Ga maar weer weg dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook
St. Tropez ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand nog leuke vakantiebestemmiingen voor in de zomer heen te gaan ?
Lekker weer strand of iets, uitgaan alles, en niet te duur![]()
Neequote:
nou tja.. valt best wel mee..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Is dat niet erg toeristisch ?
liever iets wat niet té toeristisch is
Venetië?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ms.. ík mag uitkiezen waar we heen gaan dit jaar vamme muttiquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef spenky het volgende:
daar ga ik trouwens in de zomer vakantie wel heen
egypte en turkije zijn tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
kom ook gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ms.. ík mag uitkiezen waar we heen gaan dit jaar vamme mutti![]()
![]()
![]()
Weten we en je kan weer een award winnen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook
venetie is niet tof middenin de zomerquote:
men beste vriendin komt uit kroatiequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
egypte en turkije zijn tof
voor niet te duur, wel mooi en lekker warm, gezellig en eigenlijk gewoon heel tof is Croatie
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
men beste vriendin komt uit kroatie![]()
Ja kroatie zouden we afgelopen zomervakantie heengaan maar dat ging toen helaas niet door, vader van vriend van me overledenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
voor niet te duur, wel mooi en lekker warm, gezellig en eigenlijk gewoon heel tof is Croatie
turkenlandquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
Lauraine ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
men beste vriendin komt uit kroatie![]()
turken in kroatie? ik heb er geen gezien hoorquote:
Wel waar :/quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Lauraine is niet men beste dinnetje hoor![]()
pauperquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
neevolgens mij is ze boos op me trouwens
![]()
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin isquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
neevolgens mij is ze boos op me trouwens
![]()
beste..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin is![]()
Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef saaw het volgende:
[..]
turken in kroatie? ik heb er geen gezien hoor
tis daar echt supermooi, heel chill weer, aardige mensen, alles is goedkoop, lekker eten, heel mooi klimmen en snorkelen, mooie stranden, leuke campings, leuk uitgaan
daar gaat t helemaal niet overquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat wil je als je zegt dat ze geen goeie vriendin is![]()
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op woensdag 18 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
Je vind Turkije tof
sjiek nummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
eeeeven aan m'n moeeder vragenlalala
het is niet tof in turlkenlandquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef saaw het volgende:
[..]
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken ja![]()
wat is je punt?
Misschien dacht hij dat al die turken hier zatenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef saaw het volgende:
[..]
en in turkije zijn inderdaad een hoop turken ja![]()
wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |