Daar waren we.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef NJ het volgende:
Wat betreft het werk dat je in de OP gestoken hebt, hulde. Daar mogen heel veel users hier een voorbeeld aan nemen, maar het topic zelf is een uitgekauwd onderwerp.
En hier zou ik ook nog graag een reactie op zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef NJ het volgende:
En gaan smijten met 'racisten' in een ander forum als de discussie hier nog loopt is al helemaal niet iets waarmee je jezelf helpt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef NJ het volgende:
Wat betreft het werk dat je in de OP gestoken hebt, hulde. Daar mogen heel veel users hier een voorbeeld aan nemen, maar het topic zelf is een uitgekauwd onderwerp.
Waar was dat dan ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef NJ het volgende:
[..]
En hier zou ik ook nog graag een reactie op zien.
Idd, sorry... maar ik denk dat jullie niet beseffen hoeveel tijd ik erin heb gestoken...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef NJ het volgende:
[..]
En hier zou ik ook nog graag een reactie op zien.
Wil je eens kappen met dat steeds zeuren en zeveren... ik weet het nou wel.quote:
Als íéts me niet intereseerd is het wel het aantal posts dat ik heb, in tegenstelling tot jij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wil je eens kappen met dat steeds zeuren en zeveren... ik weet het nou wel.
Dit lijkt meer op postcount opkrikken.
Bron?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Als íéts me niet intereseerd is het wel het aantal posts dat ik heb, in tegenstelling tot jij.
Ik zie je vaak genoeg zeggen, hahaah jij moet je bek dicht houden want jij hebt maar [insert getal] posts![]()
Dat geldt natuurlijk ook een beetje voor jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wil je eens kappen met dat steeds zeuren en zeveren... ik weet het nou wel.
Dit lijkt meer op postcount opkrikken.
Nouja dat "vaak" is overdreven maar ik kom het zo hier en daar wel tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Bron?
Ik heb idd weleens gezegd dat iemands postcount niet tegenover zijn registreer datum staat. Maar 'Vaak'?
Nouja, oké.... het was te proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook een beetje voor jou. Nogmaals, echt hulde hulde hulde dat je die tijd in je topic gestoken hebt. Een mooie OP + een origineel onderwerp is doorgaans bijna een garantie voor een succesvol topic. Als je ONZ de laatste tijd een beetje gevolgd hebt, had je kunnen merken dat er echt een overload was aan Maikuuul-adoreer-topics. Dát is het antwoord. Ik begrijp je teleurstelling over het slotje, absoluut, maar lees ook onze argumenten. Deze hype is al ruim 2 maanden bezig, het is nu wel eens leuk geweest. En sorry dat jouw werk daar nu de dupe van is, hoewel we de laatste 2 weken redelijk preventief Maikuuul-topics ruimen
.
Je bent gewoon verlegen. Schattebout.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Het was geen verjaardagstopic voor mij, het was een zielige poging van iDex grappig te zijn en mij uit te lachen. Hence the Geqxon.rar.
Ik was een paar maanden geleden al jarig
dus je bent nog lang niet jarig zo te horenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Het was geen verjaardagstopic voor mij, het was een zielige poging van iDex grappig te zijn en mij uit te lachen. Hence the Geqxon.rar.
Ik was een paar maanden geleden al jarig
In een sla-topic?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:18 schreef Stofje het volgende:
Ik was net aan het inzingen.
Goftedomme!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:17 schreef Snakey het volgende:
Daar was NJ dan weer net op tijd bij.
Hetzelfde spul als ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
Wat heb je gesnoven Stofje?
Met Stofje weet je het maar nooit.quote:
Doe maar niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef What het volgende:
[..]
Hetzelfde spul als ik.
Lets open another topic.
quote:
Ik was net te laat maar ik zag iets met Danny en een hond...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:49 schreef MUUS het volgende:
Was yvonne stout? Wat stond er, wat stond er, wat stond er?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Dos37 het volgende:
De Beste Cabaratier van NL
wanneer krijg ik mijn kleurtje
In die van Stofje wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef 2609 het volgende:
zo een slecht topic was het helemaal niet in mijn ogen
Lookin' forward to itquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef 2609 het volgende:
oke wacht maar totdat ik mod ben ga ik ook al jullie topics sluiten![]()
![]()
heb je daar ook bewijs van want dan stop ik met posten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Stofje het volgende:
Daar zit geen vast aantal aan, maar ik denk dat jij sowieso in de buurt zit van een algehele ban.
maar ik wil geen ban!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
Nee, heb ik geen bewijs van, ga gewoon door joh, is toch leuk!
dit mag toch niet !?quote:
Het was om te beginnen al een matig topic wat werd opengelaten om te kijken of het nog wat zou worden. Vervolgens vervalt het topic in SC / MSN gesprek wat gewoon niet toegestaan is in ONZ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Applause voor jezelf Snakey...dat je hem pas na zoveel posts op slot gooit omdat het SC zou zijn... terwijl het al sinds maandag loopt en er op maandag net zoveel SC wordt geroepen als vanochtend...
GAAP...
Typerend voor het MOD-gedrag in sommige subforum...
Onzin, ik probeer me er niet vanaf te maken of eruit te lullen. Je topic is SC geworden, slotje dus. De topics die je aandraagt zijn geen pareltjes, maar topics die al twee dagen aan het wegzakken zijn of waar nog wel (enigzins) potentie in zit hoeven niet direct op slot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Fantastische verklaring weer..je maakt je d'r geweldig vanaf... en lult je d'r weer goed uit...
Nee maar topics zoals dit...
Welke user verdient het om te sterven?
Stofje fantopic!!!
Ey Maikuul
Nou dat zijn de beste hoor... geweldig!
of alle HAPPY BIRTHDAY topics voor elke user apart...geweldig... en ze blijven gewoon open...
maar ja, dat voorrecht hebben de modgeile users.
Ik zat hier rustig een berichtje te typen over die site in Fb, error, geen rechten om in te voeren..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ikke, zei de gek.![]()
Dat had je wel aan de edits kunnen zien trouwens.![]()
Iets te laat inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zat hier rustig een berichtje te typen over die site in Fb, error, geen rechten om in te voeren..
Ow kut, iets te laat met vragen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef 2609 het volgende:
hey wat is een ochtendslotje betekent dat dat ie alleen in de ochtend gesloten is?
Nachtbagger / SC krijgt een ochtendslotje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef 2609 het volgende:
hey wat is een ochtendslotje betekent dat dat ie alleen in de ochtend gesloten is?
Het was gewoon een kuttopic wat misschien eerder op slot had gemoeten. Ik heb toen je het opende in eerste instantie besloten het even te laten lopen, vervolgens ben ik het topic vergeten of heb ik het niet meer gezien, vanmorgen wordt het geschopt, het is SC bagger ---> slotje.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef 2609 het volgende:
Er wordt vaker een topic gesloten van mij...sommige terecht en sommige in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was gewoon een kuttopic wat misschien eerder op slot had gemoeten. Ik heb toen je het opende in eerste instantie besloten het even te laten lopen, vervolgens ben ik het topic vergeten of heb ik het niet meer gezien, vanmorgen wordt het geschopt, het is SC bagger ---> slotje.
Wat is daar nou zo moeilijk aan? Of zit je nu alleen maar door te drammen en te janken omdat JOUW topic gesloten is?
Je kán natuurlijk ook zelf nadenkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er wordt vaker een topic gesloten van mij...sommige terecht en sommige in mijn ogen niet.
Ik zeg alleen dat er geen duidelijkheid is... een wacht nu op de reactie van Stofje..die mij betitelde als zwak...omdat ik andere topics als argument aan haal..terwijl een andere mod me net zei dat ik dat juist wel moet doen... waardoor maar weer duidelijker wordt dat ik door de bomen soms het bos niet meer zie.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
Dat is het verhaal achter vrijwel elk topic. Er zitten nu maar liefst 5 mods op ONZ, maar alle 5 hebben we heel stiekem nog een sociaal leven. Dus komt het wel eens voor dat er een topic doorheen schiet. De voorbeelden die jij aanhaalt, zoals het Stofje-fantopic, tja... Die zakt snel genoeg weg. Die is in dit geval niet op slot gegaan, maar in 9 van de 10 gevallen worden die direct gesloten. Ik heb de laatste 2 maanden zeker 20 naamtopics gehad, waarvan er hooguit 2 open zijn gebleven.
Bij Skaai.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Waar is Bupa's mooie blauwe kleur gebleven?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij Skaai.
Die neemt per direct ONZ over van mij...
Machtsmisbruikquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:47 schreef Skaai het volgende:
Zo etterige kutkoters, wie moet er een dreun?
http://frontpage.fok.nl/crew/77924quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:47 schreef Skaai het volgende:
Zo etterige kutkoters, wie moet er een dreun?
Het is dat je blauw bent, anders had die note je heel netjes gestaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Machtsmisbruuik
*wijst met vingertje*
Geweldige notequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is dat je blauw bent, anders had die note je heel netjes gestaan
OohbabyyeahbabygiveittomebabyMartinibabyquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
OohbabyyeahbabygiveittomebabyMartinibaby
jij doet mooi meequote:
Die is zwartquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar is Bupa als je 'm nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Genoeg geslowchat!
Alle posts na mijn reactie worden gewoon meteen gedeletet.
Maar niet door mij.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een power die Bupa hier had.
Das woar, Dos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:05 schreef Dos37 het volgende:
Bupatih wat dooj toch aal hej zat had.
Strak plan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Zwansen het volgende:
Nu ga ik maar solliciteren voor mod van [OUD] ofzo.
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Stofje het volgende:
Ha!
* Stofje kortstzittende mod af is.
goed hequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De mod verwijt de user dat 'ie zwart is?![]()
Het is een complot!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef iamredleader het volgende:
En nu? Skaai is weer zwart, maar Bupa ook nog steeds?
tis digitaal gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een complot!
Schopje TRU!
get in linequote:
Hahahaquote:
Het was een grapje..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hahaha!!!
* Bupatih kijkt naar eigen kleurtje!Oh...Ik ben dus nog steeds zwart!
Het liep toch goed; er werd alleen maar ontopic gereageerd en niemand gekwetstquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Stofje het volgende:
Geen uitleg, geen leuke OP, geen prikkeling tot een leuk meedoetopic. Het is te karig. Bupa vroeg dan ook terecht: "Wat nu?". Geen antwoord op gegeven, dan maar dicht. Lukraak etenswaar noemen, mja, mwoa.
Da's geen argumentquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het liep toch goed; er werd alleen maar ontopic gereageerd en niemand gekwetst
Als je die van hem weer opent; moet je die van mij toch zelfs Sticky maken om het een beetje goed te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef BB_Koning het volgende:
Klikken op blauw woord na inloggen/bericht plaatsen
Mijn topic hier in onzin is gesloten. Ik vond het onderwerp enigszins onzinnig, want wie denkt daar nou over na, maar nee, stofje was van mening dat het een serieus onderwerp was. Denk je nou echt dat dit mij serieus bezighoudt? Het feit dat je me doorverwijst naar FB geeft wel aan dat je het idee hebt dat ik serieus was.
Bij deze het verzoek de topic weer te openen, ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van anderen met klikken tijdens het wachten.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef BB_Koning het volgende:
Klikken op blauw woord na inloggen/bericht plaatsen
Mijn topic hier in onzin is gesloten. Ik vond het onderwerp enigszins onzinnig, want wie denkt daar nou over na, maar nee, stofje was van mening dat het een serieus onderwerp was. Denk je nou echt dat dit mij serieus bezighoudt? Het feit dat je me doorverwijst naar FB geeft wel aan dat je het idee hebt dat ik serieus was.
Bij deze het verzoek de topic weer te openen, ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van anderen met klikken tijdens het wachten.![]()
Sluitpost om 17:10. Waar staat dat ik het serieus vind? Er staat, vrij vertaald: "Als je het serieus meent, probeer het in FB, als je het een wonder vind, probeer het in TRU, maar in deze hoedanigheid is het bagger, dus gaat ie dicht". Vrij vertaald he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
TRU? FB? Geen idee, maar niet ONZ.
Er staat toch niet dat het beledigend zou kunnen zijn voor [desbetreffende user]? Er staat: Probeer het in PTA, met een [ONZ]-tag ervoor. Grotere overlevingskans.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef PeuRac het volgende:
waarom is mijn topic dicht: Praat hier als PNG![]()
![]()
We maken een grapje, als hij het niet wil dan kan hij het toch melden?
Oke, zou je zo lief willen zijn dan om em te verplaatsenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat het beledigend zou kunnen zijn voor [desbetreffende user]? Er staat: Probeer het in PTA, met een [ONZ]-tag ervoor. Grotere overlevingskans.
Dank jequote:
Je bent hier van harte welkom verder hoor, maar PNG is hier een onbekende user in ONZ, dus denk dat het hier weinig kans maakt, zodoende.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal onz niet meer verder verpesten met mijn geblaat, ik blijf wel in PTA baggeren
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
De Quote 500
Echt belachelijk dat zo'n TTT op slot zit
Eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef Stofje het volgende:
Dicht. En TS, ga eens een andere avatar gebruiken. Meeliften op gebleken successen in avatars is echt kansloos.
En de spelfouten in de OP.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef soulsurvivor het volgende:
kan iemand mischien de schrijffout uit deze tt verbeteren. staat zo slordig.
Denk eerst maar eens na, voordat je een topic opent.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef soulsurvivor het volgende:
kan iemand mischien de schrijffout uit deze tt verbeteren. staat zo slordig.
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:02 schreef NJ het volgende:
[..]
En de spelfouten in de OP.
En de algehele zinsopbouw in de OP.
Nee, geen zin in.
Mischien heb ik ONZ toch wat verkeerd geinterpreteerd bij het lezen van deze serieuze reacties.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens na, voordat je een topic opent.
Grap uitgemolken. Drie delen riekt naar een reeks. Je OP bevatte geen enkele creativiteit, noch originaliteit. Jouw topic was gewoon matig.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Stofje, hoe kan het dat een topic als is verkrachten slecht 3 delen heeft weten te bereiken en de mijne nog niet eens 1 post.
En daarom ben ik mod en jij niet. Dat klinkt arrogant, maar blijkbaar heeft men op FOK het idee dat ik de intentie van ONZ wél snap. Jouw topic was gewoon matig. Had ik dat al gezegd?quote:Trouwens, dit is ONZ, dat wist je vast al (of toch niet?), verwacht je hier serieuze topicjes te vinden of zo?
Grap? Die topicjes waren niet als een grap bedoelt, en de mijne als een satire erop wel, om te laten zien hoe dom of zinloos dat topic is geweest. Kijk, daar heb je mijn creativiteit. Maar ik wed dat je niet eens over nagedacht hebt en direct dichtgepleurd hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Grap uitgemolken. Drie delen riekt naar een reeks. Je OP bevatte geen enkele creativiteit, noch originaliteit. Jouw topic was gewoon matig.
[..]
En daarom ben ik mod en jij niet. Dat klinkt arrogant, maar blijkbaar heeft men op FOK het idee dat ik de intentie van ONZ wél snap. Jouw topic was gewoon matig. Had ik dat al gezegd?
Vanzelfsprekend ga je niet op de rest van me quote in. En naar jezelf kijken hoeft zeker niet aangezien FoK je tot mod gemaakt heeft mag je gerust arro doen? En wie wijs ik nu weer aan? Blijf je wel ontopic? En mijn koosnaampje voor jou gebruiken op mij is pas echt matig/niet-creatief, knulquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef Stofje het volgende:
Steek je hand eens in eigen boezem en bekijk je eigen postgedrag eens, knul. Misschien eerst eens naar jezelf kijken, leer je veel meer van dan anderen aan te wijzen.
Ik ben echt gatenkaas vandaag.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:39 schreef static het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Zet het vervolg van de topics er dan ook even bij.
Ik heb je gehele quote gebruikt. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik gisteren erg chagrijnig was. Normaal helpt FOK dan wel, maar dit keer werkte het dus totaal niet, dus uit pure frustratie heb ik na m'n laatste post in dit topic, de computer maar gelaten voor wat het was.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ga je niet op de rest van me quote in. En naar jezelf kijken hoeft zeker niet aangezien FoK je tot mod gemaakt heeft mag je gerust arro doen? En wie wijs ik nu weer aan? Blijf je wel ontopic? En mijn koosnaampje voor jou gebruiken op mij is pas echt matig/niet-creatief, knul
Oh, ik ga geen SC hier beginnen, heb mijn zegje wel gedaan, doei
Gelukkig maar, ik dacht dat het bashen van users (vooral met z'n allen, en geleid door mods) niet zo gewaardeerd werdquote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef NJ het volgende:
Een reeks gaat door, dit is over een paar topics afgelopen.
hoe dat zo dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef NJ het volgende:
Een reeks gaat door, dit is over een paar topics afgelopen.
Ik zou zweren dat je een piepklein stukje van me post had gequoted in je 2e post.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb je gehele quote gebruikt. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik gisteren erg chagrijnig was. Normaal helpt FOK dan wel, maar dit keer werkte het dus totaal niet, dus uit pure frustratie heb ik na m'n laatste post in dit topic, de computer maar gelaten voor wat het was.
Het topic is gesloten omdat ik 'm erg matig vond, qua OP, qua TT, qua alles eigeniljk. Daarom is ie dicht. Mijn excuses voor de 'bash'/ rare opmerkingen daarna, was niet nodig.
Tof.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je een piepklein stukje van me post had gequoted in je 2e post.Hoe dan ook, gisteren was een hele rare avond met rare topicjes en continu gebash/getroll en gedram van mensen die niets willen accepteren/begrijpen (doel ik absoluut niet op jou). Toen kwam jij nog erbij met je lichte bash.
Dit wilde ik allemaal kwijt in mijn satire. Maar ok, je vond het nix, misschien was het ook nix geworden en was het allemaal op mijn bord terecht gekomen, misschien heb je me wel een ellendige avond bespaart. Iig hoef dat topic niet meer geopend te worden voor mij ook al zijn er nog "naweeen" in Feedback van SEX.
Bedankt dat je er nog op terugkomt en voor je excuses, ook ik bied je mijn excuus aan.
![]()
Hoi. Er komen geen reeksen bij. Geen goede en geen slechte.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom geen nieuwe Limburg reeks
En dan mag er wel vaker een andere slechte reeks erbij komen
Een reeks begint pas vanaf topic 2 ,quote:Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoi. Er komen geen reeksen bij. Geen goede en geen slechte.
Dat zal vast z'n redenen gehad hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind ik toch slap, want de Limburg reeks was er al eens.... en toen werd die zomaar gestopt
Ik krijg 'm elke keer.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe jij 'm dit keer? Jij bent daar toch goed in.![]()
Het was het vervolg van het topic in GC.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:54 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Een reeks begint pas vanaf topic 2 ,
hier waren we net op blz. 2
Punt. Verder geen discussie hierover. Die is nu echt al 20.000 keer gevoerd. Ongeveer.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was het vervolg van het topic in GC.![]()
Ik heb het gesloten en naar mijn idee met een duidelijke reden in mijn sluitpost gezet. Namelijk dat onze policy is dat we geen nieuwe reeksen toestaan.
Die policy was er ook toen BeF er kwamquote:Op maandag 23 januari 2006 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het gesloten en naar mijn idee met een duidelijke reden in mijn sluitpost gezet. Namelijk dat onze policy is dat we geen nieuwe reeksen toestaan.
Als het inderdaad een vervolg topic was , dan hoort ie gewoon dicht te zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij moest toch de discussie aangaan want JIJ was er goed inquote:Op maandag 23 januari 2006 15:05 schreef NJ het volgende:
Wat hunnie zeggen.
Het antwoord is gewoon 'NEE!'.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Jij moest toch de discussie aangaan want JIJ was er goed in
Start zelf een forum en noem het..... Het Limburg Forum.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar om de zoveel maanden komt er weer een soort Limburg topic...
Dit is gewoon de vraag naar een terugkeer van de reeks !
aaahhhhquote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
Nu nog de grap goed uitwerken, een duidelijke OP toevoegen en nog meer van dat soort pré's voor een goed topic en klaar is EL_REY.
Raad eens wat ze over 3 maanden zeggen?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 3 maanden beginnen ze er toch weer over
Hetzelfde als vorig jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raad eens wat ze over 3 maanden zeggen?![]()
Same rulesquote:Op maandag 23 januari 2006 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien zijn er dan nieuwe mods !
Yvonne openende het om even spijt te betuigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is mijn topic in weer open?
Die foto stond er al voor je je fotoboek leegtrok. Die foto's mogen gewoon op het forum gebruikt worden. Ik voel er dus niet zoveel voor om hem weg te jalen, laat staan het topic te sluiten.quote:Ik heb dus geen toestemming gegeven die foto te posten, dit gaat tegen de policy in. Dus gooi dat topic maar dicht.
Ik zie geen log hoor. Ik zie dat er verwezen wordt naar een log waar jij blijkbaar yvonne kanker hebt gewenst en alles haar schuld is.quote:Over yvonne: Ik heb dit voor de grap tegen iDex in een privé-log gezegt. Dit had nooit aan yvonne openbaar gemaakt mogen worden, want:
a) Privé-logs mogen niet gepost worden
b) Het ging buiten het forum om.
Waarom is dit topic dan open?
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Snakey het volgende:
Yvonne openende het om even spijt te betuigen.
Dat is bullshit. Ze deed het om mij aan de schanpaal te nagelen
Die foto stond er al voor je je fotoboek leegtrok. Dié foto's mogen gewoon op het forum gebruikt worden. Ik voel er dus niet zoveel voor om hem weg te jalen, laat staan het topic te sluiten.
Dat betekent niet dat ik toestemming geef voor de plaatsing van deze foto's. Dat mag alleen ikzelf
Ik zie geen log hoor. Ik zie dat er verwezen wordt naar een log waar jij blijkbaar yvonne kanker hebt gewenst en alles haar schuld is.
Hoe weet ze anders dat ik ooit ene yvonne voor de grap kanker toewensde?
Dus wederom, geen log, geen enkele reden voor een slotje.
Waarom doe je in godsnaam zo moeilijk?
Mag ik dan bij deze mijn persoonlijke mening geven dat ik je een vreselijk zielig en achterbaks ventje vind omdat je anderen via MSN kanker toewenst?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het redelijk belachelijk vind dat een admin een user letterlijk aan de schandpaal nagelt? Waar slaat dit op?
Mag ik dan even toevoegen dat dit wat mij betreft ONZ-beleid is.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mag ik dan bij deze mijn persoonlijke mening geven dat ik je een vreselijk zielig en achterbaks ventje vind omdat je anderen via MSN kanker toewenst?
Je hoeft aan mij niks te vragen over dat topic, wat mij betreft wandel je naar de hel.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het overigens over Yvonne Janssen, of heet jij toevallig ook zo?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Grote kans inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het ronduit belachelijk dat in ONZ de policy enorm overschreden word. Als een dergelijk topic over een andere user ging, dan zou deze allang gesloten zijn.
De voorbeeldfunctie! Jawel hoor, daar istie!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat moderator / admins voorbeeldusers zijn
Van wie??????????????????//quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Geqxon het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Geqxon het volgende:
Lees meteen ff zijn notes.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]! Sure
. Bwehe. Bwhehe.
Even ingelezen, goed topic, lelijke user.
Zo'n mooi word-documentje die ik kreeg in de tijd dat ik ooit nog eens mod was. Je weet wel, van dat forum dat minstens 10 andere fora achter zich liet maar toch gesloten werdquote:
Heb je daar trouwens nog een Fok!award voor gewonnen denk je?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
de tijd dat ik ooit nog eens mod was.
Letterlijk nog wel?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het redelijk belachelijk vind dat een admin een user letterlijk aan de schandpaal nagelt? Waar slaat dit op?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens nog een Fok!award voor gewonnen denk je?
Ik vind dat ie letterlijk naar de maan mag lopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Letterlijk nog wel?Ik wist niet dat Yvonne zo handig is met een hamer en wat spijkers.
BE durfde nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Zou dat topic al naar voor de schermen mogen?![]()
Nog maar een keer hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik was al aan het zoeken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Uuuuh...ik kan me een debiel topic herinneren van achter de schermen, maar was híj dat?Link?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken..
http://forum.fok.nl/topic/776303/1/50#32117648
of maak fok allemaal crewlidquote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef Furious het volgende:
Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen! Plaatsen!
Ik heb nog nooit zo erg gelachen toenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef NJ het volgende:
[..]
En nu weerquote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo erg gelachen toen
Dat forum waar door een paar users geslowchat werd bedoel je ?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zo'n mooi word-documentje die ik kreeg in de tijd dat ik ooit nog eens mod was. Je weet wel, van dat forum dat minstens 10 andere fora achter zich liet maar toch gesloten werd
Zeg maak ons even lekker nieuwsgierig.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo erg gelachen toen
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:22 schreef iDex het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Ja, duh. Staat in +.quote:
Van mij mogen jullie het lezen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef static het volgende:
[..]
Zeg maak ons even lekker nieuwsgierig.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef NJ het volgende:
Kom op yvonne, kicken die hap!
Nou, hup, posten dan. Of alleen wat quotes.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie het lezen hoor
Verdulle, geef me even rechten ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik durf nietquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef static het volgende:
[..]
Nou, hup, posten dan. Of alleen wat quotes.
quote:
Kom opquote:
Post het, geef ons de kans het op te slaan, en edit het na een paar minuten allemaal weg.quote:
Ach, komop.quote:
Jawel, dat durf je wel.quote:
toen durfde ze het ook al nietquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Snakey het volgende:
Dit dekt de lading, enigzins.![]()
Aan de organisatie van en stemmers op de FOK!awards
Enigzins.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Snakey het volgende:
Hier hebben we dus geen reet aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Snakey het volgende:
Ik kan schoppen wat ik wil, maar hij doetutniehie...!!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Enigzins..
Schop nou even die uit FC hier naartoe! Hup, snel, ik heb niet de hele dag de tijd.
Nee, daarom moet yvonne het ook schoppen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan schoppen wat ik wil, maar hij doetutniehie...!!![]()
Een mod kan het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef iDex het volgende:
hmz als geen mod het durft, maak mij dan maar ff mod ik durf dat wel
sla al die pagina;s dan ff op en zet ze ff op een server?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan schoppen wat ik wil, maar hij doetutniehie...!!![]()
Ja?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:23 schreef Slikchick het volgende:
Sjouwt Yvonne hier nog rond?
Zoja, --> Die ban op request mag eraf
ik weet wel wat t is. ik was benieuwd of andern t ook wisten. en niemand heeft nog t goed geantwoordquote:Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef Stofje het volgende:
Je vindt via Google een apparaat waarvan je niet weet wat het is en dan vraag je in ONZ, bij wijze van 'humor', wat voor apparaat dat is? Bovendien heb je al antwoord gekregen.
Als die langverwachte film van 1 uur dan tóch nog gaat komen, kan het topic dan even tijdelijk heropend worden om het linkje te plaatsen?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Stofje het volgende:
Het was genieten jongens! Hierbij beëindig ik de kankerkachel reeks. Een TTT, dat wél!
Dat mag dan in een nieuw topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als die langverwachte film van 1 uur dan tóch nog gaat komen, kan het topic dan even tijdelijk heropend worden om het linkje te plaatsen?
Gewoon even een vraagje ter info.
Zie hier.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Als die langverwachte film van 1 uur dan tóch nog gaat komen, kan het topic dan even tijdelijk heropend worden om het linkje te plaatsen?
Gewoon even een vraagje ter info.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel 15 gaat niet open. Ik sluit dit topic ook. Snakey en ik hebben nu al enkele malen gezegd, dat The Movie in een nieuw topic gezet kan worden. De reeks is klaar, sorry.
Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef Stofje het volgende:
Oh, en ik wil dit keer wél in de nieuwe OP.
Ik zoek wel effe een plekkie voor je.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zet jij mij erin, zet ik jou erin, dan lijkt het alsof we hele collegiale mods zijn.
Done.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zet jij mij erin, zet ik jou erin, dan lijkt het alsof we hele collegiale mods zijn.
Gooi Dark_killah en Sjoe er maar uit. Die eerste heeft nog een ban, die tweede heb ik in maanden niet gezien.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zoek wel effe een plekkie voor je.
Ik heb hem rechtboven op de Z, die kapotte icoon gezet.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Gooi Dark_killah en Sjoe er maar uit. Die eerste heeft nog een ban, die tweede heb ik in maanden niet gezien.
En ik jou linksonder. Ver van elkaar vandaan, maar stiekem toch dichtbijquote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem rechtboven op de Z, die kapotte icoon gezet.
Dat was conflict.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik jou linksonder. Ver van elkaar vandaan, maar stiekem toch dichtbij.
Puike reeks.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
>> [HOMO] 1578 - Will you please excuse you?
Ja, laat nou maar staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een kruisje! Echt! Echt waar![]()
Conflict - Sjoe dan maar? Ik bedoel, het is belángrijk, die OP. Echt, het is van zeer grote importantie, je telt mee als je daarin staat!quote:
Doe maar.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Conflict - Sjoe dan maar? Ik bedoel, het is belángrijk, die OP. Echt, het is van zeer grote importantie, je telt mee als je daarin staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |