Zeker niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Lexjuuuh het volgende:
er word oa beweerd dat mac beter is met multitasking... volgens mij is XP net zo goed daarin, want dat hangt ook af van je processor en je RAM geheugen dacht ik zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.
In Mac OS kan ik nog niet eens ctrl+c ctrl+v doen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.

nee ik ben in discussie met iemand die pro mac is, en ik heb zelf xpquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeker niet!
Ook al hebben ze beide "vergelijkbare" hardware vind ik de Mac lekkerder om te multitasken.
Vensters bevriezen niet (ook al is het soms maar een fractie van een seconde op de PC ) en hij blijft soepeltjes tussen programma's schakelen. Ook Exposé helpt je erg fijn bij het naarvoren halen van het juiste vensters als er een hoop open staan.
Ben je zelf aan het twijffelen of je een Mac gaat kopen? En zo ja, wat doe je nu met je pc/wat ben je van plan met de Mac te gaan doen?
Klopt is namenlijk appeltje-c appeltje-vquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef R-Alph het volgende:
XP.
niet onderbouwde compleet nutteloze post.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:18 schreef bxie het volgende:
wrom ben ik ge-edit?
misschien een domme vraag maar wat is pwns?quote:
Toen niet nu wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]+c [afbeelding]+v
[afbeelding]
wist je dit echt niet?
nerd praat voor "owns"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
misschien een domme vraag maar wat is pwns?
naaaaaaahh ik zei toch dat mac beter is voor grafisch ontwerpers, mischien was ts wel een grafisch ontwerper dat wist ik toch nog niet, ik had er mischien bij kunnen vertellen dat een mac niet vastloopt als je illustrator , photoshop, flash , cinema 4d en dreamweaver tegelijk aan hebt staan....maar om nou me hele zinnetje weg te halen ......quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet onderbouwde compleet nutteloze post.
In technisch opzicht MacOS. Maar XP heeft een grotere markt en is beter bekend onder gebruikers, en in dat opzicht "beter".quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
maar gewoon door de bocht genomen wat zou de betere zijn?
Nee, je zei "mac is beter voor grafisch ontwerpers enzo, ik vinnet een kutsysteem", en dat is een kutpost.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef bxie het volgende:
[..]
naaaaaaahh ik zei toch dat mac beter is voor grafisch ontwerpers, mischien was ts wel een grafisch ontwerper dat wist ik toch nog niet, ik had er mischien bij kunnen vertellen dat een mac niet vastloopt als je illustrator , photoshop, flash , cinema 4d en dreamweaver tegelijk aan hebt staan....maar om nou me hele zinnetje weg te halen ......![]()
Klopt, het is ook even wennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Toen niet nu wel.
En geloof me... dat is heel irritant als je niets anders gebruikt dan die toetscombinaties
Preciessssss.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In technisch opzicht MacOS. Maar XP heeft een grotere markt en is beter bekend onder gebruikers, en in dat opzicht "beter".
Onderbouw eens? Koudwatervrees, jaloezie, slechte ervaring?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Preciessssss.
Alleen dat eerste zinnetje gewoon weg.
heb op de een of andere manier gewoon iets tegen mac![]()
Kijk dat lijkt ergens opquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef bxie het volgende:
ooooooo hahaha oke oke sorry *newbie*
voor mij persoonlijk zou het handig zijn als ik aan een mac kon wennen maar ik ben zooo aan dat windows gewend dat ik dat appeltje enzo vreselijk vind , de beste combi zou gewoon het systeem van een mac met de commando's van windows zijn..voor mij dan:)
Lijkt me niet nodig, is de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Preciessssss.
Alleen dat eerste zinnetje gewoon weg.
Dat is dan jouw probleem, dat doet geen afbreuk aan het feit dat MacOSX technisch beter in elkaar zit dan Windows XP.quote:heb op de een of andere manier gewoon iets tegen mac![]()
en dat is dan nog een soms wat vreemde puntentelling ... zo krijgt Mac OSX een 1 voor video editting ...quote:
De redenen die jij geeft maken Windows XP geen beter besturingssysteem, hooguit(voor sommigen) de meer voor de hand liggende keuze.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef Lucky8 het volgende:
Volgens mij is het eigenlijk net zoiets als vragen of een Ford Mondeo beter is als een Toyota Pickup. Het hangt er met naar vanaf van je er mee wil doen. Voor een thuisgebruiker is XP beter. Daar kan je alles op doen wat je vriendjes ook doen, kun je alle software draaien, etc.
Mn broer en zus hebben biede Mac's. Zegt dat al genoeg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Onderbouw eens? Koudwatervrees, jaloezie, slechte ervaring?
Precies, zonder iMovie had ik nooit dat spannende filmpje van die vriendinnen van me in het bos zo simpel kunnen editten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en dat is dan nog een soms wat vreemde puntentelling ... zo krijgt Mac OSX een 1 voor video editting ...
want Windows XP komt met het gratis 'Windows Movie Maker' ..., terwijl je IMovie er separaat bij moet kopen (komt echter gratis bij alle geleverde macs, dat weegt men niet mee, als iLife als gewoon onderdeel van de default install gezien wordt, zou OS X nog beter scoren)
Voor mij is het ook zeker OS X ...
zowel de technische mogelijkheden, het tweaken van het OS, de terminal en netwerk-zaken, die door de BSD basis uitzonderlijk krachtig zijn ..
maar daarentegen ook aan de consumentankant, gewoon de standaard install, die heel prettig, veilig en duidelijk is .... en vervolgens de bediening die zo eenvoudig is dat juist dát windows-gebruikers nogal eens afschrikt ... immers, ze zijn gewend om zaken op heel gecompliceerde wijzes te doen, via meerdere wizards, en dan weer dingetjes toevoegen via de Registry e.d. .... dan moet je ze uitleggen dat je bv veel applicaties in OSX installeert door gewoon het icoontje naar je Applications-folder te slepen ...
de enige terreinen waar op dat punt XP werkelijk voorloopt, is CAD-design en 3D-editting ... verder heeft eigenlijk alle Software goede en soms betere OSX alternatieven die precies hetzelfde kunnen en soms meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef R-Alph het volgende:
Nee de compatibiliteit van een XP systeem met software is gewoon beter. Daarnaast is mn hele studie op micorsoft gericht en ben ik eigenlijk 'opgegroeid' met windows/xp
Je bedoelt met die 70000+ virussen die er zijn voor Windows?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mn broer en zus hebben biede Mac's. Zegt dat al genoeg?
Nee de compatibiliteit van een XP systeem met software is gewoon beter.
Downloadlink?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies, zonder iMovie had ik nooit dat spannende filmpje van die vriendinnen van me in het bos zo simpel kunnen editten!![]()
![]()
[afbeelding]
Behalve een fatsoenlijke manier om te gamenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de enige terreinen waar op dat punt XP werkelijk voorloopt, is CAD-design en 3D-editting ... verder heeft eigenlijk alle Software goede en soms betere OSX alternatieven die precies hetzelfde kunnen en soms meer.
op basis van wat wil je vergeljken ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Lexjuuuh het volgende:
Yoo mensen, misschien een beetje een zo vaak gestelde vraag maar ik zit in een discussie over wat beter is, mac os of XP...
wat vinden jullie? en waarom...![]()
Onzin. Het aanbod aan games is beperkter. Echter, op een iMac G5 kun je prima gamen, en op een PowerMac Quad gaat dat helemaal probleemloos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Behalve een fatsoenlijke manier om te gamen
Ach, gamen is voor koters. En anders voor consoles.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ook dat jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eens. Eerst eisen stellen; dan kiezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Maargoed, zolang we niet weten wat de TS allemaal voor eisen heeft kunnen we weinig onderscheid maken en zijn de meeste OS's wel geschikt.
Als Gamen een hele belangrijke bezigheid is, kun je idd beter voor windows kiezen, omdat daar idd veel meer en grotere keus voor is, de nieuwste games idd het snelste voor windows uitkomen ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, dat is een topargument.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |