Op wat voor een systeem draai je het? En werkt het net zo vloeiend als in de Quick Tour?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet alleen nog wel ff de instructie DVD keer goed doornemen om het door te krijgen.
Niets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
ff op der site van LexmarkDell kijken?
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef Furious het volgende:
Weet iemand hoe het volgende zit overigens. We hebben hier een Dell 1700N(etwork) printer staan. Als ik hierop wil printen moet ik voor Windows allerlei software installeren. Op de CD staan in iedergeval geen Mac drivers.
Iemand ervaring hiermee?
Die is me ontgaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef Hugster het volgende:
Daarna ook nog eens een foto van hem die genomen is in een Apple Centre
Hmmm, daar heb je gelijk in. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je voor een netwerk printer drivers nodig hebt. Dellquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printer)
Niet meer, het was niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
Niemand die Aperture heeft draaien vroeg ik?![]()
Je hebt in ieder geval drivers nodig. Maar waarschijnlijk werkt de standaard postscript driver ook welquote:
Waar kan je die verwijderen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printer)
Of je die printer via een USB poort, via een parallele poort of een netwerkpoort aanspreekt maakt toch geen ruk uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je gelijk in. Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je voor een netwerk printer drivers nodig hebt. Dell.
Op een....G3/G4/G5 (en hoeveel geheugen?)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet meer, het was niet vooruit te branden.
Weet ik, maar het lijkt onlogisch. Je zou denken (ik althans) dat het enige wat je verstuurd het commando om te printen. Hell, er zit zelfs een soort webserver in voor status informatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of je die printer via een USB poort, via een parallele poort of een netwerkpoort aanspreekt maakt toch geen ruk uit?
Niks Dell. Ook op Mac OS heb je drivers nodig voor een printer.
Ow die. Sowieso leek die tekst me gephotoshopped eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij beweerde dat dit thuis is, check ook url
Mijn hoofd, wat doe je!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
de fotoalbums van o.a. Flickr kan je ook op laten nemen in iPhoto, en dat mapje wordt dan altijd up to date gehouden.
[afbeelding]
Slarioux's flickr album als voorbeeld
Op een PB G4 1.67 Ghz (laatste rev) en iMac G5 2.0 Ghz beide met 1 gig aan geheugen. Zal straks ff de Quick Tour bekijken and i'll report back 2u.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Op wat voor een systeem draai je het? En werkt het net zo vloeiend als in de Quick Tour?
Ja da's schrikken als je jezelf terug ziet ehquote:
Dank. De Powerbook wordt namelijk hoofdzakelijk fotobewerking on the go, best belangrijk dus dat Aperture er gewoon op draait.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Op een PB G4 1.67 Ghz (laatste rev) en iMac G5 2.0 Ghz beide met 1 gig aan geheugen. Zal straks ff de Quick Tour bekijken and i'll report back 2u.
Als je maar niet op een ander forum gaat pimpen dat jij dat bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja da's schrikken als je jezelf terug ziet eh![]()
Je bent inmiddels alweer uit m'n iPhoto verdwenen hoor
Nou, dan denk ik maar dat ik de Powerbook aan jou geef!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef tonks het volgende:
sorry furious ik denk dat je een wat krachtigere nodig hebt

Uuuuhm... ik heb gimp-print gebruikt als ik het me goed herinnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |