Ja?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, dat is de enige klacht die ik dus heb. Zodra ik de externe monitor eraan hang dat alles wat trager wordt.
yep da's Molliequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat die gene die macosx.nl begonnen was?
Ik zou er ook graag 1 willen, maar dat ding kost nogal wat.
Ik wel met wat grafische effecten via OSX. Die lopen gewoon iets trager.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb daar zelf nog weinig van gemerkt.
Geen. Daarom kietelt het zo. Een aantal maanden terug heb ik m'n iBook verkocht omdat ik het teveel geld vond voor te weinig en ging verder sparen voor een nieuwe, toen kwam er iets tussen (DSLR) en ben nu weer opweg naar de Mac.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice..wat heb je nu eigenlijk voor Mac?
Ow...en 999 euro's is natuurlijk te weinig
Ik ga hem trouwens nooit verkopen. Mijn eerste liefde (qua Mac danquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wacht wel tot mijn net gekochte iBook overbodig wordt
Ik ben van plan hem eind juli in mijn vakantie naar de US te kopen, en hoop dat er dan een rev. B uit is, en anders wacht ik nog even af en houd in iedergeval tot die tijd goed de diverse in de gaten op zoek naar kinderziektes in de MacBook Proquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
Is dat wel zo slim of wil je perse zo een MacbookPro hebben.
@ 'Tijn':
Hoe lang heb je deze al?
Ja, hallo,quote:
Ja, m'n laptop is dus stuk, Mike... het gaat allemaal wat minder makkelijk nu. En ik ben al de hele avond spelletjes aan het spelenquote:
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Zeg, waar stonden die foto's van die binnenkant van de iMac ook alweer?
Destructieve Chinezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.html
Morgenochtend is-ie van mij!quote:Apple PowerBook 12"
1.5Ghz 512/60gb
Combo/AP/BT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |