Hij gaat naar Heerenveen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
No shit Sherlockquote:
Ajax gaat binnekort bij feyenoord onderuit en dan tegen utrecht ook, gaat goed met zequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dan heeft Ajax misschien nog een goede spits(rpp), die boeren mogen hem nu iig niet, die staan me te gevaarlijk in de eredivisie.
.
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gohis het nu zo van, wie o wie mag de nieuwe bef starten ??
dan speel ik mee![]()
Janetje dus
Opgekankerd met die fipo's en lapo'squote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
en nu ben je blij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Mjah...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
netjes hoor, je hebt de vorige geopend *en* gesloten
Bron?quote:
Die jongen ís gewoon bloedirritant face itquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Sterf malariamisbaksel.quote:Uit de OP
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks
Een ban is imo een effectievere manier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mensen, Maikuuul geilt op de aandacht. Negeren is het antwoord.
Ban aanvraag, ban!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
Allang gedaan mên!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er is trouwens een TR knop, dat werkt beter dan 10 antwoorden op de fipo.
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een ban is imo een effectievere manier.
tof idee kan dat niet in de OP gezet wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het scheelt al heel veel als we hem gewoon negeren.
Onder deze lijn geen reacties meer op Maikuuul.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Juist, geen reacties op kut-users onder deze lijn. Dat in elke OP en we zijn er vanaf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof idee kan dat niet in de OP gezet worden
Ongeduldig met wat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
en dan gewoon geen reacties meer...
dat is triest
ik ben gewoon te ongeduldig
Simepele, doch mooie doodsverwensing.quote:
je mag niet doodverwensen !quote:
Maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je gvd niet fipo'en.. das zó bloedirritant..
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.quote:
en je hebt notabene nog de hele nacht!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Inderdaad nogal ongeduldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
wachten op reacties. Het was nog dezelfde minuut
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maartis pas de eerste keer dat ik dit gebruik
Cerror is niet voor niks onze held.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt C. Geweldig hoe jij een topic binnenvalt, altijd meteen midden in het gesprek heel onverwachts komt er ineens een vraag, doodsverwensing of mededeling van jouw kant, en meestal nog iets boeinds/grappigs ook.
Hulde dude.
Reageer nou nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat het dan ook meteen de laatste zijn.
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!quote:
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga maar verklappen! Het liefst bij een FA of een A, dan kan diegene meteen effe je IP scannen!
Het gaat vanzelf.quote:
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
kan niet ik mag geen ban aanvragen maar ze komen er vast wel achter boef!
Het is gewoon een creatieve omweg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Klikken en een ban aanvragen zijn niet het zelfde.
Watte?quote:
tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
waar is een kliktopic dan want ik heb topicopenban gekregen
Anders leer je even zelf lezen. Er staat een sticky ONZ FB topic in de Onzin topiclijst. Veel succes met uitgelachen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
doe maar in FB, dan pak ik effe popcornquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Zie de TR-knop bovenaan. En de TO-ban is iets prachtigs, zelf ook een keer gehad, veel van geleerd, jij hopelijk ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |