 10 velletjes koopt dat hier even komt melden want ik neem aan dat je er heel wat doorheen jaagt als je daar nog steeds alles overwegend analoog moet doen
koop dan op z\\\'n minst een grootverpakking die in de aanbieding is dan hebben anderen er ook nog wat aan als je erbij vertelt waar je die gekocht hebt
Ik heb het niet eens genoemdquote:ja we weten nou wel dat je op de kunstacademie zit :\\\')
Fotopapier is en blijft een verbruiksartikel, net als papier potlood en gummetjes. Ongeacht je motivatie: het is weinig tot niet interessant om de aanschaf daarvan te posten. Ik hou geen Diemaco op je smoel om je te dwingen hier te posten. Van lange tenen gesproken.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Fotopapier is voor mij een investering in mijn studie (ik studeer fotografie). Zoals je wellicht bekend is, hebben studenten geen geld om elke maand een telelens te kopen. en nogmaals: ik hou geen AK47 op je smoel en dwing je het te lezen. Lange tenen hier soms zeg...
Je zou ongetwijfeld zeer interessante bijdragen kunnen leveren, maar ze boeien me even niet meer zo erg. Zal wel iets met je formulering te maken hebben. Topic blijft voorlopig op slot iig. En als het weer open gaat wil ik niets meer horen van verbruiksartikelen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
30 bij 40 formaat verkopen ze niet in 100 vel, knurft(Iig niet de Rembrandt in Maastricht.)
Bovendien zou dat een pak van ruim 100 honderd euro worden en heb ik geen 100 vel 30 bij 40-formaat nodig.
[..]
Ik heb het niet eens genoemd. Dat heb je ws zelf dus al onderzocht. Thanks for the interest
:\\\') .
Verder: als dit dus blijkbaar een \\\\\\\'pimp hier met je nieuwe objectiefjes\\\\\\\'-topic is: zet dat dan in de topictitel of FAQ. Nogmaals: ik hou je niet onder schot en dwing je mijn posts te lezen. So stop the bitching.
De laatste der mohamikanen , minolta is gestopt met cameras makenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef DinoPK het volgende:
Sinds gisteren:
Een Konica Minolta Dynax D5 incl Kitlens
![]()
[afbeelding]
(incl tas & uv filter, excl compact flash, ik doe het wel een maandje met de 128mb kaart die ik al had, de centjes waren op).
Lang getwijfeld over de d50, een aanbieding van de 350 genegeerd, en gewoon voor de lekkerst aanvoelende camera gegaan. Toch grappig, 5 minuten voor aankoop had ik een Sony R1 in mijn hoofd, tot ik door de viewfinder keek)... en toen was de keuze erg makkelijk
Volgende maand een polarisatie filter erbij, een 1gig kaartje, en dan eens langzaam kijken waar de lensbehoefte's liggen. Zal als eerste wel een tele incl macro worden (dedicated macro los is mij veeels te duur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |