Ga maar weer weg dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook
St. Tropez ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand nog leuke vakantiebestemmiingen voor in de zomer heen te gaan ?
Lekker weer strand of iets, uitgaan alles, en niet te duur![]()
Neequote:
nou tja.. valt best wel mee..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Is dat niet erg toeristisch ?
liever iets wat niet té toeristisch is
Venetië?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ms.. ík mag uitkiezen waar we heen gaan dit jaar vamme muttiquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef spenky het volgende:
daar ga ik trouwens in de zomer vakantie wel heen
egypte en turkije zijn tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
kom ook gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ms.. ík mag uitkiezen waar we heen gaan dit jaar vamme mutti![]()
![]()
![]()
Weten we en je kan weer een award winnen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook
venetie is niet tof middenin de zomerquote:
men beste vriendin komt uit kroatiequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
egypte en turkije zijn tof
voor niet te duur, wel mooi en lekker warm, gezellig en eigenlijk gewoon heel tof is Croatie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
men beste vriendin komt uit kroatie![]()
Ja kroatie zouden we afgelopen zomervakantie heengaan maar dat ging toen helaas niet door, vader van vriend van me overledenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
voor niet te duur, wel mooi en lekker warm, gezellig en eigenlijk gewoon heel tof is Croatie
turkenlandquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
Lauraine ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
men beste vriendin komt uit kroatie![]()
turken in kroatie? ik heb er geen gezien hoorquote:
Wel waar :/quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Lauraine is niet men beste dinnetje hoor![]()
pauperquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
neevolgens mij is ze boos op me trouwens
![]()
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin isquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
neevolgens mij is ze boos op me trouwens
![]()
beste..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin is![]()
Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef saaw het volgende:
[..]
turken in kroatie? ik heb er geen gezien hoor
tis daar echt supermooi, heel chill weer, aardige mensen, alles is goedkoop, lekker eten, heel mooi klimmen en snorkelen, mooie stranden, leuke campings, leuk uitgaan
daar gaat t helemaal niet overquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin is![]()
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
Je vind Turkije tof
sjiek nummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
eeeeven aan m'n moeeder vragenlalala
het is niet tof in turlkenlandquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef saaw het volgende:
[..]
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken ja![]()
wat is je punt?
Misschien dacht hij dat al die turken hier zatenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef saaw het volgende:
[..]
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken ja![]()
wat is je punt?
Hype bier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Me vader heeft weer een nieuw kratje Jupiler voor me gekocht
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat al die turken hier zaten![]()
jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof me, in turkije zijn er nog veel meer
gek he
Watblief ?quote:
Maarja die spreken geen nederlands dus ik krijg dan geen termen als "wholla wat kijk jij ik klap je doot" naar me kop gesmetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof me, in turkije zijn er nog veel meer
gek he
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maarja die spreken geen nederlands dus ik krijg dan geen termen als "wholla wat kijk jij ik klap je doot" naar me kop gesmeten![]()
Gewoon een grote zak dadels meenemen dan hou je ze te vriendquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Daar lichten ze je opin het turks
Steken ze je neer en gaanze er met de zak dadels vandoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Gewoon een grote zak dadels meenemen dan hou je ze te vriend![]()
Dan schop ik z'n kameel neerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Steken ze je neer en gaanze er met de zak dadels vandoor
Alsof ik naar die kutmuziek ga luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vannacht in me dromen een engel geziennu bij radio bendeleider
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vannacht in me dromen een engel geziennu bij radio bendeleider
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positiefquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:30 schreef Timmiejj het volgende:
Had laatst een meisje over me gedroomd. "Niet verkeerd opvatten he!!" Afgelopen zaterdagavond wel een behoorlijke tijd met dr staan kussen..![]()
![]()
Ik heb hem wel geluisterdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Alsof ik naar die kutmuziek ga luisteren![]()
Ik had een keer gedroomd dat iemand m'n kamer binnen kwam en m'n burolamp kapot maakte en toen weer weg gingquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positief
okquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had een keer gedroomd dat iemand m'n kamer binnen kwam en m'n burolamp kapot maakte en toen weer weg gingserieus
ik snap nog steeds niet waar dat op slaat![]()
Ja maar ze wou niet de indruk geven dat ze me leuk vondquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positief
subtiel van dr dan om je te zoenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja maar ze wou niet de indruk geven dat ze me leuk vond![]()
![]()
ja dat is toch niet de meest handige manier om aan te geven dat je iemand niet leuk vindquote:
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is toch niet de meest handige manier om aan te geven dat je iemand niet leuk vind
misschien ook wel hoor, dan doe ik het gewoon al jaren fout
zoenen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenen![]()
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?
Subtiel boven op die gene vallen vanaf de klimwand?
tot straksquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar ik ben ff weg
tot straks lieve kinders![]()
![]()
Zo heeft iedereen zijn tactiek !quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?
Subtiel boven op die gene vallen vanaf de klimwand?
totzoooquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar ik ben ff weg
tot straks lieve kinders![]()
![]()
Ze blijven weggaan en binnenkomen hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben weer terug van mijn werk.
Ik laat het sowieso niet merken, ze moeten maar een beetje moeite doen om me te begrijpenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
ik ben gek genoeg alleen geloof ik een beetje de enige die dat subtiel vindt![]()
![]()
vertel !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:00 schreef hallo_mensen het volgende:
GODVERDOMMESU TIEFUS STAD _&"#_"$R#![]()
![]()
rij eens bij jou richting geleen langs de mercedes dealer.quote:
filequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
rij eens bij jou richting geleen langs de mercedes dealer.
wedje maken dat je pas over n half uur terug bent
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en staat er zon helmjosti met n rode lamp te dansen
in het midden van t kruispunt
Sittardquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Eix het volgende:
Is de weg weer opgebroken?Sittard is vreselijk, ik sta nu al elke morgen met de fiets in de file.
Stoplicht: Groen.heel even later: Rood.
en daar sta je dan.
![]()
en een verkeersregelaar met een RODE lampquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Eix het volgende:
Is de weg weer opgebroken?Sittard is vreselijk, ik sta nu al elke morgen met de fiets in de file.
Stoplicht: Groen.heel even later: Rood.
en daar sta je dan.
![]()
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.quote:
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.
Met jou achter het stuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en een verkeersregelaar met een RODE lampstaat te zwaaien dat je door moet
is de rijksweg veranderd dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.
Gezellig onder die steenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
is de rijksweg veranderd dan?Ik hoop wel dat die randweg nog ff duurt.. kheb nog geen zin in allemaal auto's achter men huis
![]()
gaat naar Sittard toe allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaal
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben jij niet geboren in Sittard
en dus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dit alles speelde zich af vanaf Foroxity tot Garage Smeets
De kant van Geleen dus
wij hebben kermisquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaal
ontzéttendquote:
Bij de bios komt nu een brug.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
is de rijksweg veranderd dan?Ik hoop wel dat die randweg nog ff duurt.. kheb nog geen zin in allemaal auto's achter men huis
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij de bios komt nu een brug.
Vanaf Foroxity daar onder het spoor door, daar hebben ze nu zo'n mooie weg enzo. Overigens staat het verkeer in Sittard helemaal vast bij het eerste beste ongeluk in de spits. Tijdje geleden was heel Sittard-Geleen ontregeld toen er een bus op een van de hoofdkruispunten net buiten de stad in de fik vloog.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
kermis gaat ook naar Sittard toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
en dus?![]()
[..]
wij hebben kermis![]()
[..]
ontzéttend![]()
nou ja zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kermis gaat ook naar Sittard toe.
Komt dat bij Fortuna Stadion
En zelfs dát gaat niet lang meer doorquote:
Maar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En zelfs dát gaat niet lang meer door
aangezien ze de rijksweg verbouwen valt de rijksweg WEG.
en tja dan hou je niet veel meer over
Dit jaar word dan ook een ander plein benut
*ovbquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VOlgens onze kermis expert Chamell.
Ik ben blond enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dacht je de rijksweg van Heerlen?
Lutteradequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Eix het volgende:
Ach, Geleen heeft tenminste twee treinstations.![]()
Ja en dat heb ik eens gerendquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Eix het volgende:
Ach, Geleen heeft tenminste twee treinstations.![]()
die 2 stations zijn samen kleiner dan die van Sittardquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik eens gerend
in 5 minuten
toen was ik in de trein naar Heerlen gestapt in plaats van naar Maastricht
Had ik pas geleden bijna, stapte ik haast in de stoptrein naar Maastricht ipv Heerlen. Stond er een lammeletje verkeerd nog op het info bord bij het perron.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik eens gerend
in 5 minuten
toen was ik in de trein naar Heerlen gestapt in plaats van naar Maastricht
maar ze zijn wel schattig ^^quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die 2 stations zijn samen kleiner dan die van Sittard
Ach stap je uit en loop je gewoon naar andere perronquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Had ik pas geleden bijna, stapte ik haast in de stoptrein naar Maastricht ipv Heerlen. Stond er een lammeletje verkeerd nog op het info bord bij het perron.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Had ik pas geleden bijna, stapte ik haast in de stoptrein naar Maastricht ipv Heerlen. Stond er een lammeletje verkeerd nog op het info bord bij het perron.![]()
quote:
ja jij zo die deur tegen houden en roepen kom kom...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Maar ik rende toen de trein in in de veronderstelling dat we hem gingen missen.
en tlk en die andere bleven buiten met een wtf
Je bent dan in the middle of nowhere , kom je bij lutterade , lijkt het wel of je in de Bijlmer zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Ja, je stopt er met de IC en als je dan naar links kijkt zie je een weiland enzo bij Geleen Oost. Denk je dat je ergens in the middle of nowhere gestrand bent.![]()
Je moet ook niet langs Geleen oostquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Ja, je stopt er met de IC en als je dan naar links kijkt zie je een weiland enzo bij Geleen Oost. Denk je dat je ergens in the middle of nowhere gestrand bent.![]()
preciesquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Lindenheuvel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je moet ook niet langs Geleen oostLutterade is the place 2 b enzo
Dan zie je mijn dakkapel
![]()
was gewoon domquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja jij zo die deur tegen houden en roepen kom kom...
Wij denken wat is die voor grap aan het uithalen
Nou nee, ik was om 3 uur op het station voor de trein van ehm, 13.17 naar Heerlen, de Intercity. Die had echter een kwartier vertraging dus in totaal een half uur gewacht. Toen kwam opeens echter rond half twee de stoptrein van .27 en ik dacht dat dat wel de IC was dan. (aan de buitenkant zie je dat niet echt, tijdje geleden vanuit Den Haag naar Eindhoven geboemelt in een stoptrein ding wat als IC reedquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach stap je uit en loop je gewoon naar andere perron
o dan liep ik maandag langs je huisquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
andere kant van t spoor.. lindenheuvel doe ik niet aan
Heb ik ook gehad in Heerlen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou nee, ik was om 3 uur op het station voor de trein van ehm, 13.17 naar Heerlen, de Intercity. Die had echter een kwartier vertraging dus in totaal een half uur gewacht. Toen kwam opeens echter rond half twee de stoptrein van .27 en ik dacht dat dat wel de IC was dan. (aan de buitenkant zie je dat niet echt, tijdje geleden vanuit Den Haag naar Eindhoven geboemelt in een stoptrein ding wat als IC reed).
welke straat liep je dan door??quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o dan liep ik maandag langs je huis![]()
in die trein heb je ook internet , moet je wel je laptop bij hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad in Heerlen..
Superdruk op perron komt zo'n stoptrein aan doe als intercity rijd... boemvol natuurlijk.
Laatst hadden we wel tv in trein
halloquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Wiwi101 het volgende:
En van jeFok
Fok
Fok
![]()
Tja
la la ala !
'Avond![]()
komt nog welquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
in die trein heb je ook internet , moet je wel je laptop bij hebben
mjadie trein ben ik nog nooit tegengekomen
Naja, in Den Haag viel wel mee want dat was de laatste trein ofzo, niet echt druk. Wel een keer meegemaakt toen ik met school naar Maastricht ging de IC niet reed. Komt naar tien minuten zoals gewoonlijk de stoptrein aantuffen (1 stel), dat was proppen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad in Heerlen..
Superdruk op perron komt zo'n stoptrein aan doe als intercity rijd... boemvol natuurlijk.
Laatst hadden we wel tv in trein
Ja wij moesten ook staanquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, in Den Haag viel wel mee want dat was de laatste trein ofzo, niet echt druk. Wel een keer meegemaakt toen ik met school naar Maastricht ging de IC niet reed. Komt naar tien minuten zoals gewoonlijk de stoptrein aantuffen (1 stel), dat was proppen.![]()
aah.. dat moet je langs t spoor doenquote:
o toen ik naar Alkmaar gingquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wij moesten ook staan
oo dan ben je bijna bij TLKquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
aah.. dat moet je langs t spoor doendaar wandel ik vaak
dan kom je opeens uit vlak bij t stadion
en een weilandje waar afgelopen herfst 2 pony's stonden
![]()
waar? hoezo??quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga Zaterdag misschien m'n tv debuut maken
Getrainedquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met je lange jas aan en de politie achter je aan.
Vertel dan ook alles
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o toen ik naar Alkmaar ging
stopte de sneltrein in Eindhoven
en moesten we instappen in de vorige trein die al vol zat
maar toen rende iedereen over het spoor heen
*toen was het stuk eindhoven den bosch ook buiten gebruik
was tilburg ook op die dag , maar achterin waren 3 lege treinstellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je had toch ook toen je aankwam in Utrecht en niemand naar binnen of naar buiten kon door de drukte
En die mensen vloeken
Je moet doen waar je goed in bentquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent![]()
Genegeerd worden.![]()
Oeh bij de Tros ergens met een muziekprogramma.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
was tilburg ook op die dag , maar achterin waren 3 lege treinstellen
fortuna ja..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij het Fortuna stadion bedoel je he.
Heb je net zo'n lang pad afgelopen. ?
En? ga je het doen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh bij de Tros ergens met een muziekprogramma.
Ze wilden dat ik wat over m'n festival kwam vertellen enzo![]()
Stoerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh bij de Tros ergens met een muziekprogramma.
Ze wilden dat ik wat over m'n festival kwam vertellen enzo![]()
Mwah weet nog nietquote:
ja dan ben je bijna bij mijn huisquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
fortuna ja..
als dat pad door allemaal velden loopt wel ja..![]()
1041 ongeveerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef freiss het volgende:
Hoeveel posts zit je al vandaag TLK?
Gewoon doen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah weet nog niet
Als je opeens met je kop op tv bent dan kan het hard gaan met bezoekersaantallen. En ik vond de 4000 wel voldoende even komende jaren. Maar goe dik ben nog in dubio.
Neuh.. kom er alleen als t nog licht is.. en ik kom er ook nooit in me eentje..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dan ben je bijna bij mijn huis
Nooit leip dat pas daar ?
Ik zie wel vaker van die scooter junkie's langs gaan daar.
Slim !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Neuh.. kom er alleen als t nog licht is..
Hehe kunnen al die lieve Pub'jes mij op Tv zien! Niet kwijlen hè!quote:
ga je de 1313 halen? ja.quote:
O dan lopen er ook enge ventjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Neuh.. kom er alleen als t nog licht is.. en ik kom er ook nooit in me eentje..
O ik was op villa achterwerkquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Gabry het volgende:
Ik was eerst op FunX
Wat vertellen over underground deejay's mân![]()
Minder dan als t donker isquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
O dan lopen er ook enge ventjes
of dacht je dat die overdag niet werken
Je let niet erg op hequote:
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraatquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
O ik was op villa achterwerk
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leip pad echt waar daar
Geloof je directquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraat
Die ligt midden in lindenheuvelquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzo![]()
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat gepluktquote:
Nee alleen bosquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzo![]()
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die ligt midden in lindenheuvel
JIJ!?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat geplukt
En laatst heb k hem weer is gezien op het leidseplein!
wat een viezerik danquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat geplukt
En laatst heb k hem weer is gezien op het leidseplein!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraat
schrikdraad voor paardenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..geen idee wat t is
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die ligt midden in lindenheuvel
hek ofzo met shuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..geen idee wat t is
![]()
Ik zal um aan gaan klagen!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
die zijn zich doodgeschrokken
je bedoeld dat ding vlak achter t voetbalveld?
voetbalveld? electriciteits centrale? paard?quote:
SPEEDYquote:
JIJ!? Kinderlokkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal um aan gaan klagen!
De KInDerLokKkkkkKKRkEkEKekerrr! !!1 ! ! !! ! :! ! ;D:D:;d:D D:
En dat ontdek ik nu pas..![]()
VASNDquote:
okquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
welk voetbalveld?![]()
Ik maak wel foto's zaterdag ofzo.. ms dat je t dan herkent..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen Sex and the city weer op tv
Mooi !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja: Zonsondergang foto'swerdt weer eens tijd
Hakim wat? er zijn 1000en Turken die Hakim heten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hakim?!
Dat is een vrouwenprogrammaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen Sex and the city weer op tv
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef VASND het volgende:
[..]
voetbalveld? electriciteits centrale? paard?
ze gaan op alfabetquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hakim wat? er zijn 1000en Turken die Hakim heten.
En het biggetje is een marrokaan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hakim wat? er zijn 1000en Turken die Hakim heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |