ja dat is toch niet de meest handige manier om aan te geven dat je iemand niet leuk vindquote:
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is toch niet de meest handige manier om aan te geven dat je iemand niet leuk vind
misschien ook wel hoor, dan doe ik het gewoon al jaren fout
zoenen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
zullen wij ook dan maar een keer gaan zoenen![]()
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?
Subtiel boven op die gene vallen vanaf de klimwand?
tot straksquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar ik ben ff weg
tot straks lieve kinders![]()
![]()
Zo heeft iedereen zijn tactiek !quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hoe laat jij merken dat je iemand leuk vind?
Subtiel boven op die gene vallen vanaf de klimwand?
totzoooquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar ik ben ff weg
tot straks lieve kinders![]()
![]()
Ze blijven weggaan en binnenkomen hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben weer terug van mijn werk.
Ik laat het sowieso niet merken, ze moeten maar een beetje moeite doen om me te begrijpenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
ik ben gek genoeg alleen geloof ik een beetje de enige die dat subtiel vindt![]()
![]()
vertel !quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:00 schreef hallo_mensen het volgende:
GODVERDOMMESU TIEFUS STAD _&"#_"$R#![]()
![]()
rij eens bij jou richting geleen langs de mercedes dealer.quote:
filequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
rij eens bij jou richting geleen langs de mercedes dealer.
wedje maken dat je pas over n half uur terug bent
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en staat er zon helmjosti met n rode lamp te dansen
in het midden van t kruispunt
Sittardquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Eix het volgende:
Is de weg weer opgebroken?Sittard is vreselijk, ik sta nu al elke morgen met de fiets in de file.
Stoplicht: Groen.heel even later: Rood.
en daar sta je dan.
![]()
en een verkeersregelaar met een RODE lampquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Eix het volgende:
Is de weg weer opgebroken?Sittard is vreselijk, ik sta nu al elke morgen met de fiets in de file.
Stoplicht: Groen.heel even later: Rood.
en daar sta je dan.
![]()
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.quote:
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.
Met jou achter het stuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en een verkeersregelaar met een RODE lampstaat te zwaaien dat je door moet
is de rijksweg veranderd dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Geleen is helemaal erg, gelukkig dat die rijksweg ernaartoe nu eindelijk een beetje fatsoenlijk is geworden.
Gezellig onder die steenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
is de rijksweg veranderd dan?Ik hoop wel dat die randweg nog ff duurt.. kheb nog geen zin in allemaal auto's achter men huis
![]()
gaat naar Sittard toe allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaal
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben jij niet geboren in Sittard
en dus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dit alles speelde zich af vanaf Foroxity tot Garage Smeets
De kant van Geleen dus
wij hebben kermisquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Geleen heeft alleen leuke evenementen en die verdwijnen binnen kort ook allemaal
ontzéttendquote:
Bij de bios komt nu een brug.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
is de rijksweg veranderd dan?Ik hoop wel dat die randweg nog ff duurt.. kheb nog geen zin in allemaal auto's achter men huis
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij de bios komt nu een brug.
Vanaf Foroxity daar onder het spoor door, daar hebben ze nu zo'n mooie weg enzo. Overigens staat het verkeer in Sittard helemaal vast bij het eerste beste ongeluk in de spits. Tijdje geleden was heel Sittard-Geleen ontregeld toen er een bus op een van de hoofdkruispunten net buiten de stad in de fik vloog.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
kermis gaat ook naar Sittard toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
en dus?![]()
[..]
wij hebben kermis![]()
[..]
ontzéttend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |