Jaja, zo even tussen het inpakken en slopen van kasten doorquote:
Bukgeit is altijd scherp! +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef bukgeit het volgende:
Queensryche
quote:@#$%^ wordt geboren op 24 oktober 19.. in Amstelveen. Haar vader is piloot bij de KLM en haar moeder lerares en ze komen oorspronkelijk uit Drente. Het gezin bestaat verder uit twee broers en een zusje.
In het gezin is muziek luisteren en maken erg belangrijk; de muur tussen garage en woonkamer wordt op een gegeven moment weggebroken en de garage omgebouwd tot een speel- en muziekkamer Er is zelfs een dansvloer omdat @#$%^ ouders zo van dansen houden. Er staat een bandrecorder en de kleine @#$%^ kan zelf de band verwisselen zodat ze weer anderhalf uur muziek kan luisteren. In 1963 gaat de 5 jaar oude @#$%^ op muziekles bij mevrouw Zwart. Zingen vindt ze heerlijk; er zijn zelfs periodes dat ze niet spreekt met haar moeder, maar zingt.
In 1971 neemt ze, nadat ze is afgewezen bij de muziekschool in Amstelveen, privé-zangles bij Elisabeth Ooms. Ondanks protesten van haar zangpedagoge zingt ze tijdens de middelbare schooltijd in verschillende bandjes van haar broers en treedt ze op met een pianist in cafés.
Haha, ik haal de quote weg en dan voor morgen maar laten staan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef bukgeit het volgende:
Het is al weg, zeiksnor.
Ok!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Haha, ik haal de quote weg en dan voor morgen maar laten staan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef bukgeit het volgende:
Zal ik een foto van Death Cab For Cutie plaatsen en vragen wie het zijn?
Ah, toe!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef bukgeit het volgende:
Zal ik een foto van Death Cab For Cutie plaatsen en vragen wie het zijn?
Ja, tis een beetje een zooitje gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bedankt voor het weghalen van die Quote. Tof
Dat ga ik nooit radenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef bukgeit het volgende:
Nog snel even een andere vraag: hoe heet de tweede CD (uit 1998) van Neuk!
Dat klopt. doe maar vast een nieuwe vraagquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg goedemorgen én ik zeg dat het 2e album van Neuk! 'Tot De Schijt Ons Doodt' heet...
[afbeelding]
Da´s wel correct, ja. Maar ja, z´n zoon is dus ook bezig en da´s helaas de vraag....quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef cafca het volgende:
Dan is zijn vader vast de schrijver van the Ballad of the Sulphate Strangler
Geen idee hoe de zoon heet...
Uit welk nummer?quote:Scrambled eggs
Oh baby you've got lovely legs...
Het lijkt helemaal niet op Ian Dury´s werk. Beetje dromerig met zwevende gitaar- en pianodetails met redelijk beschaafde zang (in vergelijking met Pa). Wel aardig, geen topper in z'n soort. Vind ik dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef cafca het volgende:
Belsen kent hem wel. Is het wat?
Ik ken hem alles bij naam en als zoon van... 't Is wel een Plato-artiestje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het lijkt helemaal niet op Ian Dury´s werk. Beetje dromerig met zwevende gitaar- en pianodetails met redelijk beschaafde zang (in vergelijking met Pa). Wel aardig, geen topper in z'n soort. Vind ik dan.
.... en ongetwijfeld een populair slachtoffer voor poptrivia's!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken hem alles bij naam en als zoon van... 't Is wel een Plato-artiestje.
Yesterday van The Beatles hequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef belsen het volgende:
De tekst die ik plaatste was de oorspronkelijke (demo)tekst van een klassieker.
MadMaster +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg goedemorgen én ik zeg dat het 2e album van Neuk! 'Tot De Schijt Ons Doodt' heet...
[afbeelding]
Ik moet wel bekennen dat ik deze vraag zelf een keer gesteld heb, anderhalf jaar geleden ofzo.quote:
En toch krijg je een punt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik deze vraag zelf een keer gesteld heb, anderhalf jaar geleden ofzo.
quote:According to "Riders on the Storm" John Densmore's biography of the Door's, Jim Morrison came up with "Mr. Mojo Risin" on his own and while looking at his written lyrics realized they were an anagram of his name...
quote:According to an interview at Shea Stadium with Jim Morrison's widow, "Mr Mojo Risin" was conceived by her. While waiting in the car for him to come out of a store, she jotted down his name on a piece of paper, rearranged the letters, and came up with "Mr Mojo Risin."
Zegt u het maar...quote:Jim began to play around with one of his friends kids toys,one of which was a small metal chalk-board type thing with the little plastic magnetic letters and numbers. He spelled out his name and began to move them about and just kinda stumbled upon the whole thing....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:41 schreef schaap001 het volgende:
Silver Jews - Tanglewood Numbers (mooi inderdaad: mogen we 't een comeback noemen?)
Bijna goed, maar net te laatquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Jij bent toch zo weg van The Silver Jews - Tangled Numbers ofzo heet die
Ehh.. ken ik niet... ? Die is 't niet dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef lubje25 het volgende:
alexi lallas? Na gestopt te zijn met sporten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef bigshadow het volgende:
axel rose lijkt me?
Dat was die voetballer/ muzikant uit de VS van een aantal jaar geleden(1994)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ehh.. ken ik niet... ? Die is 't niet dus...
Welke band heeft deze keer de eer?quote:(Novum) - De Amerikaanse bandspeelt een gastrol in de animatieserie 'The Simpsons'. Volgens muzieksite NME is de band in één aflevering te zien en te horen. Ook zangeres Mandy Moore en acteur Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelt in de actieserie '24', hebben een rolletje in de serie weten te bemachtigen.
Oh, hij! Ja, daar heeft ie wel wat van weg, ja. Haha!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat was die voetballer/ muzikant uit de VS van een aantal jaar geleden(1994)
Das snelquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef schaap001 het volgende:
White Stripes toch?
Schaap001 +1quote:White Stripes in 'The Simpsons'
(Novum) - De Amerikaanse band White Stripes speelt een gastrol in de animatieserie 'The Simpsons'. Volgens muzieksite NME is de band, bestaande uit Jack en Meg White, in één aflevering te zien en te horen. Ook zangeres Mandy Moore en acteur Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelt in de actieserie '24', hebben een rolletje in de serie weten te bemachtigen.
... ook snel, haha!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef bartrid het volgende:
Peter Steele
Fallout kende ik niet maar daar schijnt ie ook in gespeeld te hebben. Carnivore is natuurlijk goed (jesus hitler adolf christ, is this the second coming or the 4th reichquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef lubje25 het volgende:
Fallout and Carnivore?
yep hij was niet alleen de zanger. Het was zijn project.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dat is toch de zanger van the nightcrawlers?
Ontleden niet echt, vaak is het een kwestie van "ineens zien"quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Van U2 ken ik al dit soort afkortingen wel, voor de rest is dit voor mij een compleet raadsel.
Er was laatst iemand hier die wist hoe je dit soort cryptogrammen kan ontleden, ik meen Peaceman.
Is er een tipje van de sluiter op te lichten?
Volgens mij had hij een manier om ze op te zoeken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Van U2 ken ik al dit soort afkortingen wel, voor de rest is dit voor mij een compleet raadsel.
Er was laatst iemand hier die wist hoe je dit soort cryptogrammen kan ontleden, ik meen Peaceman.
Is er een tipje van de sluiter op te lichten?
Díe had ik waarschijnlijk wél herkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
It's too late... Carol King's Tapestry... past niet met andere titels.
dan denk ik gelijk Cut Your Hair (CYH) van Pavement, maar of de rest klopt... geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle genoemde suggesties zijn fout trouwens. Belangrijke titel: nummer 1.
Klopt, maar ja dan doe je natuurlijk niet meer mee voor de punten, bovendien was dat toen die keer misschien wel gewoon geluk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een manier om ze op te zoeken...
ik ook niet, voor alsnog...quote:Ik heb echter ook geen idee ...
Yep, sorry Berkery maar ik zocht de titel van band en album...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
Clap Your Hands say Yeah! - S/T?
Zou kunnen, maar er is mogelijke reden die meer gericht is op Gorki-nieuws van deze week en die wil ik horen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef ranja het volgende:
Ze hebben de rekening niet betaald aan de provider...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef ranja het volgende:
Ze hebben de rekening niet betaald aan de provider...
Dat komt in de buurt... al was het niet te downloaden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef cafca het volgende:
Hij is overbelast omdat er iets te downloaden viel?
Er is iets specifieks aan... ook dit is in de buurt, maar nog niet precies genoeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef bukgeit het volgende:
De nieuwe CD heeft voor een enorme vlucht aan site-bezoekers gezorgd?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef ranja het volgende:
Er staan blootfoto's van de vriendinnen van de bandleden op?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef bukgeit het volgende:
Dus blote mensenpiemelplaatjes?
ook close, maar het is net iets specifieker...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef ranja het volgende:
blote groupies/fans?
Nu heb je toch andere Belgen voor ogen, denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef ranja het volgende:
ik ken de nieuwe single niet
blote kinderen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
joeri is nieuwe single dus foto van een hoer
Nee, maar je bent weer wat warmer..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef bukgeit het volgende:
De single werd massaal (en illegaal) gedownload door fans?
Oke, maar dat close had geen betrekking op de foto´squote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
DAAROM denken we dat, peaceman..
Ik ga dit maar goedrekenen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
een downloadbare videoclip met blote mensen?
volgens mij is de vraag waardoor die bandwith ge-exceed werd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef bukgeit het volgende:
En het is niet zoiets als: bandwith exceeded?
Waarschijnlijk komt het hier wel door, aangezien dit nieuws gisteren bekend was... Misschien zelfs wel eerder.. dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef bukgeit het volgende:
Gisteren nog geprobeerd op de site te komen en toen lukte het ook niet.
ja, er staat een link op de site van studio brussel direct naar de site van Gorki, maar die doet het dus nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef lubje25 het volgende:
Stond er dan een filmpje met bloot op de site?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Massive Attack had ook eens zo'n striptease-videoclip, volgens mij ook 2 versies. MTV vergiste zich eens, toen kwam 's morgens om half 9 ofzo de ongekuiste versie. Was wel gelijk wakker
Ah! Had de hele hint niet gelezen, maar het kapsel kwam wel aardig met dat van MF overeen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:09 schreef MadMaster het volgende:
Marianne F. tourt nog steeds...
wel een nieuw plaatje....quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Is er wellicht een hint voorhande?
Ranja kennende kan je dan eerst nog wel wat voor jezelf gaan doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Charmian het volgende:
Nee, ze komt me zelfs niet bekend voor dus ik ga vol spanning wachten op de rebus.
Dat geeft niet, ik moet nog eten, ff lekker een tijdje onder de douche staan, nieuws kijken, post doornemen. Dus ik zit m'n tijd wel uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ranja kennende kan je dan eerst nog wel wat voor jezelf gaan doen![]()
Is al genoemd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Marianne Faithfull?
Die is toch niet 59.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Sam Brown
En dan te bedenken dat ik wel gekeken heb in dat topic de afgelopen dagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dan franser, Annie Philippe
peaceman +1
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
Paul McCartney?
quote:Paul McCartney, saved my life
And if Paul McCartney, saved your life
Or got you back with your ex-wife
Sing Paul McCartney, Paul McCartney, it’s alright.
Stel je een vraag of......quote:
Shit, te simpel dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Cure - Lullaby?
Ik wist m door het woordje spiderman... kenmerkend voor dat liedje in mijn beleving dan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Shit, te simpel dus.
Peaceman +1
Ik heb 'm maar opgezocht. Hoe ken jij zo'n vogel nou?quote:
Gewoon zoeken met de naam van de foto bij Google Images. Allmusic is wat dat aangaat niet Google-proof.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ik heb toevallig, op de gok dat wel, een cd van hem uit een 4 voor 10 bak gepakt bij de music store... staan ook in Laatst gekochte CD/DVD enz.. topic.
Nog niet geluisterd trouwens...
En hoe zoek je dat in vredesnaam op?
Verrek... idd, nooit geweten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gewoon zoeken met de naam van de foto bij Google Images. Allmusic is wat dat aangaat niet Google-proof.
Ja, bedankt, en jij ook een fijne dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:12 schreef belsen het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel DXCIX
Voor straks alvast en voor nu een fijne dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |