Dat was die voetballer/ muzikant uit de VS van een aantal jaar geleden(1994)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ehh.. ken ik niet... ? Die is 't niet dus...
Welke band heeft deze keer de eer?quote:(Novum) - De Amerikaanse bandspeelt een gastrol in de animatieserie 'The Simpsons'. Volgens muzieksite NME is de band in één aflevering te zien en te horen. Ook zangeres Mandy Moore en acteur Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelt in de actieserie '24', hebben een rolletje in de serie weten te bemachtigen.
Oh, hij! Ja, daar heeft ie wel wat van weg, ja. Haha!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat was die voetballer/ muzikant uit de VS van een aantal jaar geleden(1994)
Das snelquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef schaap001 het volgende:
White Stripes toch?
Schaap001 +1quote:White Stripes in 'The Simpsons'
(Novum) - De Amerikaanse band White Stripes speelt een gastrol in de animatieserie 'The Simpsons'. Volgens muzieksite NME is de band, bestaande uit Jack en Meg White, in één aflevering te zien en te horen. Ook zangeres Mandy Moore en acteur Kiefer Sutherland, die Jack Bauer speelt in de actieserie '24', hebben een rolletje in de serie weten te bemachtigen.
... ook snel, haha!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef bartrid het volgende:
Peter Steele
Fallout kende ik niet maar daar schijnt ie ook in gespeeld te hebben. Carnivore is natuurlijk goed (jesus hitler adolf christ, is this the second coming or the 4th reichquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef lubje25 het volgende:
Fallout and Carnivore?
yep hij was niet alleen de zanger. Het was zijn project.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dat is toch de zanger van the nightcrawlers?
Ontleden niet echt, vaak is het een kwestie van "ineens zien"quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Van U2 ken ik al dit soort afkortingen wel, voor de rest is dit voor mij een compleet raadsel.
Er was laatst iemand hier die wist hoe je dit soort cryptogrammen kan ontleden, ik meen Peaceman.
Is er een tipje van de sluiter op te lichten?
Volgens mij had hij een manier om ze op te zoeken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Van U2 ken ik al dit soort afkortingen wel, voor de rest is dit voor mij een compleet raadsel.
Er was laatst iemand hier die wist hoe je dit soort cryptogrammen kan ontleden, ik meen Peaceman.
Is er een tipje van de sluiter op te lichten?
Díe had ik waarschijnlijk wél herkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
It's too late... Carol King's Tapestry... past niet met andere titels.
dan denk ik gelijk Cut Your Hair (CYH) van Pavement, maar of de rest klopt... geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle genoemde suggesties zijn fout trouwens. Belangrijke titel: nummer 1.
Klopt, maar ja dan doe je natuurlijk niet meer mee voor de punten, bovendien was dat toen die keer misschien wel gewoon geluk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een manier om ze op te zoeken...
ik ook niet, voor alsnog...quote:Ik heb echter ook geen idee ...
Yep, sorry Berkery maar ik zocht de titel van band en album...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
Clap Your Hands say Yeah! - S/T?
Zou kunnen, maar er is mogelijke reden die meer gericht is op Gorki-nieuws van deze week en die wil ik horen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef ranja het volgende:
Ze hebben de rekening niet betaald aan de provider...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef ranja het volgende:
Ze hebben de rekening niet betaald aan de provider...
Dat komt in de buurt... al was het niet te downloaden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef cafca het volgende:
Hij is overbelast omdat er iets te downloaden viel?
Er is iets specifieks aan... ook dit is in de buurt, maar nog niet precies genoeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef bukgeit het volgende:
De nieuwe CD heeft voor een enorme vlucht aan site-bezoekers gezorgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |