Zeker niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Lexjuuuh het volgende:
er word oa beweerd dat mac beter is met multitasking... volgens mij is XP net zo goed daarin, want dat hangt ook af van je processor en je RAM geheugen dacht ik zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.
In Mac OS kan ik nog niet eens ctrl+c ctrl+v doen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.
nee ik ben in discussie met iemand die pro mac is, en ik heb zelf xpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeker niet!
Ook al hebben ze beide "vergelijkbare" hardware vind ik de Mac lekkerder om te multitasken.
Vensters bevriezen niet (ook al is het soms maar een fractie van een seconde op de PC ) en hij blijft soepeltjes tussen programma's schakelen. Ook Exposé helpt je erg fijn bij het naarvoren halen van het juiste vensters als er een hoop open staan.
Ben je zelf aan het twijffelen of je een Mac gaat kopen? En zo ja, wat doe je nu met je pc/wat ben je van plan met de Mac te gaan doen?
Klopt is namenlijk appeltje-c appeltje-vquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.
niet onderbouwde compleet nutteloze post.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef bxie het volgende:
wrom ben ik ge-edit?
misschien een domme vraag maar wat is pwns?quote:
Toen niet nu wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]+c [afbeelding]+v
[afbeelding]
wist je dit echt niet?
nerd praat voor "owns"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
misschien een domme vraag maar wat is pwns?
naaaaaaahh ik zei toch dat mac beter is voor grafisch ontwerpers, mischien was ts wel een grafisch ontwerper dat wist ik toch nog niet, ik had er mischien bij kunnen vertellen dat een mac niet vastloopt als je illustrator , photoshop, flash , cinema 4d en dreamweaver tegelijk aan hebt staan....maar om nou me hele zinnetje weg te halen ......quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet onderbouwde compleet nutteloze post.
In technisch opzicht MacOS. Maar XP heeft een grotere markt en is beter bekend onder gebruikers, en in dat opzicht "beter".quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
maar gewoon door de bocht genomen wat zou de betere zijn?
Nee, je zei "mac is beter voor grafisch ontwerpers enzo, ik vinnet een kutsysteem", en dat is een kutpost.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef bxie het volgende:
[..]
naaaaaaahh ik zei toch dat mac beter is voor grafisch ontwerpers, mischien was ts wel een grafisch ontwerper dat wist ik toch nog niet, ik had er mischien bij kunnen vertellen dat een mac niet vastloopt als je illustrator , photoshop, flash , cinema 4d en dreamweaver tegelijk aan hebt staan....maar om nou me hele zinnetje weg te halen ......![]()
Klopt, het is ook even wennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Toen niet nu wel.
En geloof me... dat is heel irritant als je niets anders gebruikt dan die toetscombinaties
Preciessssss.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In technisch opzicht MacOS. Maar XP heeft een grotere markt en is beter bekend onder gebruikers, en in dat opzicht "beter".
Onderbouw eens? Koudwatervrees, jaloezie, slechte ervaring?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Preciessssss.
Alleen dat eerste zinnetje gewoon weg.
heb op de een of andere manier gewoon iets tegen mac![]()
Kijk dat lijkt ergens opquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef bxie het volgende:
ooooooo hahaha oke oke sorry *newbie*
voor mij persoonlijk zou het handig zijn als ik aan een mac kon wennen maar ik ben zooo aan dat windows gewend dat ik dat appeltje enzo vreselijk vind , de beste combi zou gewoon het systeem van een mac met de commando's van windows zijn..voor mij dan:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |