abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:09:50 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34209373
Even een vraagje:

Aanvankelijk van mn vader, of die een baan krijgt of niet gaan we naar Tsjechië of iets anders heen.

Als hij de baan niet krijgt gaan we gewoon naar Tsjechië, daar kennen we een jaarlijkse 3 week vakantie in Horni Plana ( Geile plaats ja )

Nu gaan we er even van uit dat hij de baan wel krijgt.
We bestaan uit een gezin van 5 personen. Mijn ouders, ik ( in de zomer 17.) en mijn 2 zusjes (15,licht autistisch. en 12)

Nou zoeken we een vakantiebestemming wat voor ons allen geschikt is. Het moet aan de volgende eisen voldoen:

- Ik moet er aansluiting kunnen vinden met Nederlandse/Engelse jongeren. bij voorkeur Nederlands.
- Je moet er goed kunnen uitgaan
- Mn ouders moeten er een stukje cultuur kunnen vinden.
- Er moet ook iets te zwemmen zijn.

Geld is geen probleem. Zijn er tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door Messenga op 18-01-2006 18:16:53 ]
pi_34209678
Binnen of buiten Europa?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34210163
't Grote voordeel aan nederlander zijn is dat elke toeristische plaats in europa tijdens vakanties overladen zit met soortgenoten.Daar moet je je dus geen zorgen over maken
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_34211245
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
Binnen of buiten Europa?
tsjechië... wat denk je zelf...???
pi_34211384
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef laika het volgende:

[..]

tsjechië... wat denk je zelf...???
quote:
Aanvankelijk van mn vader, of die een baan krijgt of niet gaan we naar Tsjechië of iets anders heen.
Wat snap je daar niet aan? "iets anders heen" kan namelijk binnen of buiten Europa zijn.
pi_34211529
oeps.. nja zoals ik het las ging ik er al een beetje van uit dat de vakantie naar tsjechië ging... dat 'iets anders' daar was ik overheen gelezen...
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:21:04 #7
108558 Messenga
pi_34211891
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
Binnen of buiten Europa?
Waarschijnlijk binnen.
pi_34211992
Kreta, Chersonissos

- Ik moet er aansluiting kunnen vinden met Nederlandse/Engelse jongeren. bij voorkeur Nederlands.
Zat Nederlanders.
Chersonissos heeft een zeer goed uitgaansleven met veel nederlandse tentjes.
Cultuur genoeg in Griekenland.
Er is zee. Tevens heeft ieder fatsoenlijk hotel wel een zwembad.
pi_34212319
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Messenga het volgende:
Even een vraagje:

Als hij de baan niet krijgt gaan we gewoon naar Tsjechië, daar kennen we een jaarlijkse 3 week vakantie in Horni Plana ( Geile plaats ja )

Nu gaan we er even van uit dat hij de baan wel krijgt.
We bestaan uit een gezin van 5 personen. Mijn ouders, ik ( in de zomer 17.) en mijn 2 zusjes (15,licht autistisch. en 12)

Nou zoeken we een vakantiebestemming wat voor ons allen geschikt is. Het moet aan de volgende eisen voldoen:

Geld is geen probleem. Zijn er tips?
New Orleans.
Wat ik niet begrijp: als je vader die baan dus wel krijgt, waarom gaan jullie dan niet gewoon alsn og naar Tjechie?
overigens hoor ik dat Polen in de zomer prachtig is, plus vele meren en oude steden.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:48:57 #10
108558 Messenga
pi_34219164
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Walrik het volgende:

[..]

New Orleans.
Wat ik niet begrijp: als je vader die baan dus wel krijgt, waarom gaan jullie dan niet gewoon alsn og naar Tjechie?
overigens hoor ik dat Polen in de zomer prachtig is, plus vele meren en oude steden.
Omdat we er al 3 keer heen zijn geweest, zelfde stekkie, we willen wat anders.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:49:06 #11
108558 Messenga
pi_34251797
Niemand ?
pi_34336024
Cyprus. Veel dronken Engelse hoeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34349367
Je wilt dus én oude gebouwen rotzooi én veel kunnen neuken?

Kreta.
pi_34355954
Frankrijk/Italie? Lago magore (ofzo) in Italie is wel leuk denk ik, zijn vast leuke campings en dr is genoeg NL publiek.
pi_34378517
Malta is ook leuk. Er wordt Engels gesproken en er zijn veel uitgaansplekken. Vooral in de omgeving van St. Julian. Als je zandstrand wilt, moet je wat beter zoeken waar je heen wilt, maar dat kan ook. Je ouders kunnen met bussen het hele eiland over, het is niet zo groot.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:50:43 #16
108558 Messenga
pi_34649652
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Je wilt dus én oude gebouwen rotzooi én veel kunnen neuken?

Kreta.
Daar richten we ons nu op. En niet alleen om het neuken Nou heb ik gezien dat er aardig wat plaatsen zijn op Kreta. Wat is nou ideaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')