Hype bier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Me vader heeft weer een nieuw kratje Jupiler voor me gekocht
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat al die turken hier zaten![]()
jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof me, in turkije zijn er nog veel meer
gek he
Watblief ?quote:
Maarja die spreken geen nederlands dus ik krijg dan geen termen als "wholla wat kijk jij ik klap je doot" naar me kop gesmetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof me, in turkije zijn er nog veel meer
gek he
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maarja die spreken geen nederlands dus ik krijg dan geen termen als "wholla wat kijk jij ik klap je doot" naar me kop gesmeten![]()
Gewoon een grote zak dadels meenemen dan hou je ze te vriendquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Daar lichten ze je opin het turks
Steken ze je neer en gaanze er met de zak dadels vandoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Gewoon een grote zak dadels meenemen dan hou je ze te vriend![]()
Dan schop ik z'n kameel neerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Steken ze je neer en gaanze er met de zak dadels vandoor
Alsof ik naar die kutmuziek ga luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vannacht in me dromen een engel geziennu bij radio bendeleider
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vannacht in me dromen een engel geziennu bij radio bendeleider
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positiefquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:30 schreef Timmiejj het volgende:
Had laatst een meisje over me gedroomd. "Niet verkeerd opvatten he!!" Afgelopen zaterdagavond wel een behoorlijke tijd met dr staan kussen..![]()
![]()
Ik heb hem wel geluisterdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Alsof ik naar die kutmuziek ga luisteren![]()
Ik had een keer gedroomd dat iemand m'n kamer binnen kwam en m'n burolamp kapot maakte en toen weer weg gingquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positief
okquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had een keer gedroomd dat iemand m'n kamer binnen kwam en m'n burolamp kapot maakte en toen weer weg gingserieus
ik snap nog steeds niet waar dat op slaat![]()
Ja maar ze wou niet de indruk geven dat ze me leuk vondquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe wou je in godsnaam verkeerd opvatten dat iemand over je droomt, dat is toch meestal alleen maar positief
subtiel van dr dan om je te zoenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja maar ze wou niet de indruk geven dat ze me leuk vond![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |