neem dan ook een plaatje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
De disclaimer bij het sterretje is weggevallen
En ik vind nog steeds dat mensen zonder plaatje hier gediscrimineerd worden
Verder, een volgende stap in 'kan Windows op de iMac'?: http://nak.journalspace.com/?cmd=displaycomments&dcid=407&entryid=407
Ik heb eigenlijk al tijden een plaatje dat ik nog steeds wil oppoetsen. Maargoed, ik blijf vinden dat het leuker is zonder plaatjes, minder 'kliekje' en het staat ook netter.quote:
Ik heb AppleWorks eraf gegooidquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef Tomasso het volgende:
Zoals ik dus zei tegen Tijn:
Had je de soort paint van AppleWorks al gezien?
Powered by MS Paintquote:
Nee, haal die hele zooi gewoon weg. Niemand om te vergeten, iedereen welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. voeg Tijn en Strolie ook even toePrutsers hierzo.
Maar het is zo fleurigquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de mensen die een Intel Mac hebben of gaan kopen: een lijst met free- en shareware apps die al Universal Binary zijn: http://www.osx86.theplaceforitall.com/software/
Overigens ben ik van mening dat de avatars uit de OP moeten.
Inderdaad. En ik vind het eerder rommelig dan fleurig...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef E.T. het volgende:
Gewoon die avatars eruit..
Ik vind dat zo'n zielig 'kliekjes' gedoe..
Dank jequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
Nou ze zijn eruit...
Dat vind ik toch wel een beetje erg overdreven. Ok, je kunt mensen best wijzen op veiligheidsupdates, en als je als Mac gebruiker wilt opscheppen over hoe veilig OS X is itt Windows, nou, vooruit dan maar. Maar dit vind ik toch wel iets te ver gaan...quote:Basically it's an application that can "nuke" windows computers over the inter/intranet provided they aren't updated to the latest patches. On Windows 95/NT it produces a Blue Screen of Death on the target, on XP it shuts down after 30 seconds and alerts the user.
Ach boeiend. Zowel UNIX als Windows was ooit vatbaar voor een zogenaamde Ping of Death, waarbij het ping packet > 65 kb bedroeg. Bij het verwerken van vele van dit soort packets ging het systeem over de zeik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank je
Overigens, van de site die ik net zelf quotte:
Nuker
[..]
Dat vind ik toch wel een beetje erg overdreven. Ok, je kunt mensen best wijzen op veiligheidsupdates, en als je als Mac gebruiker wilt opscheppen over hoe veilig OS X is itt Windows, nou, vooruit dan maar. Maar dit vind ik toch wel iets te ver gaan...
Dat heb ik ook niet gezegd, en is niet mijn punt. ik vind het vrij stijlloos om een programma te maken dat misbruik maakt van die veiligheidsgaten, met als onderliggend idee 'kijk 'ons' OS eens beter zijn'. De Mac is een mooi platform, maar een aantal van de 'fans' schieten echt te ver door, vind ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach boeiend. Zowel UNIX als Windows was ooit vatbaar voor een zogenaamde Ping of Death, waarbij het ping packet > 65 kb bedroeg. Bij het verwerken van vele van dit soort packets ging het systeem over de zeik.
Software is nooit perfect.
Dat is niet de Rotterdamse Erasmus brug maar die ene in Australie naar ik meen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 om 22:39 uur schreef 'Furious' het volgende:
Leuk dat er zelfs op Apple.com de Powerbook staat met Erasmusbrug achtergrond.
afbeelding]
Wel beetje jammer dat deze er bij mij niet bij zat toen ik mijn PB in december kocht. Deze zou toch op de laatste versies van de PB te vinden zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Furious het volgende:
Leuk dat er zelfs op Apple.com de Powerbook staat met Erasmusbrug achtergrond.
[afbeelding]
Jawel, dat is wel de Erasmusbrug, ik heb de gebouwen vergelekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is niet de Rotterdamse Erasmus brug maar die ene in Australie naar ik meen.
Er zijn meer van dit soort bruggen.Die van Rotterdam schijnt ook afgekeken te zijn.
En nee, hij zit niet als desktop in de map wanneer je de laatste Mac aanschaft
Niet echt heel grappig. Beetje jammer eignelijkquote:
Ik vind het best wel grappig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:48 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Niet echt heel grappig. Beetje jammer eignelijk![]()
Het is het verschil tussen een diashow met linksonder knopjes voor vorige/volgende en een diashow met spiegeleffect onder je foto's, een half doorschijnende vorige/volgende/pauze knop die verschijnt als je er met je muis overheen gaat, en een balk waar je foto's kan kiezen die hetzelfde doet. Het verschil tussen Ooooooh en O, zeg maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:35 schreef Remzz het volgende:
Wat betekend Enhanced Slideshow nu
Iedereen zei AJAX maar daar kom ik als noob echt niet verder mee
Graag gedaan. Ik weet wel dat ik die AJAX versie vele malen mooier vind, dus zodra iLife '06 hier binnen is ga ik een manier zoeken om die toch op mijn eigen website te krijgenquote:
Ik woon bij nijmegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef i-spy24 het volgende:
'k heb het nog even nagetrokken en jullie hebben gelijk.Tis idd niet uit Sidney Australie waar ze die brug trouwens ook hebben maar uit Rotterdam en ze zijn van © Paul Martens.
@ 'Tonks':
Waar woon je? Mischien kan ik helpen of advies geven over hoe en wat...
done...ben nu online,dank voor het gesprek en de mail zoals beloofd is al verstuurt! sow..das snel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 om 16:11 uur schreef 'tonks' het volgende:
Voeg me anders even toe op tonks @ fok .nl
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Hugster het volgende:
Wat is beter XP of Mac OS Potentieel reltopique![]()
![]()
![]()
Daar is weinig potentieel aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Hugster het volgende:
Wat is beter XP of Mac OS Potentieel reltopique![]()
![]()
![]()
RESTECPquote:
Krijgen we zometeen ook het Apple verhaal in "bricks", net als de Bijbelquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
Hoofdpijn.![]()
Teleurstellend hoe alles zuigt als je hoofdpijn hebt. Ik heb er nog wel aan gedacht om de MacHouse te bellen. Ze hebben nog maar 1 Powerbook.
Ik heb er nog wel een voor je. Pas 2,5 maand oudquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
Hoofdpijn.![]()
Teleurstellend hoe alles zuigt als je hoofdpijn hebt. Ik heb er nog wel aan gedacht om de MacHouse te bellen. Ze hebben nog maar 1 Powerbook.
Laat me raden. Die is geen 999 euro.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een voor je. Pas 2,5 maand oud![]()
Bevallen echt supergoed! geluid is erg goed. remote die erbij zit is erg handig. ik gebruik de speakers voor mijn mac mini en voor mijn iPod als wekker en soms gewoon voor de muziek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef XL het volgende:
Wie had die Logitech MM50 iPod-speakers? Tonks???
Hoe bevallen die?
Ik mag met grove korting bij Logitech winkelen.
En iBooks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
Hoofdpijn.![]()
Er stond 2,5 maand geleden zelfs nog een 1 voor......quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Laat me raden. Die is geen 999 euro.![]()
-1 Flame.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
Koop gewoon een iBook voor 1000 Euro. Wat iemand met een powerbook moet zonder professioneel gebruik is mij een raadsel.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[TK] Logitech Wingman Met FeedBack![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Furious het volgende:
[..]
-1 Flame. [afbeelding]
1. Ze zijn drool
2. De videokaart is voor mij van belang
3. Ze zijn drool
4. Als ze toch evenveel kosten als een nieuwe iBook, waarom dan niet?
5. Ze zjin drool
6. Ik wil een Powerbook!
Er zit redelijk veel verschil in ja. Ik ben van plan de Powerbook aan te sluiten op een externe monitor. Niet alleen kan de Powerbook videokaart dit beter hebben, het apparaat is er ook voor gemaakt (in tegenstelling tot de iBook waar je een hack voor moet hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Prima argumenten.
Ik heb een iBook gekocht omdat ik het ding veel mee moet slepen. De iBooks voelen iets steviger aan en lijken wat meer voor het veel verslepen gebouwd te zijn. Zit er eigenlijk veel verschil tussen de videokaart van een iBook en een PowerBook? Mijn iBook ondersteunt ook alle laatste geile OSX effecten (zoals het water effect als je een Dashboard Widget dropt). Een iBook is ook drool dus dat zegt geen reet.
En ik weet dat het ook goed kan op de iBook (welliswaar nog steeds met hack). En als de Powerbooks allemaal weg zijn, zal ik ook zeker niet een iBook laten liggen hoor (hoef ik ook niet alles in te leveren van wat ik heb gespaard i.t.t. een Powerbookquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Er zit redelijk veel verschil in ja. Ik ben van plan de Powerbook aan te sluiten op een externe monitor. Niet alleen kan de Powerbook videokaart dit beter hebben, het apparaat is er ook voor gemaakt (in tegenstelling tot de iBook waar je een hack voor moet hebben), en bezit bovendien ook nog een DVI ipv een VGA-uitgang.
F.ck...offtopic is verwijderd.quote:
Bij mn Powerbook heb ik daar geen last van hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, dat is de enige klacht die ik dus heb. Zodra ik de externe monitor eraan hang dat alles wat trager wordt.
En precies de reden waarom ik liever een Powerbook heb.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij mn Powerbook heb ik daar geen last van hoor.
Er is goed mee te leven hoor. Geen reden om een PowerBook voor te kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij mn Powerbook heb ik daar geen last van hoor.
Wil je nu een powerbook of macbook pro?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
Hoofdpijn.![]()
Powerbook. MacBook Pro is me te duur.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wil je nu een powerbook of macbook pro?
refurbished PowerBook volgens mij..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wil je nu een powerbook of macbook pro?
Om precies te zijn ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
refurbished PowerBook volgens mij..
Is dat die gene die macosx.nl begonnen was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef Hugster het volgende:
ik wil wel een 23" netzoals een oude vriend van me
[afbeelding]
Ja?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
Okee, dat is de enige klacht die ik dus heb. Zodra ik de externe monitor eraan hang dat alles wat trager wordt.
yep da's Molliequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat die gene die macosx.nl begonnen was?
Ik zou er ook graag 1 willen, maar dat ding kost nogal wat.
Ik wel met wat grafische effecten via OSX. Die lopen gewoon iets trager.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja?
Ik heb daar zelf nog weinig van gemerkt.
Geen. Daarom kietelt het zo. Een aantal maanden terug heb ik m'n iBook verkocht omdat ik het teveel geld vond voor te weinig en ging verder sparen voor een nieuwe, toen kwam er iets tussen (DSLR) en ben nu weer opweg naar de Mac.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice..wat heb je nu eigenlijk voor Mac?
Ow...en 999 euro's is natuurlijk te weinig
Ik ga hem trouwens nooit verkopen. Mijn eerste liefde (qua Mac danquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wacht wel tot mijn net gekochte iBook overbodig wordt
Ik ben van plan hem eind juli in mijn vakantie naar de US te kopen, en hoop dat er dan een rev. B uit is, en anders wacht ik nog even af en houd in iedergeval tot die tijd goed de diverse in de gaten op zoek naar kinderziektes in de MacBook Proquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'hugster':
Is dat wel zo slim of wil je perse zo een MacbookPro hebben.
@ 'Tijn':
Hoe lang heb je deze al?
Ja, hallo,quote:
Ja, m'n laptop is dus stuk, Mike... het gaat allemaal wat minder makkelijk nu. En ik ben al de hele avond spelletjes aan het spelenquote:
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Zeg, waar stonden die foto's van die binnenkant van de iMac ook alweer?
Destructieve Chinezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.kodawarisan.com/imac_intel/imac_intel01.html
Morgenochtend is-ie van mij!quote:Apple PowerBook 12"
1.5Ghz 512/60gb
Combo/AP/BT
Hij staat gereserveerd op mijn naam. Niemand zal het lukken om die te raden.quote:
Oh neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij staat gereserveerd op mijn naam. Niemand zal het lukken om die te raden.![]()
quote:Voornaam: Furious
Achternaam: Furious
quote:
Japannersquote:
Schroef 'em eens open.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Japanners
Ik sta nu in Apple Centre CS Amsterdam te spelen met...
Een Intel iMac. En hij is snel![]()
Ik geloof er niets van. Weet je wel zeker dat het ding niet gewoon stiekem aan een Quad G5 gekoppeld staat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Japanners
Ik sta nu in Apple Centre CS Amsterdam te spelen met...
Een Intel iMac. En hij is snel![]()
In System Profiler staat duidelijk Intel vermeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Weet je wel zeker dat het ding niet gewoon stiekem aan een Quad G5 gekoppeld staat?
Daar gaat mijn powerbook! DAMNED!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Furious het volgende:
Ik moet echt geen grappen meer maken over doodgereden worden door een lijnbus.
Ik dacht altijd te weten welk busnummer welke kant op gaat. Dus ik fiets gewoon voor de bus die altijd afslaat. Gaat dat ding opeens rechtdoor.
Het is alsof ze weten dat ik die grap net had gemaakt.
sorry eej. tis de bus toch niet gelukt. heel het plannetje misluktquote:
Ik bel wel wat mensen kennen die mensen kennen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef iDex het volgende:
[..]
sorry eej. tis de bus toch niet gelukt. heel het plannetje mislukt, mischien kunnen we nog een taxicentrale bellen. om het dan zo af te handelen?
Van I-Spy?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef whoops het volgende:
Kwijl kwijl...
http://flickr.com/photos/visualseed/86410009/in/pool-41224503@N00
Hey wat gek! i-Spy heet op flickr weer heel anders johquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef whoops het volgende:
Kwijl kwijl...
http://flickr.com/photos/visualseed/86410009/in/pool-41224503@N00
Volgens mij kan dat niet. Die Apple bolletjes hebben bus power nodig. Daar zorgt die iFire voor. No way dat je dat losstaand voor elkaar krijgt met een iPod Mini.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Furia het volgende:
Weet iemand hier of je op een of andere manier een ipod mini ook aan kunt sluiten op Apple pro speakers? mijn speakers hebben een minijack aansluiting en ik moet nog een ifire kopen, dus ik weet ook niet of het via dat kan.. Zou wel handig zijn, want dan kan ik hem ook als "radio" gebruiken als de computer niet aanstaat.
Alvast bedankt voor antwoorden
Nee da's een professionele fotograaf die pimpt met de foto's van hobbyfotograaf i-spyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:58 schreef whoops het volgende:
WTF.... Die foto's komen van een gast uit NYC volgens mij....
http://flickr.com/photos/visualseed/
Nudity rules...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef tonks het volgende:
anyway, ik wil niet als een rukker overkomen, maar ik heb die visualseed even aan mijn photocasts toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |