Je let niet erg op hequote:
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraatquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
O ik was op villa achterwerk
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leip pad echt waar daar
Geloof je directquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraat
Die ligt midden in lindenheuvelquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzo![]()
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat gepluktquote:
Nee alleen bosquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ligt toch ook een of andere stroomcentrale ofzo![]()
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die ligt midden in lindenheuvel
JIJ!?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat geplukt
En laatst heb k hem weer is gezien op het leidseplein!
wat een viezerik danquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij was bij ons in Den Helder voor opnamens enzo toen werd ik van straat geplukt
En laatst heb k hem weer is gezien op het leidseplein!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vroegâh was ik bij Hakim van Sesamstraat
schrikdraad voor paardenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..geen idee wat t is
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die ligt midden in lindenheuvel
hek ofzo met shuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken een of ander ding tussen de weides met hoogspanning en hekken en rare dingen..geen idee wat t is
![]()
Ik zal um aan gaan klagen!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
die zijn zich doodgeschrokken
je bedoeld dat ding vlak achter t voetbalveld?
voetbalveld? electriciteits centrale? paard?quote:
SPEEDYquote:
JIJ!? Kinderlokkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal um aan gaan klagen!
De KInDerLokKkkkkKKRkEkEKekerrr! !!1 ! ! !! ! :! ! ;D:D:;d:D D:
En dat ontdek ik nu pas..![]()
VASNDquote:
okquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
welk voetbalveld?![]()
Ik maak wel foto's zaterdag ofzo.. ms dat je t dan herkent..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen Sex and the city weer op tv
Mooi !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja: Zonsondergang foto'swerdt weer eens tijd
Hakim wat? er zijn 1000en Turken die Hakim heten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hakim?!
Dat is een vrouwenprogrammaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen Sex and the city weer op tv
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef VASND het volgende:
[..]
voetbalveld? electriciteits centrale? paard?
ze gaan op alfabetquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hakim wat? er zijn 1000en Turken die Hakim heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |