Da´s wel correct, ja. Maar ja, z´n zoon is dus ook bezig en da´s helaas de vraag....quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef cafca het volgende:
Dan is zijn vader vast de schrijver van the Ballad of the Sulphate Strangler
Geen idee hoe de zoon heet...
Uit welk nummer?quote:Scrambled eggs
Oh baby you've got lovely legs...
Het lijkt helemaal niet op Ian Dury´s werk. Beetje dromerig met zwevende gitaar- en pianodetails met redelijk beschaafde zang (in vergelijking met Pa). Wel aardig, geen topper in z'n soort. Vind ik dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef cafca het volgende:
Belsen kent hem wel. Is het wat?
Ik ken hem alles bij naam en als zoon van... 't Is wel een Plato-artiestje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het lijkt helemaal niet op Ian Dury´s werk. Beetje dromerig met zwevende gitaar- en pianodetails met redelijk beschaafde zang (in vergelijking met Pa). Wel aardig, geen topper in z'n soort. Vind ik dan.
.... en ongetwijfeld een populair slachtoffer voor poptrivia's!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken hem alles bij naam en als zoon van... 't Is wel een Plato-artiestje.
Yesterday van The Beatles hequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef belsen het volgende:
De tekst die ik plaatste was de oorspronkelijke (demo)tekst van een klassieker.
MadMaster +1quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg goedemorgen én ik zeg dat het 2e album van Neuk! 'Tot De Schijt Ons Doodt' heet...
[afbeelding]
Ik moet wel bekennen dat ik deze vraag zelf een keer gesteld heb, anderhalf jaar geleden ofzo.quote:
En toch krijg je een punt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik deze vraag zelf een keer gesteld heb, anderhalf jaar geleden ofzo.
quote:According to "Riders on the Storm" John Densmore's biography of the Door's, Jim Morrison came up with "Mr. Mojo Risin" on his own and while looking at his written lyrics realized they were an anagram of his name...
quote:According to an interview at Shea Stadium with Jim Morrison's widow, "Mr Mojo Risin" was conceived by her. While waiting in the car for him to come out of a store, she jotted down his name on a piece of paper, rearranged the letters, and came up with "Mr Mojo Risin."
Zegt u het maar...quote:Jim began to play around with one of his friends kids toys,one of which was a small metal chalk-board type thing with the little plastic magnetic letters and numbers. He spelled out his name and began to move them about and just kinda stumbled upon the whole thing....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:41 schreef schaap001 het volgende:
Silver Jews - Tanglewood Numbers (mooi inderdaad: mogen we 't een comeback noemen?)
Bijna goed, maar net te laatquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Jij bent toch zo weg van The Silver Jews - Tangled Numbers ofzo heet die
Ehh.. ken ik niet... ? Die is 't niet dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef lubje25 het volgende:
alexi lallas? Na gestopt te zijn met sporten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef bigshadow het volgende:
axel rose lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |