best wel tevreden of tevreden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Robertje het volgende:
Dat lensje heb ik ook...ben er best wel tevreden mee.
Dat weet ie binnenkort, als ie em met mijn nikkor heeft vergelekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
best wel tevreden of tevreden?
Niks, tenminste, bij nikkor is dat gewoon de naam voor macro.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
Wat doet een micro-objectief nou eigenlijk anders dan een macro?
(vraag aan niemand in het bijzonder)
Ja, heb em niet nieuw gekocht trouwens hoor. Maar hij bevalt prima, vooral ook voor portretten.quote:
Waarom kijk je niet eens voor een 400m prime ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
Die lijst is er wel, maar die kan je dus pas inzien als je het doosje thuiskrijgt.
En ik heb geen enkel objectief van het lijstje...
Ik ga ze gewoon weer vriendelijk vragen of ik hem nog een maal kan omruilen en dan laat ik dat hele teleconverter verhaal lekker zitten.
Ik heb eens zitten kijken naar hun objectieven, en bij gebrek aan betaalbare objectieven met een zoombereik groter dan 300 mm ga ik denk ik maar voor een sigma macro lensje
ERg tevredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
best wel tevreden of tevreden?
Had ik op zich ook wel gewild, maar omdat ik een beetje (boel) loop te kneuzen met mijn gebrek aan kennis over teleconverters zit ik nu vast aan het assortiment van cameranu, en die hebben gewoon weinig van dat spul.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens voor een 400m prime ofzo?
Ik heb zelf een hele oude 300mm kachelpijp. Je moet alles handmatig doen (zelfs het diafragma sluiten voor je de foto maaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Had ik op zich ook wel gewild, maar omdat ik een beetje (boel) loop te kneuzen met mijn gebrek aan kennis over teleconverters zit ik nu vast aan het assortiment van cameranu, en die hebben gewoon weinig van dat spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |