Oud nieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Dus die i-spy is gewoon een vieze liegert!
Wa's dat...?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef tonks het volgende:
anyway, ik wil niet als een rukker overkomen, maar ik heb die visualseed even aan mijn photocasts toegevoegd
Zo iemand noemt met een "pathologisch leugenaar"...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Ik noem zo iemand een persoon met een minderwaardigsheidcomplex. Hij wil het zo graag hebben, dat hij het bij elkaar liegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Zo iemand noemt met een "pathologisch leugenaar"...
like d'ohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef skiczukie het volgende:
Net zoiets als een podcast maar dan met foto's.quote:
Hier, allemaal zelfgemaakt... Heus waar hoor!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Furious het volgende:
Kan iemand mij even gek maken met zelfgemaakte Powerbook foto's?![]()
zijn dat 20D's?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef nietzman het volgende:
Check ook hier zijn nieuwe Camera's (Canon EOS) terwijl hij in zijn fotoboek met z'n Nikon pimped..
http://hugo.1k.nl/Site/Photos.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Furious het volgende:
Kan iemand mij even gek maken met zelfgemaakte Powerbook foto's?![]()
Leer eens fotograferen, mafketel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://hugo.1k.nl/Site/Photos.html [afbeelding]
Mensen met dat geld, hebben ook wel een 20D back-up body hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
zijn dat 20D's?
De picca van de setup is genomen door een 20D iig zag ik in de exif.![]()
Kick je daar op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus eigenlijk ben ik gewoon de rijkste in dit topic
Ja natuurlijk. Vanavond ga ik al mijn gadgets bij elkaar leggen.quote:
ja ik kan er geen zak van, ik vind er ook geen bal aan eigenlijk, nooit de behoefte gehad om een digicam te kopen zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leer eens fotograferen, mafketel.
zeker doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vanavond ga ik al mijn gadgets bij elkaar leggen.
Dan google ik er nog 10 bij
Dan maak ik een foto

de fotoalbums van o.a. Flickr kan je ook op laten nemen in iPhoto, en dat mapje wordt dan altijd up to date gehouden.quote:
nee, wel mee gekut in de Apple store.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
Niemand die Aperture heeft draaien vroeg ik?![]()
![]()
.
'Maar maar....ik ben schizofreen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
Ben erg benieuwd met welk verhaal hij zich hier weer uit gaat proberen te lullen [afbeelding]
Jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Furious het volgende:
Niemand die Aperture heeft draaien vroeg ik?![]()
![]()
.
Op wat voor een systeem draai je het? En werkt het net zo vloeiend als in de Quick Tour?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet alleen nog wel ff de instructie DVD keer goed doornemen om het door te krijgen.
Niets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
ff op der site van LexmarkDell kijken?
Volgens mij zitten er in de standaard OS X Install een HEEEEEELE zoooi printerdrivers (Ik gooi ze nl. altijd weg want ik heb geen printerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef Furious het volgende:
Weet iemand hoe het volgende zit overigens. We hebben hier een Dell 1700N(etwork) printer staan. Als ik hierop wil printen moet ik voor Windows allerlei software installeren. Op de CD staan in iedergeval geen Mac drivers.
Iemand ervaring hiermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |